آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • Sunday  5  May  2024
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

مکان های دیدنی که قبل از مرگ باید دید

   خبر مکان های دیدنی که قبل از مرگ باید دید

مکان های دیدنی که قبل از مرگ باید دید ...

انسانها یکی از بزرگترین آفرینش های خدا هستند. آنها از زمان خلقت تاکنون نزدیک به طبیعت زندگی کرده اند. آنها عشق خاصی به طبیعت دارند و همواره در پی کشف طبیعت بوده اند. در این تلاش ، آنها مکانهای شگفت انگیز بسیاری را در سراسر جهان کشف کرده اند. در دنیا مکانهای دیدنی زیادی وجود دارد. برخی از این مکان ها معجزه خدا در روی زمین و برخی دیگر ساخته های دست ساز هستند. این آرزوی هر انسان است که این مکانها را در زندگی خود ببیند. در زیر مکانهایی وجود دارد که تقریباً هر فردی می خواهد در زندگی خود ببیند.
جزیره سانتورینی در یونان
یکی از زیباترین جزیره های دنیا که مطمئنا عکس های آن را به وفور دیده اید، جزیره ی سانتورینی در یونان است. این جزیره در صدر لیست زیباترین و مجلل ترین جزیره های جهان قرار گرفته است و بی شک مقصد بسیاری از کسانی در جهان است که قصد گردشگری و در کردن خستگی خود را در یک جزیره ی بسیار زیبا و مجلل دارند، می باشد. نکته ی جالبی که درباره ی جزیره ی سانتورینی در یونان وجود دارد این است که با این که این جزیره بسیار پر رفت و آمد و گردشگر پذیر است اما این جزیره با آب های آبی تمیز و سواحل تمیزتر احاطه شده است!
پل معلق کاپیلانو در کانادا
پل معلق کاپیلانو در کانادا اولین باردر در سال ۱۸۸۹ میلادی ساخته شد. این پل یکی از جاذبه های گردشگری شهر ونکوور است که هر سال بیش از ۸۰۰۰۰ نفر از آن به پارک اطرافش بازدید می کنند. پلی نسبتا باریک که در ارتفاع ۷۰ متری از سطح رودخانه قرار گرفته و طول آن ۱۳۷ متر است، بازدید از آن برای همه به جز بیماران قلبی آزاد است.
تاج محل
تاج محل یکی از عجایب هفتگانه جهان است. آرامگاه، ساختمانی باشکوه است که از مرمر سفید ساخته ‏شده است و سمبل پاکی، عشق و درد است. رابیندرانات تاگور، شاعر ، فیلسوف و برنده جایزه نوبل ‏میگوید: "تاج محل مانند قطره اشکی بر چهره زمان است". داستان های زیادی در پس عمارت تاج ‏محل در آگرا روایت میشود.
چه چیزی می تواند الهام بخش تر از این واقعیت باشد که هزاران گردشگر هر ساله به این محل می آیند و با تعجب و حیرت به عمارتی خیره می شوند که شکوه محض آن احساس عشق را ستایش می کند. در عصر زد و خورد که تنها چیزی که برای نشان دادن به هم داریم عکس ها و بناهایی است که افتخارات جنگ را یاداوری می کند، تاج محل بنایی است که به شایستگی از عجایب جهان است. اینجا بنایی است که شاید تنها جایی باشد که به افتخار عشق بنا شده است.
دریاچه سیف الملوک در پاکستان
سیف الملوک دریاچه ای کوهستانی معروف دریاچه عشق و افسانه ی عاشقانه واقع در انتهای شمالی دره کاغان در نزدیکی شهر ناران در پاکستان می باشد.
این دریاچه، رودخانه ی کونهار را آبرسانی کرده و از ارتفاع 3224 متری( 10578 پایی) بالای سطح دریا خارج می شود، که درست بالای خط رویش درختان است ویکی از مرتفع ترین دریاچه های پاکستان است.
سیدنی
با اینکه سیدنی یکی از گرانترین شهرهای جهان است اما جذابیت های آن بسیار است. سیدنی پانزدهمین شهر پربازدید جهان است که هر سال میلیون ها گردشگر برای بازدید از جاذبه های آن به این شهر سفر می کنند. اولین دانشگاه استرالیا نیز در سیدنی افتتاح شده است که امروزه هنوز هم در لیست برترین دانشگاههای جهان قرار گرفته است. از جاذبه های طبیعی آن نیز نمی توان گذشت ، از سویی جنگل و طبیعت سرسبز و از سوی دیگر دریایی آرام و سواحل دوست داشتنی ، همه اینها سیدنی را زیبا و هیجان انگیز ساخته اند.
پل بندرگاه آن مشهورترین مکان توریستی جهان است. همه ساله جشن های سال نو در این پل برگزار می شود که میلیون ها نفر از مردم جهان برای استقبال از سال جدید جمع می شوند.
استانبول
یکی دیگر از مکان های زیبا و جذاب برای بازدید در طول زندگی ، شهر ترکیه استانبول است. این شهر به آسیا و اروپا می پیوندد. این ترکیب بسیار خوبی از تمدنهای آسیایی و اروپایی است. همچنین شهری قدیمی با نام قدیمی قسطنطنیه است. این مرکز فرهنگی ، اقتصادی ، تاریخی ترکیه است. همچنین به دلیل مساجد خود در سراسر جهان مشهور است.

منبع : msn


تاریخ خبر: یکشنبه 10 شهریور 1398
ساعت: 3:50:56 PM