آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • Friday  29  March  2024
  • آدینه 10 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

خطوط هوایی قطر با فرود آمدن از آبیدجان ، آغاز خدمات منظم از دوحه است

   خبر خطوط هوایی قطر با فرود آمدن از آبیدجان ، آغاز خدمات منظم از دوحه است

خطوط هوایی قطر با فرود آمدن از آبیدجان ، آغاز خدمات منظم از دوحه است ...

شرکت هواپیمایی اکنون سه پرواز هفتگی به ساحل عاج از طریق آکرا ، هشتمین مقصد جدید ما از زمان شروع همه گیر شدن جهانی از طریق متصل ترین و بهترین فرودگاه در خاورمیانه و "سومین بهترین فرودگاه جهان" ، فرودگاه بین المللی حمد ، انجام می دهد. .
DOHA ، قطر - هواپیمایی قطر به دلیل فرود اولین پرواز خود به بزرگترین شهر ساحل عاج در فرودگاه بین المللی Felix Houphouet Boigny از Abidjan در شبکه جهانی خود استقبال کرد. با سه پرواز هفتگی ، پرواز بین دوحه و آبیدجان از طریق آکرا توسط بوک 787 Dreamliner شرکت هواپیمایی با 22 صندلی در کلاس تجاری و 232 صندلی در کلاس اقتصادی به همراه ظرفیت تا 15 تن انجام خواهد شد. محموله
جناب آقای اکبر الباکر ، مدیر اجرایی گروه هواپیمایی قطر ، گفت: "شروع پروازها به آبیدجان ، ساحل عاج - چهارمین مقصد جدید ما در آفریقا از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، پس از اینکه اخیراً ابوجا را در نیجریه راه اندازی کرد ؛ آکرا در غنا ؛ و لواندا در آنگولا گام مهمی در رشد آفریقایی ما است. این نشانگر تعهد ما به قاره آفریقا است که اکنون بیش از 100 پرواز هفتگی به 25 مقصد در 18 کشور از طریق خانه و مرکز خود ، فرودگاه بین المللی حمد انجام می دهیم. "
"در هواپیمایی قطر ، حضور در کنار مسافران ، شرکای تجاری و مشتریان شرکتی اصلی ما از ابتدای ابتلای همه گیر به مرکز توجه بوده است. ما از دولت ساحل عاج بخاطر پشتیبانی آنها برای راه اندازی این پروازها تشکر می کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با شرکای خود برای رشد این مسیر و پشتیبانی از بهبود گردشگری و تجارت در این منطقه هستیم. با بهبود سفرهای جهانی در سال 2021 ، ما مشتاقانه منتظر گسترش بیشتر شبکه خود و ارائه ارتباطات بیشتر به و از آفریقا هستیم. "
راه اندازی Abidjan همچنین از افزایش تقاضا برای تجارت بین ساحل عاج و مقصد در شبکه قطر ایرویز مانند پاریس ، بیروت و بسیاری از نقاط در شبه قاره هند پشتیبانی می کند. با داشتن حداکثر 15 تن ظرفیت بار در هواپیما در هر پرواز ، بار قطر ایرویز نقشی اساسی در تسهیل صادرات اصلی از ساحل عاج خواهد داشت.

مسافران هواپیمایی قطر از ساحل عاج هم اکنون می توانند از هزینه های اضافی چمدان که شامل 46 کیلوگرم برای کلاس اقتصادی تقسیم شده در دو قطعه و 64 کیلوگرم تقسیم شده بر روی دو قطعه در کلاس تجاری است ، استفاده کنند. این طرح برای ارائه انعطاف پذیری و راحتی بیشتر به مسافران هنگام مسافرت با هواپیمای قطر ایرویز طراحی شده است.
همه گیر جهانی COVID-19 چالش های بی سابقه ای را برای صنعت هواپیمایی ایجاد کرده است و علی رغم این ، هواپیمایی قطر هرگز فعالیت خود را متوقف نکرده و با سختی کار می کند تا مردم را با خیال راحت و مطمئن در طول بحران به خانه برساند. این شرکت هواپیمایی همچنین در 12 ماه گذشته هفت مقصد جدید از جمله سانفرانسیسکو و سیاتل در ایالات متحده ، ابوجا ، آکرا و لوآندا در آفریقا و بریزبن و سبو در آسیا و اقیانوسیه اضافه کرده است.

قطر ایرویز به اولین خط هوایی جهانی در جهان تبدیل شده است که توسط سازمان بین المللی رتبه بندی حمل و نقل هوایی ، Skytrax ، به رتبه معتبر 5 ستاره COVID-19 هواپیمایی رسیده است. این در پی موفقیت اخیر HIA به عنوان اولین و تنها فرودگاهی در خاورمیانه است که دارای امتیاز ایمنی فرودگاه Skytrax 5-ستاره COVID-19 است. برای جزئیات کامل تمام اقدامات انجام شده در هیئت مدیره و HIA ، لطفا به qatarairways.com/safety مراجعه کنید.


تاریخ خبر: یکشنبه 30 خرداد 1400
ساعت: 2:20:28 PM