آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • Sunday  5  May  2024
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

همه چیز هایی که برای سفر های جاده ای در تابستان نیاز دارید.

   خبر همه چیز هایی که برای سفر های جاده ای در تابستان نیاز دارید.

همه چیز هایی که برای سفر های جاده ای در تابستان نیاز دارید. ...

۱-پول نقدی و کارت اعتباری

فراموش نکنید پول نقد در سفر جاده ای خود همراه داشته باشید، حتی اگر فکر می کنید که به آن نیازی ندارید. شما ممکن است نیاز به پرداخت پول نقد داشته باشید که انتظار نداشتید کارت اعتباری نیز هوشمندانه است زیرا شما می توانید پول اضافی را در شرایط اضطراری همراه داشته باشید.

2-جی پی اس

داشتن نوع خاصی از GPS، چه در ماشین یا در گوشی شما، به شما کمک می کند تا به هر مقصد در سفر خود حرکت کنید

3-نقشه کاغذی

تکنولوژی باعث می شود سفر راحت تر باشد، تا زمانی که کار کند، یعنی. قطعا میبایست نقشه کاغذی را در کنار سفر خود قرار دهید تا بدانید جایی که هستید، GPS شما متوقف می شود یا ممکن است آنتن تلفن شما برود و امکان دسترسی نداشته باشید.

4-تایر یدکی

یک تایر یدکی در یک سفر جاده ای ضروری است یک تایر یدکی را درماشین خود نگهدارید (و یاد بگیرید چگونه یک تایر را عوض کنید) و هرگز نگران نباشید
5-چراغ قوه

آوردن یک چراغ قوه همراه شما ممکن است برای ارزیابی وضعیت و تغییر یک تایرو ..مورد نیاز باشد.
6-اسپری ضد گزیدگی حشرات

رانندگی با پنجره پایین به نظر می رسد یک ایده خوب است، یعنی، تا زمانی که با حشرات مواجه نشوید. اسپری های بعد از استفاده از این اسپری ها می توانید در هوای تازه از بدن خود محافظت کنید.
7-لیست پخش موزیک

هیچ سفر جاده ای بدون یک لیست جالب از آهنگ های مورد علاقه تان کامل نخواهد بود. اطمینان حاصل کنید که یک لیست پخش جاده ای پیش سفر آماده کرده اید.

8-دوربین
اطمینان حاصل کنید که دوربین مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا یک گوشی هوشمند که عکس های فوق العاده ای برایتان به جا میگذارد همراه داشته باشید . شما از آن پشیمان نخواهید شد.
9-پتو و بالش

اگر میخواهید هنگامی که از رانندگی خسته شده اید در یک جای دنج استراحت کنید، فراموش نکنید که همراه داشتن پتو و بالش ضروری است .
10-کابل های باطری ماشین

داشتن یک کیت اضطراری در سفر های جاده ای بسیار مهم است حداقل، اطمینان حاصل کنید که مجموعه ای از کابل های باطری را در دسترس دارید، بنابراین می توانید از کسی کمک بخواهید هنگامی که باطری ماشین شما خالی میشود.
11-ضدعفونی کننده دست

اکثر سفرهای جاده ای نیاز به گذراندن زمان زیادی در ماشین دارند، به این معنی که شما احتمالا در آن زمان احتیاج به خوردن و آشامیدن دارید ولی دسترسی به آب ندارید.
12-یخچال سفری

در مورد مواد غذایی و نوشیدنی که نیاز به خنک شدن دارند آوردن کولر در سفر جاده ای به شما اطمینان می دهد که می توانید نوشیدنی ها و تنقلات که نیاز به یخچال و فریزر دارند را همراه خود داشته باشید.
13-کیسه های زباله

خوردن و نوشیدن در ماشین به معنای خرچنگ و سطل زباله می باشد که می تواند حشرات و انواع جانداران را در طول سفر به سمت خود جلب کند. بنابراین شما می توانید هر بار که توقف میکنید ماشین خود را از زباله پاک نمایید.


14-بیمه اتومبیل

یکی از واجبات که شما باید قبل از سفر هماهنگ کنید بیمه کردن اتومبیل می باشد،اینگونه میتوانید سفری بدون استرس را تجربه کنید.
15- گواهینامه رانندگی

همچنین به یاد داشته باشید مجوز رانندگی خود راهمراه داشته باشید. در غیر اینصورت می توانید در معرض مشکلات جدی باشید و ممکن است جریمه های تند و تیز را متحمل شوید.
16-شارژر تلفن

شما مطلقا می خواهید تلفن خود را در طول سفر جاده خود به طور کامل شارژ نگه دارید، نه تنها از آنجا که می توانید از آن استفاده کنید بلکه همچنین ممکن است بخواهید عکس بگیرید. کابل های شارژر تلفنی هست که در ماشین شما کار می کنند، به طوری که برای شارژ گوشی احتیاجی به برق ندارید.
17-کرم ضد آفتاب
استفاده از کرم های ضد آفتاب بهترین راه برای محافظت از پوست شماست و قبل از سفر به خرید آن اقدام نمایید.
18-بطری آب قابل استفاده مجدد

همراه داشتن آب در جاده ضروری است اما آلوده کردن محیط زیست با بطری های آب یکبار مصرف کاملا اجتناب ناپذیر است. بطری آب قابل استفاده مجدد آب خود را بیاورید تا بتوانید در ایستگاه های گاز یا پمپ بنزین یا رستوران ها دوباره پر کنید و از مقدار زیادی از زباله ها را کم کنید.

19-جعبه کمکهای اولیه

داشتن یک کیت کمک های اولیه نیز از واجبات است که همراه خود ببرید. همیشه خوب است که باند ، ضد عفونی کننده و داروهای پایه ای را همراه خود داشته باشید.
20-دستمال کاغذی یا دستمال مرطوب
داشتن دستمال در ماشین جز الزامات است مخصوصا اگر شما با بچه ها مسافرت کنید.


تاریخ خبر: شنبه 06 امرداد 1397
ساعت: 1:12:54 PM