آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • Thursday  2  May  2024
  • پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

در دبی به کجاها بروید؟

   خبر در دبی به کجاها بروید؟

در دبی به کجاها بروید؟ ...

در ابتدا به آتلانتیس‌پالم، بزرگ‌ترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین بروید و در کنار دلفین‌ها اوقاتی را بگذرانید و با آن‌ها عکس بگیرید.
راس الخور در دبی، یک تالاب است که برای جذب تعداد زیادی از پرندگان مهاجر بازسازی شده است. این تالاب ها میزبان تعداد زیادی از پرنده ها، سخت پوستان، پستانداران کوچک و ماهی ها می باشند. حفاظتگاه حیات وحش راس الخور، حیات جانوران و حیوانات را در ترافیک گیج کننده و ساختمان های شهری به نمایش می گذارد.
به اسکله ابرا بروید و با قایق‌ها چوبی و سنتی در هوای داغ دبی به قایق‌سواری بپردازید.
به پارک خوش‌منظره الممزر بروید که در واقع ساحلی شنی و سفیدرنگ با درختان نخل است که با کلبه‌های ییلاقی و فضای مخصوص برای کودکان، محیطی بسیار مناسب برای جمع‌های خانوادگی است.
بیابان‌های حفاظت شده‌ی دبی که پوشیده از تپه‌های کویری و شنی است، یکی از بهترین مکان‌ها برای سافاری با ماشین‌های سنگین است.
آکواریوم بزرگ دبی، مخزنی با ظرفیت 10میلیون‌لیتر در خود دارد و در طبقه‌ی همکف دبی‌مال قرار گرفته است. این آکواریوم، بزرگ‌ترین آکواریوم دنیاست.
بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا، آب‌نمای دبی است که در دریاچه‌ی برج خلیفه قرار گرفته است. این فواره ‌را به عنوان یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر دبی می‌شناسند.
پارک ساحلی جمیرا یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی در نزدیکی هتل جمیرا بیچ ، مسجد جمیرا و ساحل جمیرا قرار دارد و گردشگران تور دبی را به خود جذب می کند. سه هتل بین المللی، ۲۰رستوران، پارک ابی، باشگاه ورزشی، ۵ استخر و سونا و سالن ماساژ، سالن تنیس و غیره از امکانات پارک ساحل جمیرا می باشند. این پارک تفریحی دبی در مرکز شهر دبی دسترسی به سایر جاهای دیدنی دبی را فراهم می کند.
شما گردشگران تور دبی اگر به گل و گیاه علاقه دارید ، هیچ جا را متنوع تر و بهتر از پارک باغ معجزه میراکل دبی که ۷۲۰۰۰ متری است را نمی توانیم به شما پیشنهاد ندهیم . باغ گل میراکل دبی بزرگ ترین باغ گل موجود در جهان است و نامش با همین عنوان در رکوردهای گینس به ثبت رسیده است
بزرگترین و عجیب ترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا در دبی قرار گرفته است جایی که دمای هوا در تابستان به 50 درجه سانتیگراد می رسد.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397
ساعت: 12:26:21 PM