آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
  • Thursday  9  May  2024
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

10 کشور مقرون به صرفه برای خرید خانه

   خبر 10 کشور مقرون به صرفه برای خرید خانه

10 کشور مقرون به صرفه برای خرید خانه ...

هزینه های زندگی در کشورهایی مانند ایالات متحده ، انگلیس ، استرالیا یا فرانسه در سالهای اخیر بسیار بالا رفته است. اما ، اگر شما مایل به ترک کشور خود و زندگی در مناطق دیگر باشید ، بسیاری از کشورها با هزینه بسیار ارزان وجود دارند. بنابراین اگر انعطاف پذیری زندگی را در هر کجا دارید و می خواهید در کشوری زندگی کنید که هزینه زندگی ارزانترین در جهان باشد ، هنگام برنامه ریزی ، این 10 کشور را بررسی کنید.
1. Cambodia
کامبوج ممکن است اولین کشوری نباشد که به ذهن بیاید.زندگی در اینجا بسیار ارزان است.یک خانه لوکس با چهار اتاق خواب و استخر فقط در حدود ۶۰۰ دلار در ماه هزینه میبرد.
شما همچنین میتوانید یک باغبان و خدمتکار استخدام کنید تا از ملک خود مراقبت کنید.
2. Ecuador
اکوادور از بسیاری جهات با ایالات متحده مشابه است ، و در نتیجه تبدیل به یک شهر محبوب آمریکا شده است.
آنها حتی از دلار آمریکا برای ارز خود استفاده می کنند. در این کشور ، خریدن غذا ارزان تر از آن است که خودتان آشپزی کنید ، حتی می توانید یک ملک را با قیمت حدود 50،000 دلار بخرید واگر تمایل داشته باشید شخصی را استخدام کنید .
3. Mexico
اگرچه این کشور به خیابان های فقیر مشهور است ، اما مناطق ثروتمند بسیاری هم وجود دارند که هر نوع امکانات مورد نیاز شما را تأمین می کنند.
می توانید با ماهیانه 700 دلار در مکزیک زندگی کنید و این شامل اجاره یک مکان خوب ، امکانات ، غذاها و هر نوع گشت و گذار است.
4. Argentina
آرژانتین سالهاست که یک مکان گردشگری محبوب است. دارای رستوران های عالی ، تاریخ غنی و مکان های بسیاری برای کشف. لازم به ذکر نیست ، زندگی در اینجا خیلی گران نیست. برای یک خانه با اندازه مناسب میتوانید حدود 139،000 دلار هزینه کنید که نسبت به خانه های ایالات متحده نسبتاً ارزان است.
5. Vietnam
ویتنام در سالهای اخیر به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل شده است. گرچه خارجی ها برای خرید زمین در این کشور ممنوعیت داشتند ، اما این سیاست در سالهای اخیر برداشته شده است.
خانه های لوکس میلیون دلاری در کنار ساحل وجود دارند ، اما می توانید در مناطق مناسب ، یک خانه متوسط یا کوچک با قیمت تقریبی 25 تا 50 هزار دلار پیدا کنید.
6. Thailand
یکی دیگر از مکانهای محبوب گردشگری ، تایلند است.
شما می توانید یک خانه دلپذیر با قیمتی حدود 30،000 دلار و یک خانه بزرگ تر با حدود 60،000 دلار بخرید. همچنین می توانید مکان های بسیاری برای غذا خوردن ارزان پیدا کنید .
7. Bulgaria
بلغارستان پر از معماری باستانی و چشم اندازهای زیبا است. لازم به ذکر نیست ، اگر شما فقط 1500 دلار در ماه درآمد کسب کنید ، قشر برتر به حساب می آیید. همچنین می توانید با کمتر از 20،000 دلارصاحب خانه شوید.
8. Hungary
مجارستان نیز یک مقصد توریستی محبوب است و کسانی که یک خانه در آنجا خریداری می کنند ، تمایل دارند به طور دائم در آنجا زندگی کنند زیرا بسیار ارزان است. یک خانه بزرگ فقط با قیمت حدود 90،000 دلار به فروش می رسد و این یک ملک مناسب است.
9. Albania
آلبانی در تمام طول سال آفتابی و گرم است ، واین ویژگی آنجا را به مکانی دلپذیر برای تعطیلات یا زندگی دائمی تبدیل می کند. یک پنت هاوس بزرگ را فقط با 150،000 دلار در اینجا می توان خریداری کرد که در مقایسه با قیمت ها در ایالات متحده بسیار مناسب است.
10. Colombia
در کلمبیا ، شما می توانید یک وعده غذایی کامل را تنها با 5 دلار بخرید. ناگفته نماند که هزینه اجاره فقط 400 تا 450 دلار در هر ماه بسیار ارزان است.
چه برای مسافرت و چه برای زندگی دائمی ، این کشورها منظره ای بی نظیر معماری شگفت انگیز با آب و هوای عالی را با قیمتی درست و مناسب ارائه می دهند ، بنابراین هیچ گونه پشیمانی از خرید نخواهید داشت.
منبع : Womens Article


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 09 امرداد 1398
ساعت: 3:05:06 PM