آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • Monday  6  May  2024
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

چند راه برای لذت بخش تر کردن پرواز اکونومی

   خبر چند راه برای لذت بخش تر کردن پرواز اکونومی

چند راه برای لذت بخش تر کردن پرواز اکونومی ...

اگر مسافری در طول پرواز روی صندلی کنارشما نشسته است و یک فیلم یا موزیک با صدای بلند تماشا میکند که باعث ایجاد مزاحمت برای شما میشود،شما میتوانید با یک هدفون قوی آن را کنترل کنید .
اگرچه پرواز اکونومی به راحتی پرواز بیزینس نیست اما با پرداخت مبلغی (حدود۱۵تا۳۰دلار)میتوان صندلی مد نظر خود را انتخاب کرد و اگر خوش شانس باشید این صندلی میتواند کنار یک صندلی خالی وبدون سرنشین باشد.
برخی ایرلاین ها دارای کلاس پروازی premium economy هستند که دارای امکانات بیشتر از economy میباشند مانند صندلی های راحت تر، خدمات ارائه شده بهتر وبیشتر( مانند delta comfort که یکی از معروف ترین خدمات این کلاس پروازی میباشد ).
استفاده از جوراب های راحت ومناسب در طول پرواز(خصوصا پرواز های طولانی مدت) که میتواند آن را برای شما لذت بخش تر کندو خواب واستراحت را برای شما راحت تر میکند .
همراه داشتن چشم بند در طول سفر به خواب شما کمک میکند زیرا این چشم بندها نه تنها مانع از ورود نور هواپیما به داخل چشم شما میشود بلکه آرامش شما با وجود حرکات مسافر کناری حفظ میشود.
Basic economy جدید ترین کلاس پروازی ایرلاین ها میباشد که پائین ترین میزان قیمت پرواز را دارد اگر چه امتیازاتی مانند سایر کلاس پروازی ها ندارد اما اگر به دنبال قیمت پائین هستید گزینه مناسبی میباشد.
اگر این امکان برایتان وجود دارد صندلی های در کنار ردیف خروج را رزرو نمایید اگر چه این بخش مربوط به خروج از هواپیما در شرایط اضطراری است اما فضای بیشتر را در اختیار شما قرار میدهد وهمچنین معمولا کسی جلوی شما نمی نشیند وپاهای شما در وضعیت بهتری قرار دارد.
بعضی اوقات اسنک های فروخته شده در فرودگاه و سرو شده در طول پرواز مطابق ذائقه برخی افراد نیست پس میتوانید طول سفر را با همراه داشتن اسنک مورد علاقه خود لذت بخش تر کنید .
بالشت سفری یکی از ملزومات مورد نیاز در طول سفر است که زمان انتظار واستراحت را راحت تر میکند این بالشتها به راحتی قابل حمل بوده و در کیف خود میتوانید جا به جا کنید.
برخی ایرلاین ها دارای اپلیکیشن ها وبرنامه هایی (snazzy app)هستند که میتوانید در طول سفر فیلم تماشا کنید و از بازی های کامپیوتری لذت ببرید.این نرم افزارها همچنین این امکان را به شما میدهند که از تاخیر و وضعیت پرواز ها مطلع شده ودر صورت لزوم صندلی خود را عوض کنید .
اگر شما دارای رژیم غذایی خاصی هستید(گیاه خوار،هندو و...) میتوانید وعده غذایی خود را قبل از پرواز سفارش دهید که ازمیزان استرس و ناراحتی در طول پرواز میکاهد و این امکانات کاملا رایگان میباشد.
بهتر است استراتژی های هر ایرلاین را بشناسید بعنوان مثال در استفاده از پروازهای برخی ایرلاین ها باید تا مدت ۲۴ساعت قبل از پرواز صندلی خود را انتخاب کنید در غیر این صورت جایگاه شما در انتهای هواپیما و دور از همراهان شما خواهد بود.


تاریخ خبر: شنبه 01 اردیبهشت 1397
ساعت: 1:30:51 PM