آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 27 مهر 1403
  • Friday  18  October  2024
  • آدینه 27 مهر 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

برگزاری مراسم گرامیداشت روز بین المللی نوروز در لندن

   خبر برگزاری مراسم گرامیداشت روز بین المللی نوروز در لندن

برگزاری مراسم گرامیداشت روز بین المللی نوروز در لندن ...

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در محل رزیدانس سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، علاوه بر حضور لرد نورمن لامونت نماینده ویژه تجاری نخست وزیر انگلیس در امور ایران، شماری از نمایندگان مجلس عوام و اعیان و رییسان شرکت های مهم انگلیسی و نیز ایرانیان فرهیخته شرکت داشتند.
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنان کوتاهی دراین مراسم ضمن تبریک نوروز، به ثبت این رویداد بین المللی به عنوان میراث ناملموس بشری از سوی یونسکو در سال 2009 میلادی و همچنین اعلام روز 21 مارس به عنوان 'روز جهانی نوروز' از سوی مجمع عمومی سازمان ملل در قطعنامه این نهاد در 23 فوریه سال 2010 میلادی اشاره کرد.
وی بیان داشت که نوروز به عنوان یک واقعه فرهنگی و تمدنی هم اینک علاوه بر ایران در شماری از کشورهای منطقه از جمله، ترکیه، عراق، افغانستان، جمهوری آذربایجان ، تاجیکستان .. گرامی داشته می شود.
سفیر ایران با اشاره به حمایت سازمان ملل از نوروز گفت در حال حاضر شماری بیشتری از کشورهای جهان این رویداد را به عنوان عنوان نمادی از حیات، وحدت، صلح و دوستی میان ملتها جشن می گیرند.
در این مراسم که همراه با اجرای قطعات زیبای موسیقی به مناسبت نوروز بود، 'مارک استیونسون' از کشور انگلیس که در دی ماه سال 1394 برای رهبری ارکستر سمفونیک تهران به ایران سفر کرده بود، در مورد ابعاد موسیقی ایرانی توضیحاتی را برای شرکت کنندگان در این مراسم ارایه کرد.
اشکان لایق پیانیست جوان ایرانی و برنده جایزه بین المللی پیانوی باربد ایران در سال گذشته که از تهران برای شرکت در این برنامه حضور یافته بود ، قطعاتی از پیانو، ادیب رستمی هنرمند ایرانی مقیم انگلیس قطعاتی با کمانچه، لیلا رمضان هنرمند ایرانی ساکن سوئیس قطعاتی با پیانو و 'توماس اسحاق' قطعاتی با ویولنسل اجرا کردند که با استقبال زیاد حاضرین مواجه شد.
برخی از شرکت کنندگان خارجی در این مراسم، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اجرای این قطعات موسیقی به مناسبت نوروز، از سوی هنرمندان جوان ایرانی را بسیار زیبا و جالب توجه توصیف کردند و این برنامه را بهترین معرّف برای استعداد سرشار جوانان ایرانی و همینطور زیبایی و عمق هنر ایرانی دانستند.


تاریخ خبر: شنبه 19 فروردین 1396
ساعت: 4:26:56 PM