آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  8  May  2024
  • چهار‌شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

توجه به چند نکته که کلافگی و خستگی در سفر را کاهش می دهد

   خبر توجه به چند نکته که کلافگی و خستگی در سفر را کاهش می دهد

توجه به چند نکته که کلافگی و خستگی در سفر را کاهش می دهد ...

سفر در برخی اوقات می تواند خسته کننده و کلافه کننده باشد وحتی می تواند سبب آن شود که احساس بیماری کنید.در اینجا چند نکته وجود دارد که با توجه به آنها می توانید با این احساس مقابله کنید:
هدفون یکی ازاقلام ضروری می باشد که در طول مسیر که معمولا چند ساعت طول می کشد این امکان را برای شما فراهم می کند تا لیست آهنگهای مورد علاقه خود را گوش دهید.
باتری تلفن همراه همیشه دوام نمی آورد پس بهتر است یک پاوربانک همیشه همراهتان باشد ویا یک باتری ذخیره همراه خود داشته باشید تا احتیاجی نباشد زمان بسیاری در فرودگاه و یا اماکن دیگربرای شارژ باتری صرف کنید.
سفر زمان مناسبی برای خود نمایی با لباس های پر زرق وبرق نمی باشد سعی کنید لباسی رو انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می کنید . این لباس ها علاوه بر عدم کارایی، فضای زیادی را از شما اشغال می کند وحمل آنها مشکل می باشد .
سعی کنید استفاده از نوشیدنی های همراه با کافئین را در سفر کاهش دهید زیرا سبب جذب آب بدن و احساس عطش میشود.
معمولا علایم خشکی پوست در هواپیما پدیدار می شود و حتی بیشتر از زمانی است که در کویر هستید پس بهتر است برای رهایی از آن یک لوسیون مرطوب کننده همراه خود داشته باشید.
در صورت استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی برای مدت زمان طولانی سعی کنید صندلی خود و دستگیره های آن را با یک دستمال ضد باکتری تمیز کنید .
اگر چه خوردن غذای منجمد واز قبل آماده شده مورد تمایل افراد در طول سفر نمی باشد اما بهتر از خوردن غذا در رستوران های ناشناخته می باشد در صورتی که به کیفیت غذای یک محل اطمینان ندارید خوردن سالاد بهتر از امتحان غذاهای غیر قابل اطمینان می باشد.
در طول زمان سفر استفاده از مشروبات الکلی سبب خستگی بیش از حد بدن شده و انرژی بسیاری از مسافران می گیرد همچنین سبب عدم هوشیاری افراد می شود که خطرناک می باشد.
سعی کنید بعد از رسیدن به مقصد مورد نظر وعده غذایی خود را دوباره تنظیم کنید و با یک غذای مناسب به حالت عادی خود برگردید.
برای سفر های طولانی مدت اگر چه استفاده از بخش بیزینس می تواند هزینه بر باشد اما بدن خود را در وضعیت بهتری قرار می دهید که از مشکلات عضلانی بسیاری جلوگیری می کند.
اگر این امکان برای شما مهیا است قبل از سفر ارز خود را تبدیل نمایید .این اقدام سبب می شود زمان زیادی را در طول سفر برای تغییر ارز هدر ندهید.
در برخی فرودگاه ها کیوسک ها خود گران با هوش مصنوعی موجود است که شما می توانید بلیت خود را اسکن کنید ،کیف خود را وزن کنید ، امکان سفر خود راتائید کنید و ازگذاشتن وقت برای ایستادن در صف مربوط به بازرسی خودداری فرمائید.
یک روز خوب برای سفر زمانی آغاز می شود که شما شب قبل از آن به اندازه کافی خوابیده باشید ، برای خروج از خانه زمان کافی داشته باشید ، کاری را باعجله انجام ندهید.
قبل از سفر مدارک خود از قبیل تاریخ رزرو هتل ،جزئیات ویزا ، تاریخ پرواز خود را بررسی کنید تا با اتفاق سورپرایز کننده در زمان سفر مواجه نشوید.
منبع travel pulse


تاریخ خبر: دوشنبه 07 آبان 1397
ساعت: 1:26:33 PM