آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • Saturday  20  April  2024
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

خطوط هوایی قطر اولین پرواز کاملا واکسینه شده کووید 19 را در جهان انجام می دهد

   خبر خطوط هوایی قطر اولین پرواز کاملا واکسینه شده کووید 19 را در جهان انجام می دهد

خطوط هوایی قطر اولین پرواز کاملا واکسینه شده کووید 19 را در جهان انجام می دهد ...

QR6421 توسط A350-1000 شرکت هواپیمایی پایدار اداره می شود و فقط خدمه و مسافران واکسینه شده را در هواپیما حمل می کند و مسافران نیز در هنگام ورود توسط کارکنان کاملا واکسینه شده سرویس می شوند.
DOHA ، قطر - هواپیمایی قطر همچنان به بازیابی سفرهای بین المللی ادامه می دهد و امروز اولین پرواز واکسینه شده کاملا COVID-19 جهان را انجام می دهد. QR6421 ساعت 11:00 صبح از فرودگاه بین المللی حمد حرکت می کند که فقط خدمه واکسینه شده و مسافران را در آن حمل می کند و مسافران نیز در هنگام ورود توسط کارکنان کاملا واکسینه شده پذیرایی می شوند. پرواز ویژه که در ساعت 14:00 به دوحه باز خواهد گشت ، تمام اقداماتی را که این شرکت هواپیمایی برای اطمینان از بالاترین استانداردهای ایمنی و بهداشت در هواپیما انجام داده است ، از جمله آخرین نوآوری خود ، اولین "Zero-Touch" در جهان به نمایش می گذارد. فن آوری سرگرمی در پرواز. این سرویس ویژه توسط پیشرفته ترین و پایدارترین هواپیمای هواپیمایی ، ایرباس A350-1000 ، انجام خواهد شد ، همچنین پرواز کاملاً مطابق با مسئولیت های زیست محیطی حامل کربن است.
جناب آقای اکبر الباکر ، رئیس اجرایی گروه هواپیمایی قطر ، گفت: "پرواز ویژه امروز نشان می دهد که مرحله بعدی بهبود سفرهای بین المللی دور نیست. ما افتخار می کنیم که با انجام اولین پرواز با خدمه و مسافران کاملاً واکسینه شده و ارائه چراغ امید برای آینده هواپیمایی بین المللی ، صنعت را به پیشبرد خود ادامه دهیم. با توجه به اینکه هواپیمایی یک عامل اقتصادی مهم در سطح جهانی و در اینجا در کشور قطر است ، ما از پشتیبانی ما از دولت و مقامات بهداشت محلی برای واکسیناسیون کارکنان خود سپاسگزاریم ، با بیش از 1000 واکسیناسیون در روز.
"این در Qatar Airways DNA است که در صف مقدم قرار دارد ، و بالاترین استانداردهای ایمنی و خدمات به مشتری را تعیین می کند. پیش از همه گیری ، هواپیمایی قطر اولین و تنها هواپیمایی بود که پنج بار به عنوان هواپیمای سال Skytrax به آن تعلق گرفت. وقتی اوایل ماه آوریل بیماری همه گیر به اوج خود رسید ، شرکت هواپیمایی ما برای کمک به بازگرداندن میلیون ها مسافر سرگردان و حمل و نقل تجهیزات پزشکی ضروری به پرواز خود ادامه داد ، ضمن اینکه آخرین نوآوری ها را در زمینه ایمنی زیستی و بهداشت نیز به کار گرفت. با شروع روند رو به رشد واکسن در سراسر جهان ، قطر ایرویز همچنان متعهد است که مسافران هواپیمایی باشد و شرکای مسافرتی بتوانند به آن اعتماد کنند ، یکی از بزرگترین شبکه های جهانی را برای تأمین اتصال مورد نیاز برای تجمیع خانواده ها و دوستان و حمایت از تجارت جهانی متعهد می شوند.
"هواپیمایی قطر ایرویز همچنین نقش مهمی در حفظ یک برنامه قابل اعتماد در سراسر شبکه مقصد ما داشته است. از زمان شیوع همه گیر ، هواپیمایی قطر به حمل بیش از 500000 تن لوازم پزشکی و تحویل نزدیک به 20،000،000 دوز واکسن COVID-19 به بیش از 20 کشور کمک کرده است. "
مسافران این هواپیما می توانند تجربه تاریخی را به لطف صنعت سوپر وای فای قطر ایرویز که ترکیبی از آخرین فن آوری های Inmarsat ، SITA برای هواپیماها و Thales است ، به صورت مستقیم پخش کنند.
قطر ایرویز برای قدردانی از کسانی که در کل شیوع بیماری نقش اساسی داشته اند ، در سال 2020 100000 بلیط بازگشت رایگان به کارکنان بهداشت و 21،000 بلیط به معلمان در سراسر جهان اهدا کرد.قطر ایرویز به اولین خط هوایی جهانی در جهان تبدیل شده است که توسط سازمان بین المللی رتبه بندی حمل و نقل هوایی ، Skytrax ، به رتبه معتبر 5 ستاره COVID-19 هواپیمایی رسیده است. این به دنبال موفقیت اخیر HIA به عنوان اولین و تنها فرودگاه در خاورمیانه و آسیا است که دارای امتیاز ایمنی فرودگاه Skytrax 5-ستاره COVID-19 است. این شناسایی ها این اطمینان را به مسافران در سراسر جهان می دهد که استانداردهای ایمنی و بهداشت شرکت های هواپیمایی تحت بالاترین استانداردهای ممکن برای بررسی و ارزیابی حرفه ای ، مستقل قرار دارند.هواپیمایی Qatar Airways که یک شرکت هواپیمایی متعدد برنده جوایز است ، توسط جوایز جهانی ایرلاین 2019 ، با مدیریت سازمان بین المللی رتبه بندی حمل و نقل هوایی Skytrax ، "بهترین هواپیمایی جهان" لقب گرفت. همچنین به رسمیت شناختن تجربه پیشگام کلاس تجارت ، Qsuite ، "بهترین خط هوایی در خاورمیانه" ، "بهترین کلاس تجاری جهان" و "بهترین صندلی کلاس تجاری" نامگذاری شد. Qsuite در پروازهای بیش از 45 مقصد از جمله ژوهانسبورگ ، فرانکفورت ، نیویورک و سنگاپور در دسترس است خطوط هوایی قطر تنها خط هوایی است که 5 بار عنوان "خطوط هواپیمایی سال Skytrax" را که به عنوان قله برتر در صنعت هواپیمایی شناخته می شود ، آرزو می کند. علاوه بر این ، فرودگاه بین المللی حمد (HIA) به عنوان "بهترین فرودگاه در خاورمیانه" برای ششمین سال متوالی و "سومین بهترین فرودگاه جهان" توسط SKYTRAX Awards International Awards 2020 رتبه "بهترین فرودگاه خاورمیانه" را به خود اختصاص داده است.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 17 فروردین 1400
ساعت: 11:16:03 AM