آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
  • Thursday  9  May  2024
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

چگونه در صندلی اکونومی فرست کلاس را تجربه کنید!

   خبر چگونه در صندلی اکونومی فرست کلاس را تجربه کنید!

چگونه در صندلی اکونومی فرست کلاس را تجربه کنید! ...

صندلی اقتصادی (اکونومی) گزینه ترجیحی سفر برای اکثریت مسافران است است. صندلی های فرست کلاس و بیزینس کلاس با راحتی بیشتری همراه هستند که شامل صندلی راحت، غذای لذیذ، فضای پا ی مناسب، صندلی های اضافی و غیره می باشد. آنها همچنین دارای یک قیمت بالا هستند. در اینجا چند نکته وجود دارد که با رعایت آن در صندلی اکونومی میتوانید احساس کنید در فرست کلاس نشستید.
ساک دستی
این بستگی به هدف و طول سفر شما و مقصد نهایی شما دارد. یک بگ حمل و یا یک بگ چرخدار کوچک دستی به عنوان بخشی از چمدان باعث می شود سفر تان کمتر استرس زا باشد . اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که فقط یک کیسه و یا ساک در دست خود نگه دارید.
این تضمین می کند که شما مجبور نیستید در دستگاه های چک بار چندین کیسه سنگین را بیرون بکشید و یا گم کنید. این کار مدیریت سفر به خصوص اگر با خانواده و کودک سفر میکنید بسیار راحت تر است.

انتخاب صندلی
بسیاری از خطوط هوایی، گزینه های مختلفی را در صندلی های اکونومی ارائه می دهند. بسته به شرایط خود میتوانید آن صندلی ها را انتخاب کنید. اگر شما بلند هستید و اطمینان دارید که صندلی های معمولی کوچک هستند، میتوانید صندلی را در خروج اضطراری انتخاب کنید. این فضای زیادی برای پا فراهم می کند، اما صندلی های خروج اضطراری معمولا خوابیده نمی شوند. اگر احساس می کنید که راه رفتن و یا حرکت در هواپیما را به نشستن ترجیح می دهید، صندلی کنار راهرو را انتخاب کنید اگر در طول پرواز ترجیح میدهید بخوابید صندلی کنار پنجره را انتخاب کنید.
برنامه هایی مانند SeatGuru، Skytrax یا Expert Flyer وجود دارد که می تواند به شما در انتخاب بهترین صندلی ها بر اساس هواپیمایی، بررسی کاربر و الزامات شما کمک کند. اگر می خواهید سفر هوایی با کیفیت خوب داشته باشید پرواز خود را زود تر رزرو کنید. اگر در آخرین لحظه رزرو کنید، ممکن است فقط خوش شانس باشید که بتوانید یک سفر اکونومی با احساس بیزینس تجربه کنید.

چشم بند و هدفون
اگر در شب سفر میکنید و نمیخواهید با چشمان خسته و قرمز به مقصد برسید چشم بند همراه داشته باشید و برای راحت تر بودن و استفاده از موزیک های ملایم برای آرامش بیشتر در هواپیما و جلوگیری از شنیدن صدای اطراف از هدفون نیز استفاده کنید .

کیت لوازم بهداشتی
یک کیت لوازم بهداشتی ارزان قیمت را حمل کنید مخصوصا اگر پروازتان طولانی است . شما میتوانید این بسته ها را از فروشگاه های فرودگاه تهیه کنید . ملزومات مورد نیاز شامل یک برس دندان و مینی خمیر دندان، یک اسپری صورت یا مرطوب کننده صورت (برای مردان و زنان)، یک مرطوب کننده لب و یک شانه و سوهان ناخن و دستمال مرطوب میباشد که میتواند به شما کمک کند .
این جایگزین مناسبی برای بسته ای است که مسافران در هنگام پرواز در فرست کلاس می گیرند این وسایل اساسا یکسان هستند و فقط بسته بندی آنها متفاوت است.
منبع : گلف نیوز


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 30 آبان 1397
ساعت: 2:32:36 PM