آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • Thursday  25  April  2024
  • پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

سپید دشت، شهر آبشارهای لرستان

   خبر سپید دشت، شهر آبشارهای لرستان

سپید دشت، شهر آبشارهای لرستان ...

سپید دشت یکی از شهرهای غرب ایران و از توابع شهرستان خرم‌آباد است.راه‌آهن تهران-جنوب از این شهر عبور می‌کند. سپید دشت دارای طبیعتی زیبا با کوهستان‌های اطرافش است. فاصله این شهر با خرم‌آباد در حدود حدود ۸۰ کیلومتر است.
سپیددشت شهر آبشارها و مسیرهای ریلی زیبا است وصدای سوت قطار داخل کوه‌ها، دشت‌های مملو از درخت و رودهای جاری از زیبایی‌های این منطقه است. مسیر ریلی سپیددشت به‌خاطر دارا بودن کوه‌های زیبا و سرسبز زاگرس، دشت‌های بزرگ، انواع درختان و رودهای پر تلاطم و خروشان، یکی از زیبایی‌های طبیعت محسوب می‌شود که آدمی را برای سفر به این شهر با قطار وا می‌دارد.
آبشار بیشه
ایستگاه راه‌آهن بیشه به‌خاطر داشتن آبشاری زیبا از دیدنی‌ترین ایستگاه‌های راه‌آهن ایران محسوب می‌شود. آبشار بیشه با ارتفاع ۴۸ متر و عرض تاج ۲۰ متر به همراه جنگل‌های بلوط روستای بیشه، هوایی خنک و طبیعتی سرسبز را آفریده است.
به منظور اقامت در این روستا اقامتگاه‌هایی چوبی زیر درختان سرسبز بلوط وجود دارد که در این اقامتگاه‌ها می‌توان صدای رودها و چشمه‌های پرتلاطم را شنید و لذت برد.
آبشار نوژیان
این آبشار در ۵۱ کیلومتری جنوب شرقی خرم‌آباد قرار دارد و یکی از زیباترین و مرتفع‌ترین آبشارهای ایران به‌شمار می‌آید. ارتفاع آبشار ۹۵ متر و عرض تاج آن حدود ۵ متر است. رودهای پرتلاطم و شفاف برفراز صخره‌ها، می‌تواند مقدمات شنا را برای شما مهیا کند.
این آبشار از بالای کوه تاف، جاری می‌شود و گردشگاه جنگلی نوژان را در بالای کوه به زیباترین مکان برای استفاده از آب و هوای کوهستانی و گردشگری و گذراندن یک روز زیبا تبدیل کرده است.
انواع گیاهان دارویی در کوه تاف رویش می‌کند و در طول سال، به‌خصوص در فصل پرآبی آبشار نوژیان، عده زیادی از مردم به منظور تماشای آبشار زیبای نوژیان و برای جمع کردن گیاهان دارویی به این منطقه رهسپار می‌شوند.

از خرم‌آباد به گردنه نوژیان می‌توان به آبشار نوژیان راه یافت. جاده دسترسی به این آبشار جاده آسفالته است، همچنین با قطار و با اندکی پیاده‌روی، می‌توان به دیدار این آبشار رفت
آبشار گریت یا هفت چشمه
آبشار گریت با ارتفاع ۱۵ متر و عرض تاج ۱۷ در در روستای گریت قرار دارد که نام های دیگر آن آبشار هفت چشمه یا سرکانه بوده و یکی از زیباترین آبشارهای کشورمان است که در منطقه‌ای صعب‌العبور و کوهستانی و در فاصله ۳۰ کیلومتری ایستگاه راه‌آهن سپید دشت واقع شده است.
بهترین زمان سفر به روستای گریت و لذت بردن از آن فصل‌های بهار و تابستان است که آب و هوای خنک و معتدل و طبیعتی زیبا دارد.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 24 بهمن 1396
ساعت: 1:40:58 PM