آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • Tuesday  30  April  2024
  • سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

راهنمای سفر به تایلند

   خبر راهنمای سفر به تایلند

راهنمای سفر به تایلند ...

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که قبل از سفر همه چیز را در مورد یک کشور بدانید اما ما مهمترین مواردی را که باید قبل از سفر به تایلند در نظر بگیرید در اینجا جمع کرده ایم. اگر این راهنما را دنبال کنید و قادر خواهید بود فعالیت های خود را برنامه ریزی کرده و آمادگی داشته باشید.
شما بدون بازدید از مناطق مختلف این کشور نمی توانید از تایلند دیدن کنید ، زیرا هر منطقه ، غذا ، آداب و رسوم و جاذبه های مختلف را ارائه می دهد. خوشبختانه ، پروازهای یک طرفه بین شهرهای تایلند کاملاً مقرون به صرفه است و هزینه هواپیمایی حتی 45 دلار نیز دارد. در حالی که می توانید ماشین اجاره کنید یا اتوبوس بگیرید ، پرواز ممکن است سریعترین و مقرون به صرفه ترین شکل برای کاوش در تایلند باشد.
بازدید از کاخ پادشاهی بانکوک
یکی از مکان هایی که هر گردشگری در تایلند از آن بازدید می کند، کاخ پادشاهی و معبد بودای زمردین است. این کاخ در واقع مجموعه ای از ساختمان های مختلف است که از اواخر قرن ۱۸ تا نیمه های قرن ۲۰ محل سکونت تمامی پادشاهان تایلند بوده اند.
این کاخ در ساحل غربی رودخانه بانکوک واقع شده و گرداگرد آن را دیواری به طول ۱۹۰۰ متر فراگرفته است. آن سوی دیوار هم کانالی قرار دارد که در گذشته به منظور حفاظت از کاخ در برابر دشمنان ساخته شده و منطقه اطراف کاخ را به صورت جزیره در آورده است.
بازدید از معابد تاریخی
در این شهر بیش از صد ها معبد وجود دارد که جزو بناهای زیبا وعجایب معماری این شهر به حساب می ایند.نکته مهم در بازدید این معابد ان است که خانم ها و اقایان برای ورود باید بدن خود را کاملا پوشیده بدارند بنابراین روزی که میخواهید به دیدن معابد بروید یادتان باشد لباس های استین بلند ، شلوارها یا دامن های بلند بپوشید.
اداب غذا خوردن
مردم تایلند عاشق غذاهای پرادویه هستند ، در حالی که بعضی از غذاها شامل فلفل قرمز نیستند ، اما آنها فلفل اضافه می کنند. حتی سالادهایشان تند است! اگر قادر به تحمل گرما نیستید ، حتما از وعده های غذایی که کمتر تند هستند بخواهید ، و اگر به اندازه کافی شجاعت دارید که "تند تایلندی" را امتحان کنید ، آن را با بطری آب میل کنید.
بازدید از بازار روی اب بانکوک
بازار روی آب این شهر در ۸۰ کیلومتری جنوب غربی بانکوک، قرار دارد. این بازار همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش محصولات گیاهی و سبزی و غذاهای محلی هستند و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک می فروشند. شلوغ ترین ساعات کار بازار ۶ تا ۱۱ صبح است و از این رو بهتر است که گردشگران از این شیوه سنتی خرید و فروش کالا در ساعات اولیه صبح بازدید کنند. محلی بسیار جذاب برای گردشگران است و آن ها می توانند با کرایه قایق از این مکان کم نظیر دیدن کنند.
خرید از بازار چینی ها
بسیاری از مسافران بانکوک، رفتن به بازار چینی ها را یک باید تلقی می کنند. در اینجا می توانید با غذاهای شرقی آشنا شوید و در صورتی اهل خرید سوغاتی باشید، مکانی مناسب برای شما به شمار می رود. البته این رو هم در نظر داشته باشید که قیمت این مکان به نسبت سایر نقاط بانکوک پایین تر و بهتر می باشد.
منبع: Travel Pulse


تاریخ خبر: دوشنبه 14 امرداد 1398
ساعت: 3:50:56 PM