آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 09 فروردین 1403
  • Thursday  28  March  2024
  • پنجشنبه 09 فروردین 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

جاذبه های گردشگری هامبورگ

   خبر جاذبه های گردشگری هامبورگ

جاذبه های گردشگری هامبورگ ...

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان است که از دیدنی ترین شهرهای این کشور نیز به شمار می رود و دارای جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد. این شهر بعد از برلین بزرگترین شهر آلمان و همینطور هشتمین شهر بزرگ اروپا به شمار می رود. یکی از دلایل عمده شهرت این شهر بندرگاهی است که در آن قرار دارد و مساحت آن برابر با ۱۰۰ کیلومترمربع می باشد و بین رودهای Norder و Süderelbe نیز قرار دارد. علاوه بر این ها شهر هامبورگ بزرگترین قطب حمل و نقل در اروپا به شمار می رود و از نظر فرهنگی و اقتصادی نیز بسیار حائز اهمیت است. هر کدام از این موارد دلایلی هستند که سبب شده اند هامبورگ به عنوان یکی از شهرهای مهم هم از نظر اقتصادی و هم از نظر گردشگری به شمار بیاید.
۱.بندر هامبورگ
همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری هامبورگ “بندر هامبورگ” است که مساحت آن برابر با ۱۰۰ کیلومتر مربع است و از آن به عنوان دروازه آلمان یاد می شود. قایق سواری در این بندر یکی از بهترین و جذاب ترین تفریحاتی است که می توانید انجام دهید. علاوه بر قایق سواری می توانید به پیاده روی در این منطقه قدیمی هم بپردازید. قدمت این منطقه به قرن ۱۹ برمی گردد و ساختمان های بلند و آجری که در آن وجود دارد در گذشته محلی برای نگهداری تنباکو، قهوه، خشکبار و ادویه بوده است. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این منطقه، پل ۳/۹ کیلومتری Köhlbrandbrücke است که روی بندرگاه قرار دارد.
۲.دریاچه های مصنوعی
از دیگر جاذبه های گردشگری هامبورگ دریاچه های مصنوعی به نام های Inner Alster و Outer Alsterکه هر دو رود نیز متصل هستند و در این منطقه یک مسیر پیاده روی وجود دارد که در بین گردشگران بسیار هم نیز مشهور است. کافه های متعدد و مراکز خرید بزرگی در این منطقه وجود دارد که می توانید بعد از پیاده روی در هر کدام از آن ها استراحت کنید و از چشم اندازه دریاچه لذت ببرید. Ballindamm یکی از بزرگترین مراکز خریدی است که در این منطقه وجود دارد و به طور کلی در شهر هامبورگ قرار دارد.
۳.سیتی هال
در مرکز شهر قدیم هامبورگ مجموعه ای به نام سیتی هال واقع شده است که ساخت این بنای مجلل و باشکوه در سال ۱۸۹۷ به پایان رسید و سبک ساخت آن نئورنسانس نیز بود. این مجموعه دارای ۶۴۷ است که در زمان برگزاری رویداد فرهنگی «شب طولانی موزه‌ها» بازدید از بیشتر آنها برای عموم آزاد است. اگر خواستید از سیتی هال دیدن کنید می توانید از تورهایی که در آن برگزار می شود استفاده کنید.
۴.تونل آلتر
تونل آلتر از زیر رودخانه ای به نام البه می گذرد که خاکستر جسد آلدوف هیتلر در آن ریخته شده است. زمانی که از تونل قدیمی آلتر می گذرید با توجه به سنگ ها و نقش هایی که در آن بکار رفته نیز به قرن هفتاد میلادی سفر خواهید کرد.
۵.موزه شکلات
یکی از جاذبه های گردشگری آلمان که هم برای بزرگسالان و هم برای بچه ها می توانید بهترین باشد موزه شکلات است. در این موزه هیجان انگیز می توانید بهترین خوشمزه ترین شکلات ها را ببینید و برای کسانی که عاشق شکلات هستند پیشنهاد می شود که این موزه را از دست ندهند.


منبع: alittlenomad


تاریخ خبر: پنجشنبه 28 شهریور 1398
ساعت: 1:59:31 PM