آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • Friday  26  April  2024
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

بهترین هتل های تبریز

   خبر بهترین هتل های تبریز

بهترین هتل های تبریز ...

اولین هتل به سبک مدرن ایران را در تبریز داشتیم. هتلی که در سال ۱۲۸۴ در خیابان شریعتی امروزی (شهناز قدیم) تاسیس شده بود. از نظر گردشگران خارجی هم تبریز خوش آب و هوا ترین شهر ایران با بهترین جاذبه هاست. پس جای تعجب نیست که انتظار مسافران از بهترین هتل های تبریز بالا باشد و بهترین خدمات هتلی را بخواهند.
بسیاری از اولین ها را در این بزرگترین شهر شمال غربی ایران پیدا می کنید. جاذبه هایی که پایتخت آذربایجان شرقی را به یکی از مهمترین مراکز گردشگری تبدیل کرده اند.
هتل کایا لاله پارک تبریز، بهترین هتل از نظر مسافران
بهترین هتل تبریز از نظر مسافران هتل کایا پارک نام دارد. مناسبترین هزینه را در میان قیمت بهترین هتل های تبریز داشته و خدمات خوبی را ارائه می دهد. هتل کایا لاله پارک نه تنها بیشترین تعداد اتاق را (۲۲۰ اتاق) دارد؛ بلکه استخری با فواره های زیبا و پارکی سبز ورودی هتل را تزئین کرده است. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و ۸ آسانسور دارد. طراحی اتاق ها، بسیار گرم و کلاسیک هستند و نورپردازی مناسبی دارند. قرار گرفتن مرکز خرید لاله پارک در کنار هتل، موقعیت خوبی برای خرید فراهم کرده است.
هتل پارس ائل گلی از هتل های برتر تبریز
در لیست بهترین هتل های تبریز رتبه اول را شاید هتل پارس ائل گلی بگیرد. هتلی ۵ ستاره با تمام امکانات که در میان پارک و میدانی قد برافراشته است. اگر بپرسید بهترین هتل تبریز کدام است و چه امکاناتی دارد؟ پس بهتر است که با هتل پارس ائل گلی و تمام مشخصات آن آشنا شوید. هتل ائل گلی از مجموعه هتل های پارس در ایران است که موقعیتی منحصر به فرد و ویژه در تبریز دارد.
ساختمان ۱۷ طبقه ای هتل در کنار پارک واقع شده و بیشتر ۱۸۰ اتاق آن منظره تفریحگاه و دریاچه ائل گلی را به شما نشان می دهند. تمام ویژگی ها و امکانات هتل های ۵ ستاره را در اینجا می بینید از استخر و سونا گرفته تا سالن های بزرگ برای همایش و مجالس عروسی.
هتل استقلال تبریز در تاریخی ترین منطقه شهر
قدم زدن در محله های قدیمی و گران تبریز را می پسندید؟ اتاق خود را در هتل استقلال تبریز انتخاب کنید. هتل آپارتمان استقلال در محله قدیمی سرخاب قرار دارد. بیشتر دیدنی های تبریز در اطرافتان قرار گرفته است. خانه های تاریخی تبریز به هتل استقلال نزدیکند. جدای از این ها، فضای باز و سبز محوطه هتل و رستوران روبازش مکانی عالی و دلچسب برای صرف یک وعده غذایی است. رضایت مهمانان از خدمات ارائه شده در این هتل ۴ ستاره بالا و خیلی خوب بوده است. صبحانه رایگان و متنوع هتل را سفارش دهید و سپس به تماشای جاذبه های شهر تبریز بروید.
Financialtribune منبع:


تاریخ خبر: یکشنبه 07 مهر 1398
ساعت: 3:45:14 PM