آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • Monday  29  April  2024
  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

معرفی ۷ اپلیکیشن رایگان که در طول مسافرت به آن احتیاج دارید.

   خبر معرفی ۷ اپلیکیشن رایگان که در طول مسافرت به آن احتیاج دارید.

معرفی ۷ اپلیکیشن رایگان که در طول مسافرت به آن احتیاج دارید. ...

اگر برای کار و یا تفریح سفر میکنید اپلیکیشن های خاصی وجود دارند که میتوانید روی گوشی های اندروید ویا IOS نصب کنید که همه آنها هم رایگان می باشند.در اینجا ۷ برنامه که بالاترین امتیاز رو از مسافران گرفته به شما معرفی میکنیم.
1. Google Translate (ترجمه گوگل)
ممکن است به جایی سفر کنید که زبان محلی آنجا را درک نکنید. خوشبختانه Google Translate وجود دارد که به شما اجازه می دهد متن یا گفتار را وارد کنید و آن را برای شما ترجمه می کند. این حتی می تواند یک عکس یا متن دست نوشته را ترجمه کند. میتوانید زبان آن کشور را از قبل دانلود کنید، بنابراین شما مجبور نیستید هنگام استفاده از اتصال اینترنت استفاده کنید.
2. XE Currency(تبدیل ارز)
شما نه تنها نیاز به ترجمه کلمات در هنگام سفر در خارج از کشور دارید، بلکه شما نیز احتمالا نیاز به تبدیل ارزها نیز خواهد داشت. به همین دلیل XE Currency بسیار مفید است. این برنامه کلیه ارز ها را در جهان به یکدیگر تبدیل خواهد کرد. شما حتی می توانید از این برنامه برای تصمیم گیری در مورد معاملات خود استفاده کنید.
3. Tripit(تریپیت)
اگر مشکلی در پیدا کردن مسیرها در سفر شما وجود دارد شما نیاز به Tripit دارید. با Tripit شما میتوانید به راحتی مسیر مکان هایی را که قصد دیدن آنرا دارید پیدا کنید از همه مهمتر، شما حتی نباید آنلاین باشید تا از آن استفاده کنید.
4. triposo(تریپوزو)
همیشه آرزو می کنید که راهنمای سفر شخصی خود را در خارج از شهر داشته باشید؟ Triposo به شما امکان می دهد هتل ها، رستوران ها و چیزهایی را که در بیش از 50،000 مکان در سراسر جهان وجود دارند را کشف کنید. این برنامه همچنین شامل نقشه ها و مسیرها می باشد تا بتوانید همه این مکان ها را پیدا کنید.
5.Sit or Squat)) نشستن یا اسکات
برای همه ما در هنگام سفر این اتفاق می افتد در یک مکان نا آشنا نیاز به سرویس بهداشتی داریم، اما نمی دانیم نزدیکترین سرویس بهداشتی به ما کجاست این برنامه پایگاه اطلاعاتی بیش از 100،000 سرویس بهداشتی را در سر تا سر جهان دارد و به طور مداوم در حال به روز رسانی نیز می باشد .
6. Red Cross First Aid (کمک های اولیه )
شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است به یک اورژانس پزشکی احتیاج پیدا کنید. به همین دلیل است که شما نیاز به برنامه کمک های اولیه دارید که به شما این امکان را می دهد تا بدانید در مواقع اورژانسی چگونه از خود مراقبت کنید.این برنامه حتی با فیلم نیز به شما آموزش می دهد.
7.(Wifi Map) نقشه وای فای
این برنامه هنگام مسافرت، به طور معمول نیاز به یک اتصال WiFi ندارد. به همین دلیل است که شما به نقشه وای فای نیاز دارید، که نه تنها نقاط عمومی گردشگری در نزدیکی شما را نشان می دهد، بلکه به شما این امکان را خواهد داد که مسیر های رسیدن به این نقاط را نیز پیدا کنید. پایگاه داده های آنها بیش از 100،000،000 نقاط مختلف در سراسر جهان است.



تاریخ خبر: شنبه 13 امرداد 1397
ساعت: 12:16:20 PM