آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • Saturday  20  April  2024
  • شنبه 01 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

بزرگ ترین آکواریم های جهان

   خبر بزرگ ترین آکواریم های جهان

بزرگ ترین آکواریم های جهان ...

آکواریوم ها تقریبا محبوب ترین مناطق تفریحی جهان هستند. این باغ‌وحش آبی جایی است که حیوانات دریایی کانون اصلی آن هستند.منظور از آکواریوم ها معرفی حیواناتی مانند کوسه ها ، اختاپوس ها و حتی دلفین ها به بازدید کنندگان است تا علاقه خود را به موجودات موجود در اقیانوس نشان دهند. آنها معمولاً دارای نمایشگاه های آموزشی هستند که به افراد در هر سنی امکان یادگیری خصوصیات هر حیوان را می دهد.

آکواریوم اوکیناوا چورومی (ژاپن)
این آکواریوم یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است و در ژاپن در داخل پارک اقیانوس اکسپو در منطقه اوکیناوا واقع شده است. حیواناتی که در آنجا به نمایش گذاشته می شوند شامل دلفین ها ، نهنگ های قاتل و موارد دیگر هستند.
2.6 میلیون گالن آب نشان می دهد که آکواریوم اوکیناوا چورومی چقدر بزرگ است با تمام نمایشگاه ها که ارزش بازدید را دارند.

پادشاهی اقیانوس چیملانگ (چین)
بزرگترین آکواریوم در جهان به عنوان یک جاذبه برتر در چین است.مناطق مختلفی با مضمون آبزی در آکواریوم وجود دارد که هر یک به منظور نمایش بخش های مختلف اقیانوس برای اهداف آموزشی و سرگرمی است.
نزدیک به 13 میلیون گالن آب در این آکواریوم وجود دارد. برخورداری از چند جاذبه مانند آبشارهای آبی ، نمایش دلفین ها و تجربیات صمیمی آن را به یک آکواریوم ویژه تبدیل می کند.تا کنون با وجود این آکواریوم،به هیچ آکواریومی نمیتوان لقب بزرگ ترین را داد.

آکواریوم جورجیا (ایالت متحده)
آکواریوم جورجیا واقع در مرکز شهر آتلانتا بزرگترین آکواریوم در ایالات متحده است.بیشتر افراد انتظار ندارند چنین آکواریومی در آتلانتا قرار بگیرد ، اما اندازه آن را برای افرادی که مایل به بازدید و دیدن بیشترین حیوانات دریایی هستند ممکن است، گزینه ای مناسب باشد.
بیش از 10،000 حیوان و 500 گونه در آکواریوم جورجیا با بیش از 10 میلیون گالن آب قرار دارند. این بزرگترین آکواریوم جهان بین سالهای 2005 تا 2012 بود.

موسکوواریوم (روسیه)
موسکوواریوم نامی ست که مردم هستم بازدید از اقیانوس روسیه از آن استفاده میکنند.این آکواریوم بسیار عظیم است و در منطقه مسکو این کشور واقع شده است. 6.6 گالن آب در این آکواریم بکار رفته است.
یک تفاوت جالب در اقیانوس مسکو در مقایسه با سایر آکواریوم ها این است که یک فروشگاه بزرگ برای بازدید کنندگان در صورت قصد خرید هر نوع ماهی برای آکواریوم های خانگی خود وجود دارد. این آکواریوم مناسب برای افرادی است که می خواهند ضمن خرید بهترین وسایل موجود برای موجودات کوچکتر در خانه ، موجودات دریای بزرگتری را نیز مشاهده کنند.

دریا با نمو و دوستانش (ایالت متحده)
این آکواریوم،آکواریومی سنتی نیست زیرا در بخشی از پارک Epcot در دنیای والت دیزنی فلوریدا قرار داد.با این حال ، این یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان بر اساس اندازه و تعداد حیوانات دریایی در نمایشگاه ها است.بیش از 5.7 گالن آب برای کل آکواریوم داخل پارک استفاده شده است. این آکواریوم باعث می شود بچه ها نه تنها از آکواریوم دیدن کنند بلکه درباره حیوانات مختلفی که در زیر آب زندگی می کنند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

منبع: thetravel


تاریخ خبر: یکشنبه 17 شهریور 1398
ساعت: 12:12:00 PM