آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 08 اردیبهشت 1403
  • Saturday  27  April  2024
  • شنبه 08 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

کمیسیون سفرهای ریلی اروپا برای به رسمیت شناختن بهترین کمپین های گردشگری ریلی جایزه در نظر گرفته است

   خبر کمیسیون سفرهای ریلی اروپا برای به رسمیت شناختن بهترین کمپین های گردشگری ریلی جایزه در نظر گرفته است

کمیسیون سفرهای ریلی اروپا برای به رسمیت شناختن بهترین کمپین های گردشگری ریلی جایزه در نظر گرفته است ...

ETC و Eurail اپراتورهای سفر را تشویق می کنند تا خلاقیت ایجاد کنند و گردشگری ریلی را به عنوان یک نوع حمل و نقل پاک و سالم در سراسر اتحادیه اروپا ترویج دهند.مراسم اهدا جوایز برای کلیه سازمانهای بخش جهانگردی و حمل و نقل اروپا با برندگان اعلام شده در ماه نوامبر 2021 برگزار میگردد.
بروکسل - کمیسیون سفر اروپا (ETC) و Eurail امروز یک مسابقه هیجان انگیز مشترک برای بهترین کمپین گردشگری ریلی اروپا در سال 2021 را به عنوان بخشی از "سال اروپایی راه آهن 2021" (EYR) ، که از 1 ژانویه 2021 آغاز شد ، آغاز کردند. این جایزه در سال جاری به کمپین های بازاریابی اعطا می شود که سفرهای ریلی را به عنوان یک مدل گردشگری پایدار در سراسر اتحادیه اروپا به بهترین شکل ارتقا می دهد.
این طرح به فعالیتهای مختلف خلاقانه پیوسته است که باعث می شود راه آهن در طول سال 2021 EYR کاملاً در کانون توجه قرار گیرد ، تا برای شهروندان ، مسافران و مشاغل مورد استفاده قرار گیرد .

مسافران به طور فزاینده ای در حال تجربه و آگاهی از گام های زیست محیطی خود هستند و در حالی که هنوز تجارب جدید ، منحصر به فرد و معناداری را تجربه می کنند ، به دنبال راه هایی برای کاهش رد پای CO2 خود نیز هستند. این جایی است که گردشگری ریلی می تواند با ارائه یک راه حل تحرک پایدار و سازگار با محیط زیست ، سهم خود را ایفا کند. در اتحادیه اروپا ، راه آهن مسئول کمتر از 0.5 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به حمل و نقل است ، و آن را به یکی از سبزترین شکل های حمل و نقل مسافر تبدیل کرده است. با وجود این مزایا ، فقط حدود 10٪ از ساکنان اروپا [1] راه آهن را به عنوان اصلی ترین روش حمل و نقل برای تعطیلات یا سفرهای تجاری در سال 2018 انتخاب می کنند. یکی از راه های افزایش این سهم آگاهی بیشتر گردشگران از بسیاری از مزایای سفر ریلی است ، از راحتی در هواپیما و کمک هزینه سخاوتمندانه تا راحتی ورود مستقیم به قلب مقصد آنها.
به طور همزمان ، پیوستن مجدد سفر با قطار و گردشگری به بهبود مدیریت گردشگران در سراسر اروپا ، کاهش فشار بر نقاط مهم محبوب و ارتقا مکان های خارج از مسیرهای شلوغ گردشگری کمک می کند ، ضمن حمایت از جوان سازی مناطق روستایی و مناطق دور افتاده. سفر آهسته با قطار همچنین به گردشگران امکان می دهد تا با جوامع محلی ارتباط بیشتری برقرار کرده و آگاهی از یک هویت مشترک اروپایی را در طول مسیر ارتقا دهند.

ادواردو سانتاندر ، مدیر اجرایی ETC در سخنرانی خود پس از راه اندازی جوایز ، گفت: "سال 2021 راه آهن اروپا فرصتی بی نظیر برای قرار دادن سفر در مسیر توجه است. سفر با قطار ، اروپاییان را به هم متصل می کند و به مهمانان خارجی ما این امکان را می دهد تا از مسیر پیاده روی خارج شده و چهره واقعی اروپا را بشناسند. ETC خوشحال است که ما در همکاری با Eurail این جایزه مهم را آغاز کرده ایم زیرا ما با هم همکاری می کنیم تا سفرهای ریلی و گردشگری را به هم بپیوندیم تا بهبود پایداری پس از COVID-19 را تقویت کنیم. ما همه ذینفعان گردشگری و راه آهن در اروپا را تشویق می کنیم که "Hop On" را آغاز کنند و با ابتکارات تبلیغاتی جدید در سراسر EYR 2021 خلاقیت ایجاد کنند.

کارلو بوسلی ، مدیر کل Eurail: "من بسیار افتخار می کنم که این جایزه سفر با قطار را با مشارکت ETC راه اندازی کردم ، حتی بیشتر از این در یک زمان چالش برانگیز برای صنعت گردشگری. حدود یک سال پس از آن که بیماری همه گیر COVID-19 جهان را به بن بست کشاند ، این جایزه با هدف بزرگداشت و جلب توجه عمومی نقش اساسی راه آهن به عنوان یک عامل تحرک پایدار و ایجاد انگیزه در سفر قطار پس از COVID-19 به عنوان مدل گردشگری با ارزش بالا در سراسر اروپا "

این جوایز به سازمان های بازاریابی ملی گردشگری و مقصد ، ارائه دهندگان راه آهن و سایر نهادها با فعالیت های قابل توجه در بخش گردشگری اروپا اهدا می شود. اقدامات زیر نمونه هایی از فعالیت های تبلیغاتی احتمالی است:

بازاریابی محتوا و ایمیل
تبلیغات بومی و رسانه های اجتماعی
مراجعه و بازاریابی اینفلوئنسر
نمایش برنامه ای
آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA)

برندگان توسط هیئت داوران مستقل از حوزه های راه آهن و گردشگری انتخاب می شوند و عنوان "بهترین کمپین گردشگری ریلی 2021" و همچنین مهر ، گواهینامه و پلاک دیجیتال معتبر را دریافت می کنند.





تاریخ خبر: دوشنبه 27 بهمن 1399
ساعت: 10:29:57 AM