آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  8  May  2024
  • چهار‌شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

راهنمای سفر به نیوزلند

   خبر راهنمای سفر به نیوزلند

راهنمای سفر به نیوزلند ...

نیوزیلند جزیره ای است که در جنوب غربی اقیانوس آرام قرار دارد.این کشور دارای دو جزیره اصلی، یعنی جزیره شمالی و جنوبی است.جزیره شمالی شامل 12 شهر آوکلند، تائورانگا، پالمرستون نورث، گیسبورن، نپیر، نیو پلیموث، هامیلتون، هیستینگز، روتوروآ، وانگانوئی، وانگارئی و ولینگتون (پایتخت نیوزیلند) است و تنگه کوک در شمال، دریای تاسمان در غرب و اقیانوس آرام در جنوب و شرق، مرزهای جغرافیایی جزیره جنوبی را تشکیل می‌دهد.

بهترین زمان برای سفر
آب و هوای نیوزلند عمدتا ً با بارش زیاد و ساعت‌های طولانی of تحت‌تاثیر کوه‌ها و دریا قرار دارد و شرایط آب و هوایی در نیوزیلند به شدت در مناطق مختلف متفاوت است . با این حال بهترین زمان برای سفر به نیوزلند تعادل بین جمعیت و شرایط آب و هوایی است . در طول تابستان ، جزیره شمالی ، آب و هوای نیمه استوایی را تجربه می‌کند ، مناطق inland در جزیره جنوبی در هوای سرد و هوای سرد با درجه‌حرارت بالاتر از ۱۰ درجه سانتیگراد قرار دارند . فصل بالا در نیوزیلند تابستانی است که تمام جاذبه‌های گردشگری در آن باز هستند . فصل شانه در پاییز و بهار ، زمانی است که هوا ایده‌آل است و جمعیت کم‌تر است .به گفته گردشگران حداقل زمان اقامت شما در این کشور 13 شب باید باشد تا بتوانید از همه جاذبه های آن دیدن کنید.

ویزا
با کسب این ویزا شما امکان اقامت در مناطق اقیانوسیه به مدت حداقل 3 ماه و حداکثر 9 ماه داده میشود و در موارد خاص دوره 18 ماهه نیز به مسافران اعطا میشود.
شرایط اخذ ویزا برای ایرانیان شامل داشتن سن 20 تا 55 سال،عدم سوءپیشینه،سلامت عمومی و نمره زبان انگلیسی آیلتس آکادمیک یا جنرال حداقل 605 است.

حمل و نقل
اتوبوس‌ها مهم‌ترین شیوه حمل و نقل عمومی در نیوزیلند هستند. آن‌ها ارزان هستند و یک گزینه مناسب برای محیط‌زیست در نیوزیلند به ویژه بین شهرهای اصلی هستند. اتوبوس‌ها از نزدیک با قطارها حرکت می‌کنند که اغلب در اوکلند و ولینگتون به کار می‌روند.
رانندگی یک روش بسیار محبوب برای رفت و آمد در نیوزیلند است. به شدت توصیه می‌شود که برخی از بخش‌های دوردست و پر زرق و برق نیوزلند را با سرعت خود بررسی کنید چون ممکن است در مسیرهای اتوبوس / قطار قرار نگیرد. چندین شرکت کرایه اتومبیل وجود دارد و این فرآیند نسبتاً ساده است. اطمینان حاصل کنید که قوانین جاده‌ها و دیگر اقدامات ایمنی مربوط به نیوزیلند را رعایت کنید.

زبان
انگلیسی، زبان اکثریت مردم نیوزلند است. در سال 1987 ، زبان مائوری ،بر اساس قانون تبدیل به زبان رسمی شد و از آن می توان در موقعیت های قانونی استفاده کرد.با این حال، زبان انگلیسی زبان رسمی نیوزلند و رایج ترین زبان در کشور است.

واحد پول
دلار

منبع: pickyourtrail


تاریخ خبر: یکشنبه 12 اسفند 1397
ساعت: 5:01:32 PM