آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • Friday  26  April  2024
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

قوی ترین گذرنامه های جهان از نظر تحرک ، فرصت سرمایه گذاری و کیفیت زندگی

   خبر قوی ترین گذرنامه های جهان از نظر تحرک ، فرصت سرمایه گذاری و کیفیت زندگی

قوی ترین گذرنامه های جهان از نظر تحرک ، فرصت سرمایه گذاری و کیفیت زندگی ...

10 پاسپورت قوی جهان با در نظر گرفتن فرصتهای سرمایه گذاری و کیفیت زندگی در کنار تحرک سفر کدامند؟
لندن انگلستان - Global Citizen Solutions یک رتبه بندی واقعی در مورد رتبه بندی گذرنامه ها ایجاد می کند. شاخص گذرنامه گذرنامه های جهانی را نه تنها از طریق دسترسی بدون روادید ، بلکه با ایجاد تحرک ، فرصت سرمایه گذاری و کیفیت زندگی ارائه شده توسط هر مقصد در یک شاخص جدید و با محوریت زندگی قرار می دهد که به رتبه های قدیمی و نامربوط قدیمی اضافه می کند. این حق گذرنامه بدون ویزا جزء ارزش هر مقصد خاصی نیست ، این فهرست گذرنامه داده ها را هماهنگ کرده و کشورها را به شیوه ای جامع تر رتبه بندی می کند.
گذرنامه قوی فقط در مورد تحرک سفر نیست. در جهان جهانی شدن امروزه ، مردم به دنبال سرمایه گذاری فراتر از مرزهای خود و اخذ اقامت در خارج از کشور هستند. مشکل در انتخاب کشور مناسب با توجه به جنبه های کلیدی مانند کیفیت زندگی و فرصت های سرمایه گذاری است. پروژه گذرنامه جدید آژانس مهاجرت سرمایه گذاری Global Citizen Solution با راه اندازی یک شاخص جدید و پیشگام جهانی گذرنامه به این سال پاسخ می دهد.
فهرست جهانی گذرنامه با به کارگیری تحلیلگران کمی با تجربه گسترده در سازمان های بین المللی ، تجزیه و تحلیل پروژه های بزرگ داده مانند یونسکو ، OECD و بانک توسعه بین آمریکایی ، روش جدیدی را برای اندازه گیری جذابیت کلی هر کشور برای جابجایی ، سرمایه گذاری ، یا اهداف شهروندی دوگانه از طریق سه شاخص مستقل: شاخص تحرک پیشرفته ، شاخص سرمایه گذاری و شاخص کیفیت زندگی. هر شاخص به کاربران امکان می دهد تا نتایج را برای رتبه بندی کشورها با استفاده از 11 شاخص مختلف که از منابع معتبر مانند مجمع جهانی اقتصاد ، گالوپ و مرکز حقوق و سیاست های محیط زیست ییل تهیه شده اند ، فیلتر کنند.
پاتریشیا کازابوری ، مدیر عامل Global Citizens Solutions می گوید که نیاز به ایجاد رتبه بندی شهروندی جدیدی است که فراتر از تحرک سفر باشد. "از طریق بازخورد به دست آمده از سالها تجربه کار مستقیم با مشتریان ، ما متوجه شدیم که آنچه برای آنها هنگام بررسی شهروندی دوم اهمیت دارد نه تنها تحرک بلکه شیوه زندگی و فرصتهای سرمایه گذاری است. به سرعت مشخص شد که زمان مناسب برای ایجاد شاخص گذرنامه ای است که این عوامل را در نظر بگیرد و متدولوژی واقعی و قابل مقایسه ای برای مقایسه کشورها و جذابیت آنها برای انتخاب های واقعی ایجاد کند. "
گذرنامه برتر رتبه بندی شده در شاخص گذرنامه جهانی به ترتیب عبارتند از:

ایالات متحده آمریکا
آلمان
کانادا
هلند
دانمارک
سوئد
انگلستان
فنلاند
نروژ
نیوزلند

ایالات متحده آمریکا در شاخص تحرک ، رتبه دهم ، در شاخص سرمایه گذاری چهارم و در شاخص کیفیت زندگی رتبه 23 را کسب کرد. وزن هر شاخص 50 ((تحرک) 25 ((سرمایه گذاری) 25 ((کیفیت زندگی) است و با مجموع امتیاز 96،4 ، پاسپورت جهانی ایالات متحده را در موقعیت قطبی قرار داده است.
پاتریشیا همچنین در مورد رتبه برتر ایالات متحده در شاخص گذرنامه جهانی اظهار می کند: "یافته های شاخص گذرنامه جهانی یک نگرانی مشترک را تأیید می کند ، حتی در راحتی نسبی کشورهای دارای رتبه بالا ، طرح B هنوز مهم است. ایالات متحده با داشتن نمرات خوب در شاخص های سرمایه گذاری ، کیفیت زندگی و افزایش تحرک ، در بالای جدول قرار دارد ، اما در هیچ شاخصی برنده نشد. بسته به اولویت های فرد ، مقصدهایی وجود دارند که به طور بالقوه به عنوان جایگزین های بهتر دیده می شوند. به عنوان مثال ، بین ژانویه 2020 و آگوست 2021 ، پرتغال 774 ویزای طلایی برای شهروندان چینی ، برزیلی و آمریکایی (SEF - اداره آمار ملی پرتغال) صادر کرد. زیبایی زیبایی شاخص های سنتی با توجه به نگرانی ها و نگرانی های واقعی در اینجا نهفته است ، بسته به ترجیحات شخصی ، بینایی واضحی را امکان پذیر می کند ، هنگام برنامه ریزی آینده خود هیچ دستکش مناسب برای همه وجود ندارد. "


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 28 مهر 1400
ساعت: 1:14:26 PM