آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • Friday  26  April  2024
  • آدینه 07 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

معرفی 7 منطقه زیبا در هند که کمتر شناخته شده

   خبر معرفی 7 منطقه زیبا در هند که کمتر شناخته شده

معرفی 7 منطقه زیبا در هند که کمتر شناخته شده ...

در حالی که شهرهایی مانند جیپور و گوا در هند مورد توجه گردشگران قرار میگیرد، در اینجا 7مکان کمتر شناخته شده هند که باید در لیست بهترین مناطق سفر قرار بگیرند را معرفی میکنیم.
1-مادورای
مشهور به شهری که هرگز نمی میرد منظره Madurai کولاژ رنگارنگ از معابد باستانی میباشد. این شهر در اطراف جاذبه محبوب خود - معبد Meenakshi - شده است. معروف ترین معبد در مادورای، "سالن هزار ستون" است - از هر زاویه ای که به ستون ها نگاه می کنید به نظر می رسد که آنها در یک خط مستقیم قرار دارند. در این معبد 22 ستون وجود دارد، که هر کدام یک یادداشت موسیقی منحصر به فرد با یک ضربه ملایم دارند.
2-ماولی نانگ
این روستا در 100 کیلومتری شهر خیره کننده Meghalaia واقع شده است. Mawlynnong به عنوان پاک ترین روستا در آسیا شناخته شده است. روستای زیبا با کلبه های ساحلی در هر دو طرف خیابان ، خانه های مهمان بامبو، پل های ساخته شده از ریشه های درهم گره خورده ساخته شده که همگی اینها جلوه ی زیبایی به شهر داده است.
3-پترولهدس
این منطقه در شمال هند میباشد دارای بزرگترین جاده های موتورسواری در جهان است. که از کوه کونلون تا جنوب هیمالیا گسترش یافته است.
4-کادوگا
این ناحیه کوچک به عنوان اسکاتلند هند شناخته شده است، توسط کوه های سرسبز احاطه شده که جای مناسب برای افرادی است که عاشق طبیعت و ماجراجویی هستند.
در تپه های اطراف جنگل ادویه جات و قهوه کاشته شده است، و آن را زیبا و منحصر به فرد برای مسافران ساخته است. یکی از چیزهایی که باید در Coorg انجام دهید این است که از باغ Raja، یک باغ کوچک با گل های زیبا و مشرف به تپه های غول پیکر غربی، دیدن کنید.
5-آسام
که به نام آهوم نیز شناخته می شود، بزرگترین شهر شمال شرقی است که 2.395 درصد از زمین های هند را اشغال کرده است. محل و دسترسی آن به کشورهای شمال شرقی آسام را به مکان عالی برای بازدید توریست ها تبدیل کرده است
آسام همچنین دارای 5 پارک ملی است که دو مورد از آنها در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است که به علت زیبایی فوق العاده طبیعی، غنای حیات وحش و اهمیت تاریخی آسام را مکان مناسبی برای علاقه مندان حیات وحش تبدیل کرده است.
6-پوندی چری
این شهر به عنوان "پاریس شرق" شناخته شده است معماری این شهر از تاریخ 1674 تغییر نکرده است و شما هنوز هم می توانید چندین ساختمان استعماری، کلیساها، معابد و مجسمه ها و جاده هایی که به سبک فرانسوی ساخته شده است را ببینید.
7-لاکادایو
یک جزیره از 36 جزیره است که در غرب ساحل جنوبی هند واقع شده است. گروه جزایر، جزایر لاکادایو شناخته شده است، که برای ساحل شنی بسیار زیبا و چشم انداز سبزجنگلی معروف است. نام Lakshadweep در مالایالام و سانسکریت به معنای "صد هزار جزیره" است. 10 جزیره از این 36 جزیره قابلیت سکونت دارند که امکانات کافی دارند تا میزبان جمعیت انبوهی از گردشگران شوند.
اگر شما عاشق ساحل هستید و میخواهید حیوانات مرجانی و دریایی را ببینید، این نقطه مناسب برای تعطیلات شماست.
منبع : گلف نیوز


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 23 آبان 1397
ساعت: 12:40:26 PM