آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • Friday  26  April  2024
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

هلند لاین رزرو در سفرهای دریایی 2022-23 را آغاز می کند

   خبر هلند لاین رزرو در سفرهای دریایی 2022-23 را آغاز می کند

هلند لاین رزرو در سفرهای دریایی 2022-23 را آغاز می کند ...

برنامه های سفر عجیب و غریب Holland America Line در مقاصد دور و دراز مورد آرزوی مسافران ماجراجوی در کره زمین انجام میگیرد و سفرهای دریایی در سال های 2022 و 2023 اکنون برای رزرو آزاد است. از آسیا ، استرالیا و نیوزیلند گرفته تا آمریکای جنوبی ، قطب جنوب ، هاوایی و تاهیتی ، مسافرانی که به دنبال یک ماجراجویی غیر عادی هستند می توانند سفرهای دریایی از 14 تا 50 روز را با چهار کشتی Holland America Line انتخاب کنند.

از سپتامبر 2022 تا آوریل 2023 ، نوردام ، اوستردام ، وستردام و زویدردام در سراسر نیمکره جنوبی و شمالی حرکت می کنند و به میهمانان سفرهایی دقیق را می پردازند که سنت های باستانی ، شگفتی های طبیعی ، فرهنگ های جذاب و سبک زندگی آلوا را عمیقاً کاوش می کنند.

از اسرار باستانی در فصل سفر دریایی در آسیا رونمایی میشود
برنامه های سفر وستردام در خاور دور از سپتامبر 2022 تا آوریل 2023 ارائه می شود. آنها تنوع کشورهای بازدید شده را هنگام جشن گرفتن تاریخ هایی که هزاران سال از ساخت آنها می گذرد ، به نمایش می گذارند.
تمام سفرهای دریایی 14 روزه هستند و می توانند با هم ترکیب شوند و سفرهای تکرار شونده 28 روزه تکراری را تشکیل دهند.
سفرهای دریایی از یوکوهاما ، ژاپن به صورت رفت و برگشت رفت و برگشت از سنگاپور ؛ یا بین هنگ کنگ ، چین و یوکوهاما یا سنگاپور.
کشورهای کاوش شده شامل چین ، ژاپن ، تایوان ، فیلیپین ، مالزی ، ویتنام ، اندونزی ، کامبوج ، کره جنوبی و روسیه است.
هشت برنامه سفر مختلف ارائه می شود: "ژاپن و روسیه" ، "ژاپن ، تایوان و فیلیپین" ، "اندونزیایی کشف" ، "فیلیپین ، مالزی و تایلند" ، "کشف شرق دور" ، "چین و ژاپن" ، "ژاپن اکسپلورر" "و" جنوب ژاپن "
تماس های شبانه شامل سنگاپور است. هنگ کنگ و شانگهای ، چین ؛ اوزاکا و کوبه ، ژاپن ؛ Laem Chabang (بانکوک) ، تایلند ؛ و بنوآ (دنپاسار) ، بالی.
"فیلیپین ، مالزی و تایلند" در یک برنامه سفر از شش کشور حیرت انگیز بازدید می کند: چین ، فیلیپین ، مالزی ، ویتنام ، تایلند و سنگاپور.
دو گذرگاه 14 روزه "شمال اقیانوس آرام" کشتی را در ابتدای و انتهای فصل بین سیاتل ، واشنگتن و یوکوهاما قرار می دهند.
یک روز عالی در استرالیا ، نیوزیلند و اقیانوس آرام جنوبی است
Noordam از اکتبر 2022 تا آوریل 2023 به Land Down Under می رود. برای مسافرتی که به دنبال یک کاوش غوطه وری است ، این منطقه زیبایی بکر ، وفور حیوانات وحشی ، شراب کلاس جهانی ، محلی های دوستانه و میراث فرهنگی غنی را ارائه می دهد.

برنامه های سفر از 12 تا 35 روز است و از سیدنی استرالیا یا بین اوکلند ، نیوزیلند و سیدنی رفت و برگشت دارد.
این فصل با یک "حماسه گردی استرالیا" 35 روزه آغاز می شود که 15 تماس را در "Oz" انجام می دهد ، از جمله اقامت شبانه در - Fremantle (پرت) و ملبورن. علاوه بر استرالیا ، این کشتی همچنین از دیلی ، تیمور شرقی و جزیره کومودو ، اندونزی بازدید خواهد کرد. از جمله نکات برجسته این سفر می توان به گشت در سد بزرگ صخره ای و گشت و گذار در تنگه تورس اشاره کرد.
برنامه های سفر "استرالیا و نیوزیلند" برای 13 ، 14 یا 15 روز ارائه می شود و با ترکیبی از بنادر هر دو کشور تماس می گیرند. - سفر دریایی دیدنی شامل صدای Milford ، پارک ملی Fiordland و Queen Queen Sound است. یک سفر 14 روزه "کشف نیوزیلند" در ژانویه شامل شش تماس در سراسر جزیره شمالی و جزیره جنوبی استنیوزیلند و سفر دریایی دیدنی در Milford Sound و پارک ملی Fiordland.
یک گذرگاه 34 روزه "عبور از اقیانوس آرام جنوبی" در اکتبر 2022 از سن دیگو ، کالیفرنیا ، به سیدنی کشتی را برای فصل مناسب قرار می دهد و شامل تماس در هاوایی ، جزیره کریسمس ، پلی نزیای فرانسه ، جزایر کوک و تونگا است. یک برنامه سفر 25 روزه در پایان فصل از سیدنی به ونکوور کانادا می رود و در سفر شفاف از کالدونیای جدید ، فیجی ، ساموای آمریکایی و هاوایی بازدید می کند.
زیبایی منظره در آمریکای جنوبی و قطب جنوب حکمرانی می کند
این یک قاره تضاد است ، از جنگل های سرسبز شمال گرفته تا کوههای پوشیده از برف جنوب ، و از نوامبر 2022 تا مارس 2023 اوستردام در آمریکای جنوبی و اقامت قطب جنوب به انتهای زمین راه می یابد.
برنامه های سفر از 14 تا 22 روز است. با انتخاب سفرهای دریایی می توانید سفرهای 31 روزه جمع کنندگان را تشکیل دهید.
سفرهای دریایی بین سن آنتونیو (سانتیاگو) ، شیلی و بوینس آیرس ، آرژانتین انجام می شود. سفرهای هفده روزه "کانال پاناما و اینکا دیسکاوری" که در ابتدا و انتهای فصل جابجا می شوند ، در فورت لادردیل ، فلوریدا و سان آنتونیو حرکت می کنند.هر سفر تفریحی در آمریکای جنوبی شامل یک شب اقامت در Callao (لیما) ، پرو یا بوینس آیرس است. مهمانان می توانند در این شهرهای پرجنب و جوش از وقت اضافی لذت ببرند و یا در تورهای زمینی به ماچو پیچو یا آبشارهای ایگوازو بروند. سفرهای 14 روزه "پاساژ آمریکای جنوبی" شامل سفرهای دریایی گسترده در Fjords شیلی ، کوچه یخچالهای طبیعی و کیپ هورن است. - تماس ها شیلی ، آرژانتین ، جزایر فالکلند و اروگوئه را کشف می کند.
در سفرهای 22 روزه "آمریکای جنوبی و قطب جنوب" ، اوستردام چهار روز کامل را با قایقرانی در قاره منجمد سپری می کند و در مناظر پوشیده از یخ و حیات وحش شگفت انگیز غوطه ور می شود. مهمانان در این سفرهای دریایی همچنین Fjords شیلی ، کوچه یخچال ، کیپ هورن ،
شیلی ، آرژانتین ، جزایر فالکلند و اروگوئه.
بهشت را در جنوب اقیانوس آرام و هاوایی کشف کنید
هاوایی و اقیانوس آرام جنوبی تصاویر واضحی را به نمایش می گذارند که رنگ های طبیعت را به نمایش می گذارند: آبهای فیروزه ای ، غروب خورشید ، مناظر زمردی و سواحل طلایی. لازم به ذکر نیست که از روح گرم و استقبال مردم جزیره محلی ، در سپتامبر 2022 و فوریه 2023 ، زویدردام با دو سفر حماسی به اطراف اقیانوس آرام عزیمت می کند.
"Tales of the South Pacific" سفری 50 روزه است که در تاریخ 28 سپتامبر 2022 آغاز می شود و ترکیبی بی نظیر از فرهنگ غنی ، آب و هوای ایده آل و مناظر سرسبز را نوید می دهد. با سفر با کشتی از ونکوور به سن دیگو ، مسیر سفر به زیباترین جزایر منطقه را می بافد. مهمانان می توانند 3 اکتبر را برای سفر رفت و برگشت از سن دیگو آغاز کنند. 22 بندر تماس در سراسر هاوایی ، کیریباتی ، ساموآ آمریکا ، ساموآ ، فیجی ، تونگا ، نیوئه ، جزایر کوک و پلی نزی فرانسه. تماس های شبانه شامل هونولولو ، هاوایی است. و بورا بورا و پپیته ، پلی نزی فرانسه. با عزیمت به تاریخ 18 فوریه 2023 ، سفر 35 روزه "هاوایی ، تاهیتی و مارکزاز" مسیر رفت و برگشت را از سن دیگو آغاز می کند. سه تماس جزیره ای در هاوایی و 9 تماس با جزایر پلینزی فرانسه بورا بورا ، رایاته ، تاهیتی ، موره ، هوآئین ایتی ، رانگیروآ ، تواموتو ، هیوا iva اوا و Nuku Hiva. به علاوه ، بازدید از جزیره کریسمس. شب های شبانه روز شامل هونولولو ، بورا بورا و پپیته است






تاریخ خبر: یکشنبه 17 اسفند 1399
ساعت: 12:16:45 PM