آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • Friday  3  May  2024
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

لوور کوچک به تهران رسید

   خبر لوور کوچک به تهران رسید

لوور کوچک به تهران رسید ...

با نمایش ۵۶ قلم شیء تاریخی از موزه‌ی لوور در موزه‌ی ملی ایران، مجموعه‌ی عکس‌های عباس کیارستمی از مجموعه‌ی لوور نیز در موزه‌ی ملی ایران به نمایش درمی‌آید.
به گزارش ایسنا، شب گذشته - یکشنبه ۲۹ بهمن - ، ۵۶ اثر تاریخی موزه‌ی لوور برای برگزاری نمایشگاه "گنجینه‌هایی از مجموعه‌ی ملی فرانسه" با عنوان "موزه‌ی لوور در تهران " از فرانسه همراه با کارشناسانِ این موزه، به فرودگاه امام وارد و در امنیت کامل به موزه‌ی ملی ایران منتقل شد.
جبرئیل نوکنده، مدیر کل موزه‌ی ملی ایران در گفت‌وگو با ایسنا توضیح داد: با توجه به جانمایی و بیمه‌ی آثار موزه‌ی لوور، ۵۶ قلم شیء تاریخی از بخش‌های مختلف این موزه انتخاب شد تا "لوور کوچک" به مدت سه ماه در موزه‌ی ملی ایران به نمایش درآید.
او با بیان این‌که از مجموعه‌ی ۵۶ شیء تاریخی موزه‌ی لوور، دو اثر متعلق به فرهنگ ایرانی است، این دو اثر را شامل «تبر کتیبه‌دار» از کاوش‌های علمی باستان‌شناسی محوطه‌ی چغازنبیل و «شیء برنزی از لرستان» متعلق به بورس اوراق بهادار باقی‌مانده از عصر آهن و با حدود سه‌هزار سال قدمت دانست.

وی با اشاره به این‌که امسال پنجاهمین سالگرد تاسیس بورس در ایران است، اضافه کرد: با نمایش این شیء تاریخی متعلق به اوراق بهادار، با شرکت بورس وارد مذاکره شدیم تا توجه خاصی به این شیء تاریخی شود.

نخواستیم زیره به کرمان ببریم

او در پاسخ به این پرسش که چرا این نمایشگاه به نمایش آثار ایرانی موجود در لوور اختصاص نیافته است، بیان کرد: امکان این‌که همه‌ی آثار انتخابی را به آثار ایرانی در موزه‌ی لوور اختصاص دهیم، وجود نداشت.

نوکنده توضیح داد: با موزه‌ی لوور توافق کردیم تا در نخستین ارتباط فرهنگی و بین موزه‌ای نخست نمایشگاهی عمومی از موزه‌ی لوور در ایران برپا شود و در دوره‌های بعدی به موضوعات نمایشگاهی دیگر مانند حضورِ بیشترِ آثار ایرانی در نمایشگاه‌های دوطرفه بپردازیم، آن‌ها نیز از این موضوع استقبال کردند.
مدیرکل موزه‌ی ملی ایران ادامه داد: براساس مذاکره‌های انجام‌شده، شروعِ نمایشگاه "لوور در تهران" در واقع نمایشگاهی مشترک و دوطرفه است و در رابطه‌های آینده‌ی این دو موزه به موضوعات مشترک نیز می‌رسیم که آثار ایرانی هم در آن‌ها به نمایش درآید. در واقع ‌طرف موزه‌ی لوور از نمایش آثار ایرانیِ موزه‌ی لوور در ایران استقبال می‌کند، دید آن‌ها درست مانند نمایش "منشور کوروش" در ایران است.

او با بیان این‌که ایرانی‌ها آثار ایرانی را به طور مداوم در ایران می‌بینند، افزود: نمی‌توانستیم این شانس را از کسانی که امکان حضور در موزه‌ی لوور را ندارند، بگیریم که آثار این موزه را نبینند. کمتر اتفاق می‌افتد که هر کس بتواند به فرانسه سفر کند و به موزه‌ی لوور برود و با فرهنگ‌های دیگر آشنا شود.
وی با بیان این اعتقادش که اگر برای نخستین بار آثار ایرانیِ موزه‌ی لوور را به نمایش می‌گذاشتیم «زیره به کرمان» می‌بردیم، ادامه داد: وظیفه‌ی موزه‌ی ملی ایران این است که با فرهنگ‌ها آشنایی ایجاد کند، آن هم در شرایطی که برای نخستین‌بار می‌توانستیم آثار موزه‌ای مانند لوور را به نمایش درآوریم.


تاریخ خبر: دوشنبه 30 بهمن 1396
ساعت: 1:29:31 PM