آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • Friday  26  April  2024
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

پرطرفدار ترین هتل های دنیا در اینستاگرام ۲۰۱۹

   خبر پرطرفدار ترین هتل های دنیا در اینستاگرام  ۲۰۱۹

پرطرفدار ترین هتل های دنیا در اینستاگرام ۲۰۱۹ ...

پرطرفدار ترین هتل های دنیا در اینستاگرام سال ۲۰۱۹
1. 248 Street Hostel, Chiang Mai, Thailand
وقتی می گوییم "عجیب" است ، منظور ما این است که سینک های حمام از لاستیک ساخته شده اند و یک موتورسیکلت در لابی وجود دارد. استخر پشت بام روبازرا مطمئناً از دست ندهید .
2. Selina La Fortuna, Costa Rica
با یوگا ، اسب سواری ، سوار شدن بر روی دریاچه ، پیاده روی ، چشمه های آب گرم ، سایبان و بسیاری از ماجراهای دیگر ، لا فورتونا به طور قطعی مکانی برای کشف عجیب ترین محیط اطرف شما است. میهمانان می توانند در خوابگاهها بمانند یا برای ماجراجویی های بیشتر از این در چادرها بمانند.
3. USA Hostels Ocean Beach, San Diego, USA
احتمالاً رنگارنگ ترین و پر جنب و جوش ترین خوابگاهی که می توانید در آن اقامت کنید ، USA Hostels Ocean Beach است! این هتل با دو بلوک دور از ساحل و با رستوران ها و کافه های خنک احاطه شده. این خوابگاه همچنین میزبان آتش بازی ، مسابقات پینگ پنگ است. اگر ساحل بیشتر مورد علاقه شماست ، آنها کلاس های یوگا را ارائه می دهند و چتر ، حوله ، صندلی و تخته موج سواری را اجاره می دهند.
4. Casa Elemento Hostel, Minca, Colombia
با چشم اندازهای گسترده در کوههای سیرا نوادا واقع شده است. با صدای میمون ها بیدار شوید ، در استخر غرق شوید ، غروب خورشید را تماشا کنید یا در آتش شب استراحت کنید. برای یافتن مسیرهای پیاده روی و آبشارها می توانید یک تور دوچرخه سواری در کوهستان یا سافاری رزرو کنید. یا برای حفظ حریم خصوصی خود در خانه درختی خود بمانید.
5. Gili Meno Eco Hostel, Gili Meno, Indonesia
زیر خانه های بامبو باورنکردنی در تنها خوابگاه ساحلی جیلی منو بخوابید. با صدای اقیانوس از خواب بیدار شوید و روز خود را با لاک پشت ها شنا کنید ، با دوستان خود در کافه ساحلی Shanti-Shanti ملاقات کنید.
6. Calle 11 Hostel, Santa Marta, Colombia
این ویلا با شکوه کلمبیایی تنها چند دقیقه با سه تا از بهترین سواحل فاصله دارد و به بسیاری از کافه ها و رستوران های سانتا مارتا نزدیک است. با ماساژ و یک لیوان نوشیدنی خنک استراحت کنید ، یا فیلم هایی را در تراس تماشا کنید.
7. El Rio Hostel, Santa Marta, Colombia
در قلب جنگل خیره کننده کلمبیا قرار دارد با داشتن سواحل - گشت و گذار باورنکردنی که فقط با یک پیاده روی کوتاه از هتل دارید. مجهز به میز پینگ پنگ ، یک تخته بسکتبال ، زمین والیبال و یک استخر برای سرگرم کردن مهمانان. اگر خوابیدن در زیر ستاره ها را دوست دارید ، این هتل را امتحان کنید.
8. Travelers Oasis Backpackers, Cairns, Queensland
یک پناهگاه خنک در شمال گرمسیری کوئینزلند است که به دلیل فضای دوستانه و مساعدش توسط مسافران دوست داشته می شود. این مکان به عنوان یک خوابگاه آرام و پرشکوه توصیف شده ، گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند استراحت کنند. میهمانان می توانند در استخر روباز که در محاصره سالن های آفتاب ، و نخلستان ها قرار گرفته اند ، راحت ریلکس کنند.
9. Selina Nosara, Costa Rica
سلینا نوسارا در مرکز شهر واقع شده است. این محیط طبیعی خیره کننده تعادل کاملی بین استراحت و اکتشاف به وجود می آورد. با یک جلسه یوگا متعادل شوید و یا به پناهگاه حیات وحش Ostional دران نزدیکی بروید تا لاک پشت های دریایی را ببینید.
10. Combo Venezia, Venice, Italy
این صومعه زیبا و بازسازی شده قرن دوازدهم در محله ای پر از جذابیت های تاریخی قرار گرفته است. برخلاف هر نوع خوابگاه دیگر ، دارای دو کلوپ باستانی ، کتابخانه و یک اتاق مطالعه و همچنین یک کافه است. برای ناهار یا نوشیدنی با برخی از دوستان جدید میتوانید در این جا قرار بگذارید .
منبع: travel daily news


تاریخ خبر: شنبه 19 امرداد 1398
ساعت: 3:53:19 PM