آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • Saturday  20  April  2024
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

بزرگترین آکواریوم های جهان

   خبر بزرگترین آکواریوم های جهان

بزرگترین آکواریوم های جهان ...


آکواریوم اِس ای آ در سنگاپور

تا همین چند وقت پیش آکواریوم جورجیا لقب بزرگترین آکواریوم جهان را بر دوش می‌کشید، اما با روی کار آمدن آکواریوم سنگاپور، عنوان بزرگترین آکواریوم دنیا جابجا شد.
آکواریوم S.E.A سنگاپور با حجم باورنکردنی ۱۲ ملیون گالون آب و بیش از ۸۰۰ گونه آبزی متفاوت، علاوه بر لقب بزرگترین آکواریوم آسیا، بزرگترین آکواریوم جهان نیز میباشد. این آکواریوم غول پیکر نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ موجود دریایی را در خود نگهداری می‌کند.

آکواریوم اس ای آ سنگاپور رکورد بزرگترین شیشه یک تکه دنیا با زاویه دید فوق‌العاده تماشایی و منحصربفرد از موجودات را نیز در اختیار دارد. جالب است بدانید ابعاد این شیشه یک تکه چیزی بیش از ۳۷ متر عرض و ۸ متر ارتفاع می‌باشد.
آکواریوم جورجیا، بزرگترین آکواریوم جهان

آکواریوم جرجیا در آتلانتا آمریکا، میزبان بیش از ۱۰۰ هزار موجود آبزی است و عنوان بزرگترین اکواریوم جهان را تا چندوقت پیش بر دوش می‌کشید. این آکواریوم که در نوامبر ۲۰۰۵ افتتاح شد، تنها مجموعه‌ی خارج از قاره‌ی آسیاست که از وال کوسه ها نگهداری می‌کند. این کوسه‌ها در مخزن عظیم ۲۴ میلیون لیتری (۶.۳ میلیون گالن) که یکی از بزرگترین مخازن آکواریومی جهان است، نگهداری می‌شوند.
آکواریوم دبی مال

مرکز خرید دبی یا دبی مال، از بزرگترین مرکز خرید‌ های جهان، یکی از بخش های مجموعه‌ی ۲۰ میلیارد دلاری برج دبی است. در مرکزیت این مکان، مخزن عظیم آکواریوم دبی قرار گرفته که گنجایش ۱۰ میلیون لیتر(۲.۶۴ میلیون گالن) آب را دارد. این آکواریوم بیش از ۳۳ هزار موجود آبزی از جمله ۴۰۰ کوسه و سفره ماهی را در خود جای داده است.
آکواریوم چورامی اوکیناوا

این آکواریوم که در اوکیناوا ژاپن قرار دارد در سال ۲۰۰۲ ساخته شد و تا قبل از ساخت آکواریوم جرجیا در آمریکا، بزرگترین آکواریوم جهان بود. مخزن اصلی این آکواریوم که به “دریای کوروشیو” معروف است، هفت و نیم میلیون لیتر (۱۹۸۱۰۰۰ گالن) آب را در خود جای داده و قاب شیشه‌ای آن که ۶۰ سانتی متر ضخامت دارد از بزرگترین پنل های شیشه‌ای آکواریوم ها در دنیا به حساب می‌آید.
این آکواریوم از معدود مکان هایی است که در آن وال کوسه ها نگهداری می‌شوند و مسئولان این آکواریوم سعی در محیا کردن امکان تولید مثل و پرورش کوسه ها هستند. از سال ۲۰۱۰ تاکنون نیز حدود ۴ سفره ماهی در این آکواریوم به دنیا آمده‌اند.



thetravel منبع:


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 20 شهریور 1398
ساعت: 4:35:18 PM