آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 27 مهر 1403
  • Friday  18  October  2024
  • آدینه 27 مهر 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

برقراری پرواز مستقیم تهران - بالی/ اسکان 300 پناهجوی ایرانی در کمپ‌های اندونزی

   خبر برقراری پرواز مستقیم تهران - بالی/ اسکان 300 پناهجوی ایرانی در کمپ‌های اندونزی

برقراری پرواز مستقیم تهران - بالی/ اسکان 300 پناهجوی ایرانی در کمپ‌های اندونزی ...

سفیر ایران در اندونزی با اعلام این خبر که تعداد پناهجویان ایرانی در کمپ‌های اندونزی از 700 نفر به 300 نفر کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد که در صورت تمایل آنها، سفارت کشورمان در جاکارتا تمام تمهیدات لازم برای بازگشت‌شان به کشور را فراهم خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، ولی‌الله محمدی نصر آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در گفت‌وگو با ایسنا، روابط تهران و جاکارتا را همواره خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت که در دو سال اخیر و بعد از سفر دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به جاکارتا ، این روابط رنگ و بوی دیگری گرفته و پرتحرک شده است و به سرانجام رسیدن مذاکرات ایران و 1+ 5 و توافق برجام سرعت بیشتری به این تحرکات بخشید.
وی با اشاره به بازدید 10 وزیر اندونزیایی از کشورمان در سال گذشته، خاطرنشان کرد: افزایش سفرهای متقابل مقام‌های ایران و اندونزی حاکی از توسعه روابط سیاسی دو کشور است. در همین راستا در دسامبر 2016 "جوکو ویدودو"رئیس‌جمهور اندونزی به تهران سفر کرد و در حال حاضر روابط بسیار خوب بوده و رفت و آمدهای بسیاری بین دو کشور انجام شده است . در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان هم با توجه به روابط دوستانه‌ بین دو کشور، هیئت اندونزی در سطح وزیر ارشد هماهنگ کننده امور دریاها که 5 وزارتخانه را هماهنگ می کند، به همراه نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور خاورمیانه و قائم مقام وزیر انرژی در مراسم شرکت کردند که این امرحاکی از زنده و فعال بودن روابط سیاسی ما است. حتی رئیس مجلس هم رئیس گروه دوستی پارلمانی اندونزی و ایران را برای شرکت در مراسم فرستاد؛ و در واقع دو هیئت به ایران سفر کردند.

سفیر ایران در اندونزی در پاسخ به این سوال که تعاملات اقتصادی تهران و جاکارتا در پسابرجام را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: در این حوزه هم همکاری ها به خوبی دنبال می‌شود، کمیسیون مشترک دو کشور پس از وقفه ای در سال 94 در تهران برگزار شد. در آذر 95 هم دوازدهمین نشست کمیسیون مشترک دو کشور در جاکارتا برگزار شد در این نشست اسناد و موارد متعددی مورد مذاکره قرار گرفت که تعدادی از آنها در سفر آقای جوکو ویدودو به تهران امضاء شد . در این سفر 4 سند همکاری بین وزارت نیروی ایران و انرژی اندونزی در خصوص برق و الکتریسته ، یادداشت تفاهم کمیته سرمایه گذاری مشترک بین دو کشور به همراه دو قرارداد معاضدت قضایی و استرداد مجرمین امضا شد. در کنار آن 12 سند دیگر بین بخش های خصوصی از جمله بین مپنا و شرکت ملی برق اندونزی برای ایجاد نیروگاه در اندونزی و انجام خدمات نیروگاهی در این کشور بین طرفین امضا شد.
وی ادامه داد: وزیر هماهنگی امور دریاهای اندونزی که برای شرکت در مراسم تحلیف به تهران سفر کرده بود در نشستی با مقامات وزارت نیرو شرکت مپنا در خصوص اجرای توافقات انجام شده مذاکره کرد و در حال حاضر منتظر هیئت مپنا هستیم تا به جاکارتا آمده و پروژه‌های مدنظر را بررسی کرده و آمادگی مپنا برای ایجاد نیروگاه را عملی کنیم.
این دیپلمات کشورمان در بخش دیگری از این گفت و گو به بررسی روابط تهران و جاکارتا پرداخت و گفت :دو ما ه بعد ازسفر آذر ماه رئیس‌جمهور اندونزی وزیر هماهنگ کننده اقتصادی این کشور با 45 نفر از بخش خصوصی به تهران سفر کردند. وزیر امور زنان، رئیس پلیس و رئیس مجلس مناطق و نائب رئیس مجلس نمایندگان این کشور هم از دیگر مقام های اندونزی بودند که از ایران بازدید داشتند. از طرف ایران هم آقای دکتر ظریف، علی جنتی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد ، علی ربیعی وزیر تعاون و همچنین حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی کشورمان مذاکرات خوبی در اندونزی داشتند.


تاریخ خبر: پنجشنبه 16 شهریور 1396
ساعت: 11:29:07 AM