آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • Monday  6  May  2024
  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

آیا میدانید هتل های نزدیک به مراکز خرید استانبول کدامند؟

   خبر  آیا میدانید هتل های نزدیک به مراکز خرید استانبول کدامند؟

آیا میدانید هتل های نزدیک به مراکز خرید استانبول کدامند؟ ...

اگر برای خرید به استانبول می‌روید،‌حواستان به انتخاب هتل باشد. غیر از خرید ارزان، برای اینکه سفر ارزان و خوبی داشته باشید، لازم است محل اقامتتان را با دقت انتخاب کنید. بهتر است در هتل‌های استانبول نزدیک به مراکز خرید اقامت کنید تا هم از هزینه‌های رفت و آمد کم کنید،‌ هم بیشتر وقت داشته باشید و خسته نشوید. از آنجایی که بیشتر مراکز خرید در نزدیکی‌های تقسیم‌اند،‌ می‌توانید از میان هتل‌های محله تقسیم استانبول، یکی را برای خودتان انتخاب کنید. ولی چون تعداد مراکز خرید و خیابان‌های خرید در استانبول زیاد است و همه‌شان در زمان فستیوال، برنامه‌های خوبی دارند، چند تا از بهترین هتل‌های استانبول نزدیک مراکز خرید را برایتان معرفی می‌کنیم تا انتخاب بهتر و راحت‌تری داشته باشید.
1 - هتل رادیسون بلو شیشلی نزدیک مرکز خرید جواهر
هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول یکی از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید استانبول است که در منطقه شیشلی و در ۲۵۰ متری مرکز خرید بزرگ جواهر که یکی از معروفترین و محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است، قرار دارد. مترو شیشلی در فاصله کوتاهی از هتل است؛ سالن ورزش، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و ایننترنت رایگان دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون، دستگاه تصفیه هوا، کتری برقی، سشوار است.
2 - هتل گرمیر پالاس نزدیک مراکز خرید استقلال
هتل گرمیر پالاس استانبول در قلب استانبول و درست کنار میدان پر جنب و جوش تقسیم و خیابان جذاب و دیدنی استقلال قرار دارد. کافه بیستروی این هتل در تمام طول روز برای پذیرایی باز است. این هتل هم اینترنت رایگان ، سالن ورزش و رستوران دارد. بهتر از هر چیزی این است که از بین هتل‌های نزدیک مراکز خرید استانبول، این یکی به بهترین خیابان خرید نزدیک است.
3 - هتل سناتور استانبول نزدیک مراکز خرید تقسیم
هتل سناتور استانبول در ۲۰ کیلومتری فرودگاه آتاتورک و در ۲۰ متری میدان تقسیم یعنی قلب تپنده استانبول واقع شده.از این هتل خیلی راحت می‌توانید خودتان را به خیابان استقلال و مراکز خریدش و همینطور برج گالاتا برسانید. اتاق‌های این هتل مجهز به تلویزیون و ماهواره و اینترنت رایگان هستند. کارمندان این هتل به دو زبان انگلیسی و ترکی مسلط‌ اند.
4 - هتل نایلز نزدیک بازار بزرگ استانبول
هتل نایلز استانبول در قسمت قدیمی شهر و در ۳۰۰ متری ایستگاه تراموای بیازیت قرار گرفته. از بازار بزرگ و قدیمی استانبول تا این هتل حدود ۳ دقیقه پیاده روی دارد. هتل، مجهز به اینترنت رایگان و سالن ورزشی است. از هتل نایلز تا مسجد ایا صوفیه و مسجد سلطان احمد راهی نیست؛ می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه بهشان برسد و علاوه بر خرید از بازار بزرگ استانبول،‌ دیدنی‌های تاریخی بی‌نظیرش را هم ببینید.
5 - هتل هالیدی این شیشلی نزدیک مرکز خرید جواهر
هتل هالیدی این شیشلی استانبول در فاصله کوتاهی از میدان تقسیم و محله معروف نیشانتاشی و در فاصله ۵۰۰ متری از مرکز خرید محبوب جواهر و در فاصله ۱۹ کیلومتری از فرودگاه آتاتورک قرار دارد. یعنی این هتل استانبول نزدیک به مراکز خرید زیادی است که می‌تواند خرید کردن را برایتان آسان‌تر کند. این هتل اینترنت رایگان ، اسپا، یک استخر سرپوشیده خوب و حمامی که در آن از مواد ارگانیک استفاده می‌کنند، هم دارد.
6 - لیستانا هتل نزدیک مراکز خرید جواهر و تقسیم
لیستانا هتل استانبول در منطقه شیشلی و در فاصله ۲ کیلومتری از میدان همیشه زنده تقسیم قرار دارد. مرکز خرید معروف جواهر هم در فاصله ۷۵۰ متری این هتل قرار دارد. اتاق‌های این هتل دکوراسیون لوکس و مدرنی دارد و اینترنت رایگان هم در تمام قسمت‌های این هتل در دسترس است.
7 - هتل رگنو استانبول نزدیک مرکز خرید جواهر
هتل رگنو استانبول در فاصله ۷ دقیقه‌ای از ایستگاه مترو و نزدیک مرکز خرید جواهر قرار دارد. تمام اتاق‌هایش مجهز به اینترنت رایگان، دستگاه تصفیه هوا و تلویزیون هستند. این هتل امکان اجاره ماشین را هم برای مسافرانش فراهم کرده است.
8 - نیپون هتل استانبول نزدیک مراکز خرید تقسیم
نیپون هتل استانبول فقط ۵ دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد و در ۲۰ کیلومتری فرودگاه آتاتورک است. تمام اتاق‌های هتل با دکوراسیون مدرن چیدمان شده و دستگاه تصفیه هوا و تلویزیون هم دارند و در تمام قسمت‌های هتل می‌شود از اینترنت رایگان و پرسرعت استفاده کرد. این هتل امکان اجاره دوچرخه را هم برای مسافرانش تدارک دیده.



تاریخ خبر: سه‌شنبه 22 اسفند 1396
ساعت: 3:34:24 PM