آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • Sunday  19  May  2024
  • یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

افزایش تعداد مدیران زن در هتل های ماریوت اینترنشنال

   خبر افزایش تعداد مدیران زن در هتل های ماریوت اینترنشنال

افزایش تعداد مدیران زن در هتل های ماریوت اینترنشنال ...

هتل ماریوت اینترنشنال که شرکت مهمی در عرصه‌ی بین المللی است، به مناسبت روز جهانی زن اعلام کرد که قصد دارد با انگیزه بخشیدن به زنان برای پذیرفتن نقش رهبری در شرکت، طرح‌های ابتکاری خود را در سرتاسر آسیا و اقیانوسیه بسط دهد. این شرکت ادعا می‌کند که آن‌ها از همه‌ی افراد استقبال می‌کنند و در پی آن هستند که فرصت برابری برای پیشرفت در اختیار همه قرار بدهند.
گفته می‌شود که یک ششم مدیران کل این شرکت، زن هستند. همچنین، تنها در سال ۲۰۱۷، تعداد زنانی که در پست‌های مدیریت کل در حوزه‌ی آسیا و اقیانوسیه قرار گرفته‌اند، ۲۲ درصد افزایش یافته است. به تازگی، «اون هیویت» این شرکت را به عنوان بهترین کارفرما در سطح آسیا و اقیانوسیه معرفی کرده است.
ریگان تایکیتساداپورن، مدیر ارشد منابع انسانی ماریوت اینترنشنال آسیا و اقیانوسیه، گفته است که دفاع از خانم‌ها و قدرت بخشیدن به توان رهبری آن‌ها فقط یک شیوه‌ی تجارتی خوب نیست، بلکه کار هوشمندانه‌ای هم است. تنوع‌بخشی باعث تواناتر شدن و استراتژیک شدن آن‌ها می‌شود. از زمان مسئولیت پذیرفتن آلیس اس. ماریوت، یکی از بنیانگذاران شرکت، زنان رشد زیادی در شرکت داشته‌اند و او شخصا تعهد داده است که موفقیت زن‌ها در این شرکت همچنان ادامه داشته باشد.
ماریوت اینترنشنال، کنفرانس آتی «زنان در نقش رهبری APAC» خود (WIL) را با هدف شناسایی نقش‌های زنان و مردان در دستیابی به تعادل بهتر در محل کار برگزار می‌کند. چهارمین کنفرانس سالانه‌ی آن‌ها بین ۱۳ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ در هتل شانزن ماریوت «نانشان» برگزار خواهد شد. این برنامه شامل بحث‌های پانلی با حضور چهره‌های صنعتی و همچنین اطلاعات ویژه در مورد تمایلات زنان در مورد سفر است.
پیگ فنگ روی، رئیس بخش فروش و بازاریابی شرکت ماریوت اینترنشنال در حوزه‌ی آسیا و اقیانوسیه، معتقد است که زنان، مسافرانی با اعتماد به نفس، جسور و ماجراجو هستند. آن‌ها از این که در خط مقدم طراحی تجربیات منحصربه‌فردی قرار بگیرند که به آن‌ها انگیزه می‌بخشد و نیز از فکر کردن در مورد چگونگی تاثیرگذاری هر مقصد جدید روی دیدگاه‌های آن‌ها، هیجان‌زده می‌شوند.


تاریخ خبر: شنبه 19 اسفند 1396
ساعت: 10:52:09 AM