آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • Sunday  5  May  2024
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

زیباترین سفر های قطار اسیا

   خبر زیباترین سفر های قطار اسیا

زیباترین سفر های قطار اسیا ...

اگر تا به حال با قطار سفر کرده باشید می دانید که تماشای مناظر و مسیر از پنجره قطار یکی از به یادماندنی ترین و لذت بخش ترین تجربیات سفر خواهد بود. برخی مسیرهای قطار به دلیل موقعیت جغرافیایی شان به نسبت سایر مسیرهای قطار زیبایی و هیجان بیشتری دارند و مسافران می توانند از مناظری بدیع و چشم نواز لذت ببرند. در این مطلب برخی از هیجان انگیزترین و زیباترین مسیرهای قطار در اسیا را به شما معرفی می کنیم.
خط آهن کونکان؛ هند Konkan Railway, India
رحمت و برکت در طبیعت به شکل های مختلفی جاری می شود و این جا در مرز گوا- کارناتاکا Karnataka به شکل آبشار Dudhsagar در حال جاری شدن است. این آبشار600 متری که آبشارهای پایین تپه را نیز در ادامه ی خود ایجاد کرده، تصویر بسیار زیبایی از طبیعت را پیش روی شما می گذارد. این مسیر راه آهن از کنار گوا و از روی پل ساخته شده بر روی رودخانه ی این آبشار می گذرد و شما را مفتون مناظر باشکوه و خیره کننده ی اطراف می کند. نسیم خنکی که با قطره های آب به اطراف می وزد حالتی عرفانی را به وجود می آورد و به نظر می رسد که در این جا جلوه های طبیعت به بهترین شکل ممکن شکوفا شده اند، این جلوه های طبیعی به اندازه ای زیبا و خارق العاده هستند که شما هرگز نمی توانید مسافرت با این قطار را از یاد ببرید.
خط آهن تهران-گرگان؛ایران Tehran-Gorgan Railway,Iran
مسیر ریلی تهران-گرگان به عنوان یکی از زیباترین مسیرهای ریلی ایران و حتی جهان شناخته می شود. بسیاری از گردشگران خارجی نیز از این خط ریلی استفاده کرده و از طبیعت زیبایی که در مسیر آن وجود دارد لذت می برند. مسیری جذاب که از میان رشته کوه های البرز عبور کرده و از روی پل های تاریخی ورسک و سه خط طلا می گذرد. این مسیر پر پیچ و خم در مسیر خود 95 تونل و 1500 پل دارد که بزرگ ترین و معروف ترین آن ها پل ورسک سواد کوه است. این پل مرتفع و زیبا که یک شاهکار مهندسی به شمار می آید در سال 1315 ساخته شده است و در نزدیکی پل سفید در شهرستان سواد کوه مازندران قرار دارد. سال هاست که گردشگران زیادی برای تماشای این پل دیدنی در این منطقه ی زیبا اقامت می کنند، به همین منظور و برای رفاه حال گردشگران و شیفتگان سفر اقامتگاه بوم گردی افضل روآر شیرگاه در آن آماده ی خدمت رسانی می باشد.
خط آهن ترنس سیبری؛ روسیه Trans-Siberian Railway, Russia
خط راه آهن ترنس سیبری با بیش از 9300 کیلومتر طول، طولانی ترین خط راه آهن جهان است. این خط راه آهن که بین سال های 1891 تا 1916 ساخته شده است از شهر مسکو در غرب روسیه آغاز شده و پس از عبور از نقاط گردشگری هیجان انگیزی مانند کوهستان اورال، دریاچه ی بایکال، جنگل های سیبری و شهرهایی مانند ایرکوتسک در بندر شهر ولادی واستوک در شرق دور به پایان می رسد. این مسیر ریلی 120 ایستگاه در مسیر خود دارد و به شما این فرصت را خواهد داد تا از فراز پل باشکوهی که بر روی رودخانه ی اوب در نووسیبیریک ساخته شده، عبور کرده و چشم انداز خیره کننده ی دریاچه ی بایکال بزرگترین دریاچه ی آب شیرین جهان را تماشا کنید.
منبع: thetravel


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 13 شهریور 1398
ساعت: 4:51:29 PM