آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  8  May  2024
  • چهار‌شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

10 مقصد گردشگری زمستانی ایده آل برای تمام خانواده

   خبر 10 مقصد گردشگری زمستانی ایده آل برای تمام خانواده

10 مقصد گردشگری زمستانی ایده آل برای تمام خانواده ...

همانطور که روزها کوتاهتر میشوند و درجه حرارت کاهش مییابد، خانواده ها ممکن است به فکر سفر بیافتند. برخی از خانواده ها برای فرار از سرما به ساحل های آفتابی سفر می کنند، در حالی که خانواده های دیگر عشق هیجان ورزش های زمستانی در فضای باز و به دنبال نوشیدنی گرم در اطراف شومینه هستند.مکان هایی برای سفرهای شگفت انگیز زمستانی برای هر سبک سفر و بودجه وجود دارد. ما شما را با 10 مقصد سفر زمستانی تحت پوشش قرار داده که مورد توجه خانواده ها قرار میگیرد آشنا میکنیم:
سنت آگوستین , فلوریدا
آگوستین دارای سواحل عالی، پارک ایالتی برای پیاده روی و پارک های مخصوص برای بچه ها است. در خیابان سنت جورج( خیابان تنها برای عابران پیاده) مغازه ها و رستوران های منحصر به فردی وجود دارد که می توانید از آن لذت ببرید.
فوئرته‌ ونتورا
فصل سال 20 درجه کمتر نمی شود. دومین جزیره بزرگ از مجموعه جزایر قناری است که آب و هوایش در سرد ترین
کیپ تاون
آفریقای جنوبی ممکن است مقصد دور افتاده ای به نظر برسد، اما شهر کیپ تاون با توجه به موقعیت و درجه هوای خوب مکان مناسبی برای سفر در زمستان می باشد.
ملبورن
اگر برنامه سفر خود را حتمی کرده اید و بار سفر بسته اید، شهر ملبورن ثابت می کند یکی از مجلل ترین پناهگاه هایی است که تابستان را برای مسافران زمستانی که از کشورهای سرما زده و باران زده آمده اند به ارمغان می آورد. آب و هوای این شهر با نسیمی از دریا خنک شده ولی باید انتظار دمای حدودا 24 درجه ای را در چنین مواقعی از سال در آن داشت.
دبی
دبی در طول فصل زمستان مثل شهرهای ابوظبی و مسقط از آب و هوای گرم و مابین 20 درجه ای برخوردار می باشد.که مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات کریسمس می باشد.
سنگاپور
با وجود اینکه همیشه به دید یک توقفگاه موقت برای رسیدن به مقاصدی دورتر به آن نگاه شده است، اما این شهر ایالتی شگفت انگیز خیلی فراتر از یک نقطه توقف عادی برای عوض کردن هواپیما است و پیشنهاد می شود در انتخاب مقاصد زمستانی آن را در نظر داشته باشید.
سریلانکا
این جزیره عموما در میان ماه های اکتبر تا آوریل هوای صاف و بدون بارشی را تجربه می کند و دمای هوای آن با تابش خورشید به مرز 30 درجه سانتیگراد می رسد. به همین دلیل ماه دسامبر یکی از ایده آل ترین زمان ها برای بازدید از این کشور است.
تایلند
تایلند یکی از خاص ترین کشورهای شرق دور است که خورشید تابان زمستانی آن همیشه پایدار است.در این کشور فرصت پرداختن به تفریحاتی همچون شن نوردی و غواصی در سواحل , زیبایی های این منطقه را دو چندان می کند.
لنکاوی
مالزی هم در نوع خودش یک برگه برنده ای با نام لنکاوی دارد که عنوان قهرمانی را به سمت خودش می کشاند. در اینجا فصل خشک و کم باران در میان ماه های دسامبر تا آوریل قرار دارد.
جاماییکا
سومین جزیره بزرگ کارائیبی همواره یکی از گزینه های خوب برای توریست ها بوده است. مانند اکثر کشورهای واقع در منطقه کارائیب، دمای هوای اینجا نیز بالاتر از 20 درجه می ایستد و این در حالیست که از ماه دسامبر تا آوریل، روزها کمی خشک تر می شوند و شروع فصل طوفان ها نیز از ماه ژوئن تا نوامبر می باشد.
منبع : TRAVEL PULSE


تاریخ خبر: شنبه 24 آذر 1397
ساعت: 2:55:49 PM