آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • Thursday  2  May  2024
  • پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

شش تا از عجایب ایران

   خبر شش تا از عجایب ایران

شش تا از عجایب ایران ...

ایران به عنوان یک گوهر ناشناخته در بسیاری از کشور ها معروفیت پیدا کرده است.به سبب فرهنگ غنی و تاریخی،این کشور آماده ی ارائه میراث قابل ملاحظه و بسیار زیبا میباشد و جالب است بدانید در یونسکو،ایران هفتمین مقام برای ثبت آثار تاریخی را دارد.قدمت بسیاری از این بنا های تاریخی به 4000 سال قبل از میلاد مسیح نیز میرسد.سایت تورسم ریویو با همکاری سایت گپا تور بهترین،تاریخی ترین و مشهور ترین بناهای سرزمین آریاییان را به شما معرفی میکند.

پرسپولیس (شیراز)
امروزه پرسپولیس به عنوان یکی زیباترین اماکن تاریخی جهان شناخته میشود.این شهر باستانی در 60 کیلومتری شمال شرق شهر شیراز واقع شده است.این مجموعه به عنوان پایتخت امپراطوری هخامنشیان خدمت کرده است.

مسجد شاه (اصفهان)
این مسجد که با نام مسجد امام نیز شناخته میشود،در جنوب میدان نقشه جهان (میدان مرکزی اصفهان) واقع شده است.ساخت این بنا از سال 1611 آغاز و یک نمونه ی واضح از معماری متنوع و زیبا ایرانی ست چرا که در آن کاشی های رنگی و و کتیبه هایی با خط خوش و برجسته بکار رفته است.

میدان نقش جهان (اصفهان)
این میدان بین سال های 1598 تا 1629 ساخته شده است و حدودا 160 متر عرض و 560 متر طول این بنا تخمین زده میشود.این میدان که به صورت مربع طراحی شده،توسط دو قصر قرون وسطا و ساختمان هایی از دوره صفویه احاطخ شده،مانند مسجد شاه،قصر عالی قاپو و مسجد شیخ لطف الله.این میدان نیز نمونه ای بارز از معماری ایرانی و اسلامی ست.

باغ ارم (شیراز)
کل این مجموعه در قسمت شمالی رودخانه خشک در استان فارس واقع شده .اسم ارم معادل فارسی اسم عربی "ایرام" است که در قرآن به معنای بهشت آمده است.هیچ باستان شناسی تا کنون به طور حتم اعلام نکرده که این بنا در چه سالی شروع به ساخت شده اما حدس زده میشود این باغ در دوران سلسله ی سلجوقی (قرون 11 تا 14) تحت حکومت احمد سنجار ساخته شده است.

مسجد نصیر الملک (شیراز)
مسجد نصیرالملک که با نام مسجد صورتی نیز شناخته میشود،یک مسجد سنتی واقع در شهر شیراز است و در طول دوره ی قاجار و بین سال های 1876 تا 1888 ساخته شد.شیشه های رنگی و کاشی های صورتی بکار رفته در بنای این مسجد،باعث منحصر به فرد نام گرفتن آن شده است.بهترین زمان برای دیدار از نصیرالملک صبح است چرا که نور آفتاب از شیشه های آن عبور کرده و منظره ای شگفت انگیز را پدیدار میکند.

کلیسای وانک (اصفهان)
این کلیسا همچنین با نام کلیسای خواهر مقدس شناخته میشود و در منطقه ی جدید جلفا در شهر اصفهان واقع شده است.ساخت و ساز این بنا از سال 1606 در دوران صفویه آغاز شد.درون کلیسا نمونه ای بارز از مخلوط سبک های اسلامی و مسیحی را شاهد خواهید بود.

منبع:توریسم ریویو


تاریخ خبر: دوشنبه 12 شهریور 1397
ساعت: 12:56:52 PM