آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • Tuesday  30  April  2024
  • سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

راهنمای سفر به قاهره

   خبر راهنمای سفر به قاهره

راهنمای سفر به قاهره ...

قاهره پایتخت کشور مصر و بزرگ ترین شهر تمام کشورهای عربی است که پیشینه ای بسیار دور دارد و همان طور که مطمئنا می دانید رود بسیار مشهور نیل از میان قاهره می گذرد. چیزی که مشخص است این است که همین پیشینه ی تاریخی باعث شد تا سفر به قاهره به یکی از فراموش نشدنی ترین سفرهای هر گردشگر و توریستی تبدیل شود، طبیعی است که با داشتن چنین تاریخی باید انتظار جاذبه های تاریخی خیره کننده ای را در این شهر داشت از اهرام مشهور مصر گرفته تا غذاهای خوشمزه ی عربی.
آب و هوا و بهترین زمان سفر به قاهره
همان طور که انتظار می رود، آب و هوای کشور مصر گرم و بیابانی است و این کشور فقط دو فصل خیلی گرم و فصل ملایم زمستان را دارد. در فصل گرم این شهر دمای هوا حدود ۳۵ درجه ی سانتیگراد است بنابراین بهتر است تا بین ماه های مارس تا آوریل و اکتبر تا نوامبر به قاهره بروید که آب و هوا تقریبا ملایم تر است.
غذاهای محلی
فطایر بلدی: فطایر بلدی در واقع پیتزای مصری است که آن را با پودر شکر و گاهی هم با عسل سرو می کنند و گاهی هم با موادی مثل نمک، گوشت و سبزی به آن طعمی نمکی می دهند.
شاورما: شاورما به عنوان یکی از اصلی ترین غذاهای خیابانی در بسیاری از کشورها شهرت دارد. در شاورما گوشت یا مرغ را کباب می کنند و بعد آن را به شکل ساندویچ در می آورند. شاورمای مصری یکی از بهترین شاورماهای دنیاست.
جاذبه های گردشگری
اهرام جیزه: شاید اهرام جیزه را بتوان بزرگ ترین و اصلی ترین و البته مهم ترین جاذبه ی گردشگری قاهره و حتی مصر دانست. اهرامی که به فاصله ای از شهر قاهره قرار گرفته اند و از همان فاصله ی دور شکوه آن ها نظر هر کسی را به خود جلب می کند.
هرم خئوپس: به این اهرام هرم خوفو هم می گویند و بزرگ ترین هرم در اهرام جیزه است و داخل آن واقعا دیدنی است.
هرم خفره: این هرم هم از دیگر هرم های جیزه است که مجسمه ی مشهور ابوالهول با سر فرعون در این مجموعه قرار دارد و از قدیمی ترین سازه های دنیا است.هرم خفره در ۱۳ کیلومتری جنوب غربی قاهره قرار دارد.
مسجد الازهر: این مسجد هم از قدیمی ترین مسجدهای قاهره است که در سال ۹۷۲ میلادی ساخته شده است و جالب است بدانید که از قدیمی ترین دانشگاه های دنیا هم هست. این مسجد در مرکز منطقه ی اسلامی قاهره واقع شده است.
منطقه ی قدیمی قاهره: منطقه ی قدیمی این شهر پر از دیدنی های متنوع است از خیابان های جذاب گرفته تا کلیساهای کوچک و آثار تاریخی. یکی از کلیساهای این منطقه به قرن نهم میلادی برمی گردد و کلیسای سنت سرگویس بسیار برای مسیحیان قاهره محترم است.



منبع: alittlenomad


تاریخ خبر: دوشنبه 25 شهریور 1398
ساعت: 9:36:10 AM