آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403
  • Saturday  4  May  2024
  • شنبه 15 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

جشنواره "سفر به امارات متحده عربی" در سه شهر اسکاندیناوی برای ترویج گردشگری کشور

   خبر جشنواره

جشنواره "سفر به امارات متحده عربی" در سه شهر اسکاندیناوی برای ترویج گردشگری کشور ...

وزارت اقتصاد ابوظبی اخیرا یک نمایشگاه جشنواره ای برای نمایش دادن فعالیت های گردشگری پایدار امارات متحده عربی در سه شهر اسکاندیناوی به عنوان بخشی از برنامه گردشگری ملی خود برگزار کرد. نمایشگاه جاده ای که با همکاری سازمان های مختلف گردشگری، سازمان های دولتی محلی، نمایندگان بخش خصوصی از شرکت هواپیمایی امارات و سایر شرکای هتل ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری برگزار شد با هدف ترویج امارات متحده عربی به عنوان مقصد گردشگری متنوع بود.
جشنواره از 17 سپتامبر در پایتخت سوئد، استکهلم آغاز شد و سپس به پایتخت اسلو نروژ نقل مکان کرد و سفر 21 سپتامبر در کپنهاگ، پایتخت دانمارک، به پایان رسید.
محمد ک. المحیری، مشاور وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در زمینه امور گردشگری، گفت که این نمایش بخشی از استراتژی امارات متحده عربی برای ترویج کشور به عنوان یک مقصد گردشگری پایدار است .
وی افزود که بازار مسافرتی و گردشگری اسکاندیناوی، مقصد اصلی دولت امارات متحده عربی در برنامه گردشگری ملی است، زیرا کشور شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان از اسکاندیناوی، روابط دوجانبه قوی بین امارات متحده عربی و اسکاندیناوی و دسترسی به پروازهای مستقیم اتصال دو منطقه می باشد.
المحیری توضیح داد که این عوامل موجب افزایش تعداد گردشگران اسکاندیناوی شده است که در سال گذشته 283 هزار بازدید کننده از این کشور بازدید کرده اند، که نسبت به سال 2016 10 درصد افزایش یافته است .
آل مییری گفت که نمایش جاده یک پلت فرم استراتژیک برای کشف آخرین روندهای جهانی و بهترین شیوه های صنعت گردشگری و تقویت همکاری با مقامات ذیربط در اسکاندیناوی و تشویق گردشگران بیشتر به بازدید از امارات متحده عربی و لذت بردن از فرهنگ غنی، میراث و مهمان نوازی ماست.
عبدالله الحمدی، مدیر برنامه گردشگری ملی، در طی سخنرانی خود در مراسم افتتاح جشنواره، از گردشگران در سوئد، نروژ و دانمارک خواست تا مقصد های مختلف گردشگری امارات متحده عربی و امکانات و خدمات جهانی آن را بررسی کنند تااز خدمات لوکس گردشگری امارات و همچنین هتل های برجسته بین المللی که تجربه ای غنی و متنوعی را ارائه می دهند،بتوانند لذت ببرند.



تاریخ خبر: شنبه 07 مهر 1397
ساعت: 10:12:35 AM