آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

نکاتی که قبل از سفر به تایلند باید بدانید

   خبر نکاتی که قبل از سفر به تایلند باید بدانید

نکاتی که قبل از سفر به تایلند باید بدانید ...

تایلند یک مقصد برتر گردشگری است.مردم از سراسر دنیا برای دیدن سواحل سفید شگفت انگیز آن ، اتفاقات زندگی شبانه ، غذاهای خوشمزه تایلندی ، سافاری حیات وحش و موارد دیگر به تایلند می روند.هنگامی که ویزای تایلند خود را دریافت کردید ، می توانید به تایلند پرواز کنید تا بهترین و به یاد ماندنی ترین زمان زندگی خود را داشته باشید. با این حال ، قبل از انجام این کار ، باید چند نکته را در نظر داشته باشید تا به خوبی آماده شوید و بتوانید یک تجربه آسان ، روان و بدون دردسر در تایلند داشته باشید.

بهترین زمان برای بازدید از تایلند
شما می توانید در هر زمان از سال به تایلند سفر کنید اما مراقب موسمی باشید. فصل بارندگی از ماه ژوئیه تا اکتبر است ، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید در این ماه ها به تایلند سفر کنید.دوش موسمی در تایلند بسیار سنگین است اما مدت زیادی طول نمی کشد.بنابراین برای اینکه بتوانید دلپذیرترین سفر را بدست آورید ، توصیه می شود بین دسامبر و آوریل به تایلند سفر کنید.

آب و هوا در تایلند
تایلند آب و هوای استوایی را تجربه می کند. عموما در بیشتر ماه های سال گرم و دلپذیر است. در جزایر ، نسیم خنک و آب اقیانوس ها آب و هوای کاملی را به شما می دهد.حتی می توانید در طول فصل خشک انتظار باران متناوب داشته باشید ، بنابراین بهتر است قبل از بیرون آمدن یک کت بارانی سبک و در کوله پشتی خود قرار دهید.

واحد پول تایلند
واحد پول تایلند بات نام دارد.بدیهی است که ارز با گذشت زمان در نوسان است اما ارز تایلند به طور کلی پایدار است.همچنین حمل ارز محلی تایلند توصیه می شود ، زیرا بیشتر افراد آنجا ترجیح می دهند از طریق روش های دیگر پرداخت را انجام دهند. دستگاههای خودپرداز در همه جا در تایلند وجود دارد.

کفش خود را درآورید
مردم تایلند اعتقاد دارند کفشهای شما را قبل از ورود به خانه ، رستوران ، معبد یا حتی مغازه های کوچک باید در آورده شوند.بنابراین اگر از شما درخواست شد که کفش خود را در بیاورید تعجب نکنید.

زندگی شبانه در تایلند
یکی از دلایلی که مردم به ویژه جوانان به تایلند سفر می کنند به دلیل شیوه زندگی اتفاق افتاده است. شب از اتاقهای هتل خود بیرون بروید تا برخی از مهمانی های شگفت انگیز ساحل و استخر و بسیاری از شادی ها را ببنید.

ماساژ
سفر به تایلند بدون ماساژ ناقص است.شما می توانید مجالس ماساژ زیادی به ویژه در بانکوک پیدا کنید.ماساژ تایلندی بی نظیر و متفاوت از ماساژهای سنتی دیگر است. این دارو درمانی محسوب می شود و بدن شما را از استرس و اضطراب رهایی می بخشد.

امیدواریم راهنمای فوق در تایلند به شما کمک کند تا اوقات خوش و تفریحی را در تایلند داشته باشید. پس از دریافت ویزای توریستی تایلند ، اکنون می توانید رویای پرواز خود را برای پرواز به تایلند انجام دهید تا بهترین تعطیلات زندگی خود را داشته باشید.

منبع:traveldailynews


تاریخ خبر: یکشنبه 20 بهمن 1398
ساعت: 3:02:44 PM