آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • Friday  3  May  2024
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

چرا گرفتن خدمات از آژانس های مسافرتی به نفع شماست؟

   خبر چرا گرفتن خدمات از آژانس های مسافرتی به نفع شماست؟

چرا گرفتن خدمات از آژانس های مسافرتی به نفع شماست؟ ...

یکی ازبزرگترین تفکرات غلطی که مردم را از استفاده از خدمات آژانس های هواپیمایی دور نگاه می دارد بحث هزینه می باشد .آنها متوجه نیستند که دفاتر گردشگری مبلغ تخفیفات خود را بین بلیت و هتل و ویزا و سایر موارد مختلف که در پکیج سفر می باشد تقسیم می کنند که در پایان سبب صرفه جویی بسیاری در هزینه های سفر می شود که از خریدها آنلاین نیز مقرون به صرفه تر می شود.چند راه کار وجود دارد که به وسیله آن دفاتر گردشگری در هزینه های مسافرین صرفه جویی می کنند:
1-کمیسیون و حق الزحمه خرید تور از دفاتر هواپیمایی می تواند متفاوت باشد اما دفاتر معتبر وحرفه ای این هزینه را مابین هتل ،بلیت و برنامه های گردشگری ،ویزا و حتی تفریحات کروز تقسیم بندی می کنند که سبب ایجاد ارزش برای مسافر می شود اعم از اینکه در هزینه ها صرفه جویی می شود وهم اینکه مسافر برنامه منظم و از قبل تعیین شده برای سفر خود دارد.
2-دفاتر هواپیمایی در وقت مسافر نیز صرفه جویی می کنند. شما ممکن است طرفدار رزروهای آنلاین باشید اما باید زمان بسیاری را برای جست و جو در سایت های مختلف صرف کنید و هرچه سفر شما پیچیده تر باشد(سفرهای ترکیبی) صرف این زمان بیشتر می شود ودر بسیاری از مواقع به دلیل نبود اطلاعت کافی در خرید سبب مشکلات بسیاری برای خریداران می شود و همچنین میتوانید از تجربیات مسافرین آن آژانس جهت انتخاب هتل استفاده کنید چون در بسیاری از موارد آنچه را که در عکس هتل میبینید در هتل نمیبینید.
3-مسافرین چه مقدار در مورد بیمه های مسافرتی تور اطلاعات دارند ؟و یا آیا در مورد شرایط دریافت ویزا اطلاعات کامل دارند؟ بهترین مکان برای مبادله ارز کجاست؟ اینها تنها بخشی از سوال هایی می باشد که در زمان برنامه ریزی برای سفر باید پاسخ کامل و جامع به آن دهید که فقط باید ازیک فرد و یا سازمان حرفه ای مانند آژانس های هواپیمایی اطلاعات را دریافت کنید.
4-جهان یک جای بزرگ با ناشناخته های بسیار است و تنها آژانس های مسافرتی متخصص در سفر و برنامه ریزی برای سفر در فصول مختلف سال می باشند و می توانند بهترین مقصد را به شما پیشنهاد دهند.
5-در زمان سفر نمایندگان دفاتر گردشگری ارتباطاتی دارند که مسافران به تنهایی نمی توانند آنها را به دست آورند که از آن برای اطمینان خاطر از انجام شدن تمام خدمات تور استفاده می کنند مانند تعویض اتاق ، استفاده از سیستم وای فای به طور رایگان و
ترانسفر فرودگاهی و تور لیدر.
6-همچنین وقتی که شما رزرو آنلاین انجام دهید طرف شما یک سیستم است و در صورت بروز مشکل در رزرو هتل هیچ کسی مسولیت نمی پذیرد و همچنین ممکن است هتل مالیات هایی هنگام چک اوت دریافت کند که شما اصلا در جریان آن نبوده اید .
منبع :travel pluse


تاریخ خبر: سه‌شنبه 10 مهر 1397
ساعت: 2:04:37 PM