آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • سه‌شنبه 29 اسفند 1402
  • Tuesday  19  March  2024
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

خاطرات سفر شما راهنمای سفر دیگران

شما می توانید خاطره سفر خود را در قالب راهنمای مسافرت برای دیگران به اشتراک بگذارید.

چهار‌شنبه 09 خرداد 1397
فرید ادیبیان
چند ماه گذشته تصمیم گرفتم به سئول سفر کنم پس از گرفتن ویزا بلیط خود را به دلیل داشتن نرخ های مناسب با پرواز چایناساترن را انتخاب کرم ولی روز پرواز متوجه شدم که حتما برای استفاده از این بلیط باید ویزای چین هم تهیه می کردم در این سفر خیلی خسارت دادم و مجبور شدم پروازم را به پرواز ترکیش تغییر دهم

پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397
محمود راد
سال گذشته سفری به آمریکا داشتم آنجا تصمیم گرفتم چند روزی هم به کانادا بروم بنابراین بلیتم را تهیه کردم ولی روز پرواز در فرودگاه اجازه سوار شدن به هواپیما را به من ندادند و گفتند باید فرم مربوط به کانادا که اینترنتی هست را پر میکردم و بخاطر این اشتباه چند روزی سفرم عقب افتاد

شنبه 18 فروردین 1397
حامد رجبی
من چند وقت پیش با خانوادم رفتیم دبی چون بار اولم بود وقبل از اون فقط مالزی و تایلند رفته بودم و دبی هم خیلی گرم بود من همش با دمپایی بیرون میرفتم مثل تایلند و مالزی ... یه شب قرار شد بریم شب نشینی من طبق عادت با صندل رفتم ولی از ورود من جلو گیری کردن و من برگشتم هتل و کفش پام کردم. این یه نکته جالب بود درباره دبی که همیشه تو ذهنم میمونه و اینکه خانومم چون چهرش کمتر از سنش نشون میداد و اونا فکر میکردن خانومم زیر ۱۸ سال هست اونم بدون کپی پاس اجازه نمیدادن و ما هر بار کپی پاسشو میبردیم

سه‌شنبه 01 اسفند 1396
سارا شمس
من ویزای دبی گرفته بود م وآژانسی که برام اقدام کرده بود تاکید کرد که در صورتی قابل استفاده هست که حتما پرواز امارات باشه.۱ماه از صدوره ویزا گذشته بود ومن فراموش کرده بودم که پرواز و امارات بگیرم یا ویزا رو برای آژانسم بفرستم وچون با یک کارمند دیگه همون آژانس هماهنگ کرده بودم در جریان ویزام نبود موقعه ی صدوربلیت وپروازمو ایران ایر گرفتم و وقتی پای پرواز رفتم اولش اجازه سوار شدن ندادن ولی بعدش با تعهد دادن و همکاری کانتر ایران ایر با استرس تونستم سوار شم ولی حتما حواستون باشه موقعه صدور بلیت ,ویزار و حتما برای آژانس بفرستین

چهار‌شنبه 31 خرداد 1396
سینا حکیمی
در سفر به سوچی تمام دلارهایی که همراه خودم داشتم دارای مهر کوچکی بود که صرافی های ایران روی دلارها می زنند اما هنگام تبدیل دلارها به لیره هیچکدام از صرافی ها دلارهای من رو قبول نمی کردند و من مجبور شدم 10 درصد زیر قیمت به بانک بدم تا بتونم لیره بگیرم اونم با صرف وقت زیاد برای پیدا کردن بانک چون دو روز اونجا بانکها تعطیل بودن
مراقب باشین در سفر به روسیه دلارهاتون مهر نداشته باشن

شنبه 16 امرداد 1395
مهرگان
وقتی می خواستیم بریم ترکیه در فرودگاه امام برای گرفتن ارز ازاد به مشکل برخوردیم
زیرا همیشه صرافی ازاد فرودگاه امام بعد از مرز هوایی بود (بعد از همون جایی که پاسپورت ها رو چک میکنن) اما دیدیم که روی محل صرافی یه پرده کشیدن و نوشتن به فلان جا منتقل شده درست یادم نمیاد کجا .خلاصه بابام تند و تند دوید تا به صرافی رسید بعدشم در اخرین لحظه سوار هواپیما شدیم و کلی استرس گرفتیم و مسافرت از همون اولش بهمون تلخ شد.
برای گرفتن ارز مسافرتی حتمن یک ساعت به سه ساعت زمان لازم قبل از پرواز در نظر بگیرید

چهار‌شنبه 10 دی 1393
نسرین
راهنمای سفر به فرانسه
شهرهای پاریس و نیس

راهنمای سفر به فرانسه ، پاریس و نیس

پنجشنبه 08 آبان 1393
اشکان پاکباز
هنگام برگشت از سفر دبی راننده فرودگاه بر بجای ترمینال 3 که برای هواپیمایی امارات هستش ما رو برد ترمینال 2 وقتی متوجه شدیم که پرواز بسته شده بود و دیگه برای برگشتن به ترمینال 3 خیلی دیر شده بود.
مجبور شدیم یه شب دیگه تو دبی هتل بگیریم و فرداش با بدبختی بلیت خریدیم و برگشتیم.

دوشنبه 05 آبان 1393
سعید توکل پور
در سفری که به استانبول داشتیم پروازمون توفرودگاه سبیها بود از یه طرف خوب بود چون ازروی پل معروف استانبول که دو قاره آسیا و اروپا رو به هم وصل می کنه ، رد شدیم ولی موقع برگشت مجبور شدیم 6 ساعت زود تر هتلمان را ترک کنیم دلیلش را پرسیدم راهنمامون گفت به خاطرترافیک خلاصه 3 ساعت در ترافیک بودیم و 3 ساعت تو فرودگاه ؛ اگر استانبول رفتین این نکته رو در نظر داشته باشین که بخش آسیایی و اروپای دوتا فرودگاه جداگانه داره که فرودگاه آسیایی بنام سبیها یعنی اولین زن خلبان ترکیه نامگذاری شده و فرودگاه بخش اروپا بنام آتاتورک پدر ترکیه نوین هست ، و برای عبور از پل رودخانه فسفر 3 ساعت ترافیک رو درنظر داشته باشید.

آدینه 02 آبان 1393
مادرسفری که به استانبول داشتیم ازبازارهای استانبول دیدن کردیم قیمتها بد نبود تا اینکه به بازار شبانه اکسارای رفتیم قیمت پوشاک فوق العاده ارزان بود ولی دقت کنین لباسها زدگی نداشته باشد.

آدینه 07 شهریور 1393
حتما از چند جا قیمت بگیرید

چهار‌شنبه 04 تیر 1393
رزپاسالار
سلام من ودوستم باهام رفته بودیم ترکیه که همون لحظه اول توی فرودگاه کیف منو زدن خداروشکرهمه مدارکم توی ساکم بود. خیلی مواظب باشین ممکن هرکسی این شانس رونداشته باشه

یکشنبه 01 تیر 1393
آرش
با خانواده از طریق آژانسی در ایران با تور رفته بودیم تایلند (بانکوک - پاتایا)
توی فرودگاه بانکوک یه لیدر تایلندی اومد و من هم باهاش انگلیسی سلام و علیک کردم که دیدم فارسی جواب داد! خیلی واسم جالب بود فارسی رو فوت آب بود (لهجه خیلی خنده داری داشت که تمام مدت باعث شادی ما میشد)
خیلی پسر با مسئولیت و خوبی بود و بسیار منظم و میهمان نوازو
بدون هیچ مشکلی یک هفته سپری شد و کلی هم لذت بردیم
اسمش ویلیام بود که خودش میگفت به من بگید: شاه پسر
خیلی خیلی مسئولیت پذیر بود
در مورد غذاهای اونجا هم باید بگم انواع غذاهای دریایی رو ما خیلی دوست داشتیم و همچنین رستوران آمریکایی توی پاتایا بی نظیر بود!

سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393
آ . زمانی
تو سفر همیشه همسفر خودشو نشون میده
توی آخرین سفری که به ترکیه داشتم همراه با خانومم و یکی از دوستانم که فامیل دور هم هست همراه با خانومش راهی سفر شدیم
چشمتون روز بد نبینه از اونجایی که دلار ها رو این آقا تهیه کرده بود تا باهم وقتی برگشتیم حساب و کتاب کنیم وقتی توی استانبول از نظر اخلاقی و ..... با ایشون به مشکل خوردیم باعث شد که از هم جدا بشیم البته مارو با 500 دلار که روز اول به ما داد تنها گذاشتن و برگشتن ایران که خیلی اذیت شدیم چون پول نداشتیم با اتوبوس برگشتیم و سعی کنید با کسی که دفعه اولش به خارجه میره سفر نکنید یا حداقل پول ها رو پیش خودتون نگه دارید رفیق تو سفر خودشو نشون میده.

دوشنبه 28 بهمن 1392
شهلا عبداله پور
آژانس ساحل آبی به همراه چند آزانس دیگر از ایران منتخب برنامه مگافم مالزی بودند که خاطرات این سفر می تواند راهنمای خوبی برای کسانی که قصد سفر به مالزی دارند باشد.

راهنمای سفر به مالزی

یکشنبه 22 دی 1392
کاوه یوسفی
یک بار تور گرفتم بانکوک پاتایا از یه آژانس تو تهران ، تو فرودگاه بانکوک لیدر اومد مارو سوار ماشین کرد جهت رفتن به هتل حدود 2 ساعت راننده مارو تو مرکز شهر می چرخوند آخرش هم پیدا نکرد زنگ زدیم به لیدر اون آدرسو به راننده داد ، وقتی رسیدیم هتل تازه فهمیدیم که هتل در حومه شهر قرار داشت.
نتیجه میگیریم که قبل از گرفتن تور باید نشانی و عکس هتل رو از آژانس بگیریم که اینطوری کلاه سرمون نره خاطره بدی بود خیلی سختی کشیدیم چون هر وقت میخواستیم بریم مرکز شهر 2 ساعت تو راه بودیم.

سه‌شنبه 10 دی 1392
شكراني
در استانبول فروشكاه لباس هست كه قيمتهاش عاليه ، تو آكساراي روبروي خ لاله شلوارجین 5 دلار يا بريد مرتر عمده فروشيها با مترو از آكساراي از بي اوغلو خريدنكنيد افه است همش، موفق باشيد.

آدینه 06 دی 1392
حمید
دوستان عزیز من با کشتی به دبی(شارجه) سفر کردم حدودا 8:30 میشه ولی بدلایلی که معلوم نیست چیه 11-12 ساعته رسیدم .من اصلا این گونه مسافرت را به شما پیشنهاد نمی دم چون کشتی هم شلوغه و هم کثیف در ضمن کشتی از بندرلنگه-شارجه یا از بندرعباس -شارجه حرکت می کنه

آدینه 22 آذر 1392
رضا
داشتم برمی گشتم ایران یکی از دوستانم گفت چیزایی خریده می خواد بفرسته برای خانوادش در ایران و از من خواست که براش بیارم
دو تا بسته به من داد- یکی از اونها رو در فرودگاه مبدا اجازه ندادن و فرودگاه از من فاکتور خریدش رو می خواست - و برام دردسر شد- و حتی اجازه نمی دادن من سوار هواپیما بشم.
تا اینکه رفتم با مسئول مربوطه صحبت کردم اون هم ادم خوبی بود و موضوع رو براش گفتم و آخرش راضیشون کردم که اون بسته رو نگهدارن و دوست من بره با ارایه فاکتور و معرفی خودش اون و بگیره و بالاخره سوار هواپیما شدم و اومدم ایران.
در فرودگاه امام خمینی هم گمرک فرودگاه به بسته دوم گیر داد و بازش کردن - توش قرصهای گران قیمت و کلی البسه کم حجم بود که بمن گفتن این قرصها قاچاق محسوب میشه و از بابت این البسه هم باید گمرکی بدی حدود چهارصد هزار تومن شد ، قرصها رو هم بهشون گفتم جریانش چیه و با کلی علافی در فرودگاه و آدرس و تلفن من رو گرفتن بعد از 4 ساعت از فرودگاه اومدم بیرون.
حالا مثلا بعداز حدود 4 سال داشتم برمی گشتم ایران - کلی هم فک و فامیل اومده بودن فرودگاه برای استقبال من
هیچگاه بسته ای رو برای جابجایی قبول نکنید.
این تجربه من از یک دوست بود.

یکشنبه 03 آذر 1392
کوروش گلهایی
تو سفر به ترکیه می خواستیم از خدمات ویژه فرودگاه یعنی سی آی پی استفاده کنیم اما متاسفانه راننده تاکسی ما رو همون ترمینال اصلی پیاده کرد و تا ترمینال تازه ساز برای مسافرین ویژه رو با یه عالمه چمدان پیاده رفتیم خیلی سخت بود.
یادتون باشه ترمینال خدمات ویژه فرودگاهی از ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی جدا شده و کمی فاصله داره.

شنبه 02 شهریور 1392
نجوا بزرگی
ما تازه از دبی برگشتیم قبل از رفتنمون خاطرات دوستان رو مرور می کردم از خاطره اون دوستی که ویزاهاشون داخل بانک جا مونده بود خیلی متاثر شدم خیلی دقت میکردم تا این اتفاقات برای ما نیفتد تا روز رفتن وقتی همسرم داخل فرودگاه ارز مسافرتی رو تحویل گرفت به دست من داد و گفت بزار کنار بقیه دلارها تعجب کردم گفتم مگه دسته خودت نیست؟ گفت نه مگه دلارهاروبرنداشتی؟ گفتم من فکر میکردم تو برداشتی.
تمام بدنم یخ کرده بود تازه پول نقد هم همراه نداشتیم تا دلار بخریم فکرش رو بکنید مسافرت دبی رو بدون هیچ کدام از تورهای دبی و با اندک خرید نه چندان جالب به آخر رساندیم.

چهار‌شنبه 30 امرداد 1392
رسول سلطانی
چند سال پیش شب عید نوروز از یه آژانس تور دبی خریدیم بلیت و هتل هم چارتر بود و سوخت کامل می شد.
نزدیکای پرواز ویزای پدر و عموم در نیومد و آژانس گفت که کل پول هتل و بلیت شما دو نفر سوخت می شه و باید بقیه برن دبی و پدرم رفت آژانس و کلی داد و بیداد کرد.
بعد از چند ساعت که مدیر آژانس موضوع رو پیگیری کرد متوجه شد که پدرم و عموم قبلن از یه آژانس دیگه ویزای دبی اقدام کرده بودن اما دبی نرفته بودن و ویزاهاشون هنوز اعتبار داشته .
این موضوع رو که به ما گفتن پدرم از خجالت رفت تو ماشین نشست و منم مجبور شدم کلی از آژانس عذرخواهی کنم.
یادتون باشه ویزا یا بلیت یا هتل رو از دوتا آژانس درخواست نکنید خیلی خاطره بدی واسمون شد.

شنبه 26 امرداد 1392
انوری
هنگامی که برای گرفتن دلار مسافرتی برای سفر به دبی به بانک مراجعه کردیم کارمند بانک یادش رفت ویزامون رو دوباره در مدارک بگذاره و من هم فراموش کردم مدارک را چک کنم و هنگامی که به فرودگاه رفتیم چون ویزا همراهمون نبود اجازه خروج ندادن ودر آن زمان هم آژانس تعطیل بود و هم بانک و ما از پرواز جا ماندیم و کلی متضرر شدیم ...

چهار‌شنبه 16 امرداد 1392
آرزو اسدی
طی سفری که به امریکا داشتیم چمدان های ما در فرودگاه گم شد و چون مدارک شناسایی و مقداری دلار ما داخل چمدان بود به مشکل برخوردیم.
توصیه میکنم مدارک شناسایی ضروری ، اشیای قیمتی و پول خود را داخل کیف دستی بگذارید و به داخل کابین ببرید.

رضا علیزاده
یه بار با هواپیمائی عمان ایر پرواز بانکوک گرفتم که ترانزیتش تو مسقط خیلی زیاد بود البته کارمند آژانس هواپیمائی گفتن که برام هتل وویزای مسقط رو بگیرن ولی اهمیت ندادم وقتی رفتم فرودگاه دیدم بقیه مسافرا هتل دارن پشیمون شدم و زنگ زدم ولی دیگه دیر شده بود حدود 11 ساعت تو فرودگاه موندم...

یوسف علیخانی
برای رفتن به جزیره لنکاوی پرس و جو کردیم لنکاوی رو هم میشه هوایی رفت هم دریایی
ما راه دریایی راترجیح دادیم چون هم باصرفه تر بود و هم تجربه جدیدی می شد
به شرکت کشتیرانی رفتیم وبلیط تهیه کردیم باکشتی حدودا سه ساعت از پنانگ تا لنگکاوی طول کشید ما بعد از نیم ساعت برای دیدن زیباییهای بیرون ،روی عرشه کشتی آمدیم و تا آخر مسیر همان جا بودیم به شماهم پیشنهاد میکنم اگه مشکلی با سفر دریایی نداشته باشین این یک تجربه جدیدی میشه براتون ...

مازیار فرهمند
ما پارسال می خواستم یه سفر بریم دبی که متاسفانه به خاطر مشمول سربازی بودن پسرم نتونستیم بریم از فرودگاه برگشتیم و بهمون جریمه خورد.
پسرم 18 سالش بود و فکر میکردیم وقتی دبی بهش ویزا داده میتونیم از کشور خارج بشیم.
یادتون باشه حتما قبل از سفر با فرودگاه و نظام وظیفه ممنوع الخروج بودن بچه ها رو چک کنید که به مشکل نخورید.

امیر کاشفی
در سفر به چین فراموش کردم تاریخ انقضای ویزام رو چک کنم و تاریخ پرواز را بعد از انقضا ویزا گرفتم بعد از دو روز متوجه اشتباهم شدم و بابت تغییر تاریخ بلیت حدود 100 دلار جریمه دادم حتما یادتون باشه تاریخ ویزا و پاسپورتتون رو خودتون قبل از درخواست و صدور بلیت چک کنید.

دوشنبه 14 امرداد 1392
علی رضایی
حدود یک ماه پیش پروازی گرفته بودم به استکهلم با هواپیمایی آسمان اما چند روز مونده به پروازمون ، کلا آسمان مسیر استکهلم رو کنسل کرد و پرواز جایگزین هم نذاشت . ما هم پروازای ادامه مسیررو ازدست دادیم و چون ایرلاین های دیگه پرشده بودن اضافه نرخ هم پرداخت کردیم.

آدینه 17 خرداد 1392
الهام نجفی
در سفری که به تایلند داشتیم از غذاها اصلا راضی نبودیم چون باب طبع ایرانی نبود توصیه میکنم از رستوران های پردیس که ایرانی هستند استفاده کنید.

آدینه 25 اسفند 1391
زهرا عزتی
اگه میخوایین به چین سفر کنین بهترین زمان و فصل سفر در تابستان از ژوئن تا آگوست یعنی تیر و مرداد ماهه که پذیرای بیشترین توریسته به طوری که سراسر دیوار چین پوشیده از بازدید کنندگان و بازرگانان می شه.
در فصل پاییز بین ماههای سپتامبر و نوامبر یعنی شهریور و آبان بهترین هوا در چین وجود داره و نسبت به تعطیلات تابستان توریست کمتری داره.
در زمستان به علت سرمای اونجا تعداد مسافران خیلی کمه.

سه‌شنبه 03 بهمن 1391
محمد منصوری
من و خواهرم رفته بودیم کیش و شناسنامه همراهمون نبود،و به مشکل بر خوردیم و هتل از ما برای اثبات محرمیت شناسنامه می خواستن.
یادتون باشه خواستین ایران هتل برید حتما شناسنامه همراهتون باشه.

آدینه 14 مهر 1391
خاطره آریافرد
در تور های خارجی حتما ترانسفر برگشت رایک روز قبل با لیدر و یا هتل هماهنگ کنید من در سفر به دبی پرواز برگشتمو تغییر دادم و هتل در جریان نبود و ماشین آماده برای ترانسفر نداشت و تاکسی هم به سختی گیر آوردم و با استرس زیاد به پرواز رسیدم

شنبه 16 اردیبهشت 1391
سارا رحمانی
ما در سفری که به استانبول داشتیم از گشت خرید راضی نبودیم چون نرخ فروشگاهها (مخصوصا شوهای چرم) خیلی بالا بود و فقط وقتمون گرفته شد سعی کنید استفاده نکنید حتی اگه لیدر هم خیلی اصرار کرد چون لیدرها بابت این کار از فروشگاه ها کمیسیون میگیرن

پنجشنبه 13 امرداد 1390
اهورا پیمان
یه بار تو مسافرت به ترکیه شهر آنتالیا اتاق هتل رو بدون اینکه تمام وسایل اتاق رو چک کنم تحویل گرفتم.
هنگام برگشت و تحویل دادن اتاق پذیرش هتل گفت یه صندلی شکستین و باید 20 یورو بدین !!!
باور کنید یه صندلی چهارپایه کوچیک از اونا که تو حموم می زارن واسه نشستن خیلی گرون باشه 2 یورو بود .
ما هرچی گفتیم ما نشکستیم قبول نکردن و پاسپورت ما رو نمی دادن و نزدیک بود از پرواز جا بمونیم .
خدا رو شکر کردیم که تلوزیونشون خراب نشده بود!
حتمن قبل از تحویل گرفتن اتاق هتل تمام وسایل اتاق رو چک کنید و از سالم بودن اونها مطمئن بشید.

چنانچه خاطرات سفر خود همراه عکس بود آنها را به همراه یک فایل متن برای ما ایمیل کنید.