آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • Monday  29  April  2024
  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

موسیقی ایرانی را رایگان در نمایشگاه گردشگری ببینید و بشنوید

   خبر موسیقی ایرانی را رایگان در نمایشگاه گردشگری ببینید و بشنوید

موسیقی ایرانی را رایگان در نمایشگاه گردشگری ببینید و بشنوید ...

اقوام ایرانی در تهران نوای "سرزمین مادری" را درحالی به گوش می‌رسانند که پایتخت، این روزها غرق در جشنواره‌های موسیقی، تئاتر و فیلم است.

به گزارش ایسنا، همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، اقوامی از ٢٧ استان کشور در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند و به اجرای موسیقی و رقص‌های آیینی می‌پردازند. بخشی که نبض پر قدرت هر سال نمایشگاه گردشگری است و مخاطبان زیادی دارد.
محوطه نمایشگاه بین‌المللی تهران این روزها از ساعت ۱۰ صبح محل اجرای موسیقی و حرکات آیینی شش استان کشور است که در نخستین روز، گروه کرمان با اجرای متفاوت رقص محلی عروسی جیرفت، با استقبال مواجه شد.

کرمانی‌ها که قرار بود بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری را به عصرانه‌ای با همراهی "هوشنگ مرادی کرمانی" دعوت کنند، به خاطر برخی ناهماهنگی‌ها از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برای اختصاص فضای مناسب، در عوض عروسی جیرفتی را پای کلوت‌ها راه انداختند و فضای نمایشگاه گردشگری را در نخستین روز حسابی گرم کردند.

برنامه آیینی کرمان تا روز جمعه ششم بهمن ماه در غرفه این استان در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

سیستان و بلوچستانی ها، مردم بوشهر، عشایر کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال و بختیاری‌ ها نیز در اولین روز نمایشگاه به میدان آمدند و هنر خود را به نمایش گذاشتند.
گروه‌های رقصنده خردسال از استان‌های گلستان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی با اجرای کم نظیر نمایشگاه گردشگری را نیز تحت تاثیر قرار دادند. اجرای فولکلور گروه‌های کودک که برای نخستین بار، نمایشگاه گردشگری شاهد آن است، در سالن مختص گردشگری کودک هر روز ادامه دارد.

کارناوال موسیقی موزیکال سوار بر درشکه‌های قاجاری نیز از دیگر جاذبه‌های هنری نمایشگاه یازدهم گردشگری به شمار می‌آید که حرکت مستمر آن‌ها در محوطه نمایشگاه اجازه نمی‌دهد ریتم موسیقی در فضا کند شود.
گروه‌های موسیقی و آیینی اقوام ایرانی اجراهای رایگانی را به نمایش می‌گذارند، هر روز از ساعت ۱۰ صبح در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارند و بعدازظهرها هم از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در سالن خلیج‌فارس به روی صحنه خواهند رفت.
اردبیل، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، بوشهر و مازندران سوم بهمن ماه، خراسان جنوبی، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، اصفهان و خراسان شمالی چهارم بهمن ماه، سیستان و بلوچستان، گلستان، هرمزگان، ایلام، لرستان و کردستان پنجم بهمن ماه، چهارمحال و بختیاری، فارس، آذربایجان غربی، همدان، خوزستان و کرمان ششم بهمن ماه به فاصله هر نیم ساعت در سالن ۳۸ خلیج فارس، اجرای موسیقی و رقص خواهند داشت.
تمام این گروه‌ها پیش از اجرا مجوز دریافت می‌کنند و تماشای آنها بدون پرداخت هزینه خواهد بود.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران که از روز سه‌شنبه آغاز شده، تا جمعه ساعت ۲۱ با اجرای این گروه‌های موسیقی برپا است.


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 04 بهمن 1396
ساعت: 2:51:04 PM