آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • Sunday  19  May  2024
  • یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

پرت امروزه به میزبان مهمی برای انجام انواع فعالیت‌های تفریحی و ساحلی تبدیل شده است

   خبر پرت امروزه به میزبان مهمی برای انجام انواع فعالیت‌های تفریحی و ساحلی تبدیل شده است

پرت امروزه به میزبان مهمی برای انجام انواع فعالیت‌های تفریحی و ساحلی تبدیل شده است ...

این شهر در لبه‌ی اقیانوس هند قرار دارد، از این رو مرکز تجارتی و گردشی مهم و رقبیب سیدنی و ملبورن محسوب می‌شود، با این وجود تا حدی می‌توان آن را دور افتاده‌ترین شهر بزرگ جهان نامید. این شهر همچنین مقصدی گران به شمار می‌رود که شاید برای بسیاری چندان مناسب نباشد، اما می‌توان با کمی دوراندیشی و قناعت، با هزینه‌ی کمتر هم از سفر به این گوشه از دنیا لذت برد. مطلب پیش رو برای سفری ۳ و نهایت ۵ روزه به این شهر تهیه شده است.
وضعیت آب و هوایی
پرت شهری است که فصول مختلفی را به خود می‌بیند که هر کدام از آن‌ها عناصر مختلفی برای بازدیدکنندگان به همراه دارد. تابستان‌های این شهر گرم و خشک است، اما در عین حال نسیم‌هایی که از سمت دریا می‌وزد به خنک کردن هوا کمک بسیاری می‌کند. در این مدت باران به ندرت می‌بارد، اما هر از چندگاهی تجربه‌ی طوفان‌هایی که به سرعت می‌آیند و می‌روند را خواهید داشت. ماه دسامبر تا فوریه نیز روزها طولانی‌تر است و در حالت عادی حدود ۱۴ ساعت به طول می‌انجامند که همین موضوع به شما اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری برای گشت و گذار و تفریح در فضای باز در اختیار داشته باشید.
زمستان ویترینی از روی دیگر پرت را به نمایش می‌گذارد. در این مدت دمای هوا سردتر و روزها بارانی هستند. شب‌ها هوا ممکن است باز هم سردتر شود؛ بنابراین مطمئن شوید که لباس مناسب به همراه دارید. هم بهار و هم پاییز را می‌توان بهترین و معتدل‌ترین زمان برای سفر به این شهر در نظر گرفت که البته گاهی اوقات در ما‌های مارس و آوریل دمای هوا کمی بالاتر است.
جاذبه‌ها
رودخانه سوان
اگر دوست دارید کمی پیاده‌روی کنید و از تماشای اطرافتان لذت ببرید، می‌توانید به پایین جاده‌ی میلز پوینت سری بزنید و در طول رودخانه‌ی سوان مشغول قدم زدن شوید. در اینجا مسیرهای جداگانه‌ای برای افراد پیاده و دوچرخه‌سواران تعبیه شده است. هنگام قدم زدن می‌توانید به تماشای مناظر زیبای شهری و رودخانه‌ی سوان بپردازید. اگر هم چندان علاقه‌ای به پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری ندارید، در طول تابستان می‌توانید یک قایق اجاره کنید و روی رودخانه از قایق‌سواری و تماشای اطراف از نمایی متفاوت لذت ببرید.
کینگز پارک و باغ گیاه‌شناسی
پارک بزرگ کینگز زمینی وسیع درون شهر است که حدود ۴۰۰ هکتار مساحت دارد. می‌توانید در این پارک استراحت کنید و از یکی از زیباترین محیط‌های سبز شهری از تنفس هوای تازه و تماشای رودخانه‌ی سوان و شهر پرت لذت ببرید. علاوه بر این‌ها می‌توانید مشغول دوچرخه‌سواری و بوشواک شوید. توضیح اینکه استرالیایی‌ها قدم زدن در دل طبیعت را بوشواک می‌نامند. همچنین اگر کودکی دارید، می‌تواند در یکی از پارک‌های این ناحیه مشغول بازی شود. در نهایت اگر دوست دارید می‌توانید به همراه خانواده‌تان از پیک‌نیک در این پارک و سپری کردن یک روز به یاد ماندنی لذت ببرید.
بل تاور (The Bell Tower)
بل تاور یا برج ناقوس یکی از نقاطی است که دیدن آن بر هر مشتاق تاریخی واجب خواهد بود. ۱۲ زنگوله یا ناقوس درون این برج قرار دارد که قدمتشان به قرن چهاردهم میلادی باز می‌گردد. این ناقوس‌ها بعدها در قرن شانزدهم به دستور ملکه الیزابت اول دوباره ریخته‌گری شدند. این جاذبه‌ی منحصربه‌فرد در کنار رودخانه‌ی سوان واقع شده است و امروزه یکی از نمادهای پرت محسوب می‌شود. این حلقه‌ی تاریخی ناقوس‌ها در سال ۱۹۸۸ به‌عنوان بخشی از جشن‌های Bicentennial ملی به مردم غرب استرالیا داده شد. یکی از این ناقوس‌ها با ۴۵۹ کیلوگرم وزن و قدمتی حدود ۴۶۵ سال (۱۵۵۰ میلادی) قدیمی‌ترین ناقوس استرالیا به شمار می‌رود.


تاریخ خبر: پنجشنبه 09 فروردین 1397
ساعت: 11:18:30 AM