آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • Friday  26  April  2024
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

9 دلیل وجود دارد که چرا باید همیشه هنگام سفر بیمه شوید

   خبر 9 دلیل وجود دارد که چرا باید همیشه هنگام سفر بیمه شوید

9 دلیل وجود دارد که چرا باید همیشه هنگام سفر بیمه شوید ...

مسافرت یک راه هیجان انگیز برای گذراندن اوقات فراغت است در حالی که چیزهای جالب یاد می گیرید و افق دید خود را گسترش می دهید. با این حال ، این می تواند بسیار خطرناک باشد ، زیرا هرگز نمی دانید چه اتفاقی ممکن است در طول سفر شما رخ دهد. اگر در کوهپیمایی در کوه های آلپ قدم می زنید یا در ساحل مالزی استراحت می کنید ، اگر در شرایط نامطلوبی مانند شکستن پا و سرقت کیف پول خود قرار بگیرید ، بیمه مسافرتی می تواند شما را از مشکلات زیادی نجات دهد.
1)درمان گران قیمت در کشورهای خارجی
کاملاً واضح است که درمان پزشکی در کشورهای خارجی می تواند بسیار گران باشد. بیمه نامه مسافرتی را خریداری کنید تا در صورت بیماری یا زخمی شدن در طول سفر ، آرامش خاطر خود را تضمین کنید.
ممکن است شما از آن مطلع نباشید ، اما اکثر شرکت های بیمه بیمه مسافرتی با پوشش پزشکی ارائه می دهند. اگر به طور مکرر سفر می کنید ، می توانید برنامه ای را در نظر بگیرید که نه تنها شما بلکه کل خانواده شما را پوشش دهد.
وسایل شما به سرقت می رود
2)در سفر ، احتمالاً با افراد جالب ملاقات کرده و دوست خواهید شد. اما این بدان معنا نیست که همه کسانی که ملاقات می کنید با شما دوست خواهند بود. در هر کشوری افراد ناشایست وجود دارد ، از جمله کشوری که به آن سفر می کنید.
به همین دلیل ، از دست دادن وسایل خود هنگام سفر بسیار آسان است. در صورت بروز چنین اتفاقی ، بیمه نامه مسافرتی تضمین می کند که هزینه های احتمالی اسناد جایگزین و بلیط هواپیما را در بین موارد دیگر تامین می کنید
3)آژانس مسافرتی شما ورشکست می شود
متأسفانه ، اگر به خارج از کشور سفر می کنید و از یک آژانس مسافرتی استفاده می کنید ، ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که شرکت مسافرتی شما در حالی که دور هستید ورشکست شود. بسیاری از افراد در گذشته با این موضوع روبرو شده اند و قطعاً هنگام انتخاب طرح بیمه مسافرتی ، باید به آن توجه کرد.
خوشبختانه در صورت ورشکستگی شرکت مسافرتی ، اکثر ارائه دهندگان بیمه از مشتریان خود در برابر پرداخت هزینه های اضافی محافظت می کنند. اگر شرکت کلاهبرداری کرده است ، می توانید علیه آن ادعا کرده و برای مشکلات خود غرامت دریافت کنید.
4) هزینه های لغو
بسیاری از شرکت های مسافرتی از مسافران خود برای لغو سفرهای خود هزینه می گیرند که می تواند بسیار گران باشد. علاوه بر این ، برخی از خطوط هوایی در صورت لغو پروازهای خود در آخرین لحظه ، هزینه های سنگینی را از مسافران دریافت می کنند. با این حال ، اگر بیمه مسافرتی دارید ، این هزینه ها بر شما تأثیر نمی گذارد.
5)
از دست دادن شغل
اگر هنگام سفر شغل خود را از دست بدهید ، تهیه بلیط برگشت برای شما غیرممکن است. متأسفانه ، داستانهای زیادی در مورد افرادی وجود دارد که هنگام سفر شغل خود را از دست داده اند و به دلیل نداشتن پول کافی برای پرداخت بلیط خود به خانه برنگشته اند. خوشبختانه اگر بیمه مسافرتی دارید این اتفاق برای شما نمی افتد.به دلیل از دست دادن شغل ، می توانید با ارائه دهنده خود ادعا کنید و از هزینه های خود کمک بگیرید! البته ، برخی محدودیت ها اعمال می شود ، اما شما بدون حفاظت رها نخواهید شد.
6) تخلیه اضطراری پرهزینه
اگر هنگام سفر اتفاق وحشتناکی بیفتد و در نهایت به خدمات تخلیه اضطراری پزشکی احتیاج پیدا کنید ، ممکن است نتوانید هزینه این خدمات را بدون بیمه پرداخت کنید. اگر بیمه ندارید و نمی توانید از جیب خود هزینه تخلیه اضطراری را بپردازید ، ممکن است در موقعیت خطرناکی قرار بگیرید و پول بسیار بیشتری را نسبت به بیمه بیمه مسافرتی هزینه کنید.

7) تاخیر پروازها و قطع ارتباطات
اگر پرواز شما به تأخیر افتاد یا لغو شد و ارتباطات خود را از دست دادید ، می توانید ساعت ها در فرودگاه منتظر بمانید و به احتمال زیاد پرواز بعدی خود را از دست خواهید داد. اگر این اتفاق بیفتد ، به احتمال زیاد مجبورید بلیط دیگری بخرید و هزینه اتاق هتل را بپردازید تا زمانی که خطوط هوایی یک راه حل جایگزین برای شما ترتیب دهند.

ممکن است شما هنوز از این موضوع آگاه نباشید ، اما این کار هزینه زیادی خواهد داشت و ممکن است تجربه تعطیلات شما را خراب کند. با این حال ، اگر بیمه مسافرتی دارید ، هیچ کدام از این موارد بر شما تأثیر نمی گذارد و شما فقط باید بنشینید تا همه چیز برای شما مرتب شود.
8)
چمدان گمشده
شما هرگز نمی دانید کی می تواند چمدان شما هنگام سفر هوایی گم شود. خوشبختانه می توانید بیمه مسافرتی خریداری کنید که در صورت چنین شرایط ناگوار از شما محافظت می کند. اگر چمدان شما گم شود ، می توانید با ارائه دهنده خود شکایت کنید و برای اقلام گم شده غرامت دریافت کنید.
9) تاخیر هوا و بلایای طبیعی
تاخیر آب و هوا و بلایای طبیعی می تواند برنامه های تعطیلات شما را خراب کرده و کل تجربه شما را کمتر لذت بخش کند. سفر شما ممکن است با موارد مختلفی مانند شرایط آب و هوایی خطرناک ، فوران آتشفشان و سونامی قطع شود.
اگر در چنین شرایطی به سرانجام رسید ، ممکن است بخواهید سفر خود را لغو کرده و در اسرع وقت به خانه بازگردید ، که ممکن است برای شما بیش از آنچه پیش بینی کرده اید هزینه داشته باشد. خوشبختانه بیمه مسافرتی به شما این امکان را می دهد که بنشینید در حالی که ارائه دهنده شما همه این موارد را برای شما انجام می دهد.




تاریخ خبر: شنبه 03 مهر 1400
ساعت: 12:17:52 PM