آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 31 فروردین 1403
  • Friday  19  April  2024
  • آدینه 31 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

پرطرفدارترین مقاصد سفر برای سال 2022

   خبر پرطرفدارترین مقاصد سفر برای سال 2022

پرطرفدارترین مقاصد سفر برای سال 2022 ...

مقصدهای پرطرفدار برای سال 2022
امسال سفر برای بازگشت به ریشه هایمان بوده است. در حالی که ممکن است ریشه‌های ما کمی متفاوت به نظر برسد (پوشیدن ماسک در وسایل حمل‌ونقل عمومی، استفاده از مقادیر غیرعادی ضدعفونی‌کننده دست و غیره). برای بسیاری از ما، بازگشت به تمرین سفر بود، زمانی که احساس کردیم بالاخره پس از مدت‌ها سفر نکردن، بالاخره آماده‌ایم بیرون برویم. با این ترس‌ها و نگرانی‌های جدیدی در مورد سفر به وجود آمد که قبلاً نداشتیم، اما با تمرین اعتماد به نفس به وجود می‌آید، و اکنون که مقاصد بین‌المللی بیشتری بیش از هر زمان دیگری در حال باز شدن هستند، سال آینده به جشن گرفتن حس تازه کشف‌شده‌مان در تمرین خود خواهد بود. افزایش اعتماد به ایمنی سفر و بازگشت به مقاصدی که تقریباً دو سال است از دست داده‌ایم
مکزیک
مکزیک همیشه یک مقصد باورنکردنی محبوب برای مردم در نیمکره غربی بوده است و این در سال آینده تغییر نخواهد کرد. از کانکون تا پورتو والارتا تا سن میگل دی آلنده، مکزیک همه ماجراجویی‌ها و همه چیز، آرامش در ساحل و ماجراجویی‌های غذائی را که یک تعطیلات نیاز دارد، ارائه می‌کند. مسافران به راحتی می توانند تعطیلات خود را مطابق با خواسته های خود تنظیم کنند، از انتخاب اقامتگاه های سازگار با محیط زیست در قلب یک ذخیره گاه زیست کره گرفته تا استراحتگاه های همه جانبه واقع در امتداد آب های باشکوه اقیانوس آرام.
شهر نیویورک
یک مقصد داخلی که محبوبیت خود را در بین گردشگران حتی پس از قرنطینه‌های شدید حفظ کرده است، شهر نیویورک به عنوان مرکز فرهنگ آمریکایی رشد می‌کند و مسافران را با جاذبه‌های فرهنگی مانند برادوی، جاذبه‌های تاریخی مانند ساختمان امپایر استیت و موارد دیگر جذب می‌کند.
تاهیتی
تاهیتی در می 2021 به روی مسافران واکسینه شده و همچنین برای مسافران کشتی کروز باز شد. جزایر سرسبز اقیانوس آرام سواحل و جنگل های بارانی خیره کننده و تقریباً دست نخورده ای را ارائه می دهند که فعالیت های تفریحی و ماجراجویی زیادی مانند پیاده روی و غواصی در اطراف صخره های مرجانی از نظر زیست محیطی متنوع جزایر را ارائه می دهند.
میامی
میامی یک مرکز غذا شناسی چندفرهنگی است که تفریحات شبانه و جاذبه های فراوانی را برای خانواده ها و دوستان ارائه می دهد. خواه کاوش در هاوانای کوچک باشد یا برنزه شدن اولیه قبل از سفر دریایی، میامی در سال 2021 ترند بوده است و این روند به این زودی ها از بین نمی رود.
یونان
یونان در یک سال خوب (یعنی یک سال غیر همه گیر) میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان جذب می کند. در سال 2022، انتظار می رود افراد بیشتری اعتماد به نفس سفر بین المللی را به دست آورند و این بدان معناست که یونان بار دیگر در فهرست برترین مقاصد پرطرفدار قرار می گیرد. از معابد باستانی گرفته تا جزایر مدیترانه‌ای مدیترانه‌ای، یونان سرگرمی زیادی در زیر نور خورشید ارائه می‌کند.
آلاسکا
آلاسکا هم مورد علاقه گردشگران آمریکایی و هم گردشگران بین المللی است. در حالی که کشتی‌های کروز می‌توانند بیشتر سال را به آلاسکا سفر کنند، انتظار می‌رود سال آینده، زمانی که بسیاری از کشتی‌های تفریحی بار دیگر به بنادر مطلوب کانادا مانند ویکتوریا و ونکوور بازمی‌گردند، سفرها بیشتر شود.
استرالیا و نیوزلند
استرالیا و نیوزلند در طول همه‌گیری به روی گردشگران بین‌المللی بسته بودند، اما تمایل به سفر به این دو کشور کاهش نیافته است. درعوض، افرادی که در سراسر مرزهای بین‌المللی این همه‌گیری را دنبال می‌کنند، احترام جدیدی در کنترل سخت‌گیرانه نیوزیلند بر این ویروس پیدا کردند، در حالی که مسافرانی که استرالیا در فهرست‌های سطل خود قرار دارند، مشتاقانه منتظر بازگشایی آن بودند. با بازگشایی نیوزلند به روی مسافران بین المللی واکسینه شده با شرایط سخت ورود، انتظار می رود استرالیا نیز در سال 2022 از این روند پیروی کند.


تاریخ خبر: یکشنبه 07 آذر 1400
ساعت: 10:40:46 AM