آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  8  May  2024
  • چهار‌شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

گردشگران بهترین مبلغ برای معرفی یزد جهانی هستند

   خبر گردشگران بهترین مبلغ برای معرفی یزد جهانی هستند

گردشگران بهترین مبلغ برای معرفی یزد جهانی هستند ...

استاندار یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های راهبردی برای مسافران نوروزی، گفت: با توجه به ثبت جهانی یزد گردشگران می‌توانند بهترین مبلغ برای معرفی یزد در نوروز ۹۷ باشند.
«محمود زمانی‌قمی» در نشست خدمات سفر نوروز استان ضمن تسلیت درگذشت ملوانان نفتکش سانچی، اظهار کرد: درگذشت این عزیزان که در جبهه اقتصاد عمل کردند باعث داغدار شدن جامعه شد .
وی افزود: امسال شهر یزد با سال‌های گذشته متفاوت است زیرا شهر یزد امسال به ثبت جهانی رسیده و مطمئناً گردشگران بسیاری چه داخلی و چه خارجی به استان یزد سفر می‌کنند که به نسبت نیز خواسته‌هایشان بیشتر می‌شود .
رییس ستاد خدمات سفر نوروز استان یزد،‌گفت: باید به‌گونه‌ای در استان عمل کنیم که بتوانیم داشته‌ها، ارزش‌های تاریخی، تمدنی و چشم‌انداز زیبایی از تمدن، متانت و دین‌داری مردم یزد را به گردشگران عرضه کنیم و چه بخش خصوصی و چه دولتی باید روی این مسئله حساس بوده و از خودمان رفتارهایی بروز و ظهور دهیم که این برداشت تقویت شود .
زمانی‌قمی با بیان این‌که سرکشی از بخش‌های مختلف استان یکی از برنامه استانداری در ایام نوروز است، تصریح کرد: نظارت بر ارائه خدمات و قیمت‌ها از جمله ضرورت‌های اجرایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
استاندار یزد با تأکید بر این‌که کمیته حمل‌ونقل خیلی حساس است، خاطرنشان کرد: در این ماه باید در استان نواقص دریابید و تمام جاده‌های عبور و مرور یزد باید رصد شود و مشکلات جاده‌ها را مورد بررسی قرار دهید و نسبت به حل این مشکلات و معضلات رسیدگی کنید .
رییس ستاد خدمات سفر نوروز استان یزد با اشاره به ساماندهی مساجد و حسینیه‌ها در زمان نوروز در استان، گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و تکایا در این زمان با توجه به دین‌داری مردم یزد بسیاری مهم و تأثیرگذار است .
وی با بیان این‌که در دنیا مرسوم است که از تشکل غیردولتی استفاده می‌شود، تصریح کرد: در دنیا تشکل‌های مردمی در اتفاقات مختلف مانند سیل و زلزله و غیره به کمک دولت می‌شتابند ولی ما در کشور برعکس عمل می‌کنیم و دولت را در بسیاری اتفاقات مقصر می‌دانیم .
زمانی قمی اظهار کرد: نوروز امسال برجسته کردن تبلیغات جهانی‌شدن یزد در تمام نقاط استان و شهر یزد و عدم موازی کاری و کم‌کاری و انجام کارهای کم سود مورد تاکید است .
استاندار یزد با اشاره به این‌که فرمانداران شهرستان‌ها باید رضایت بخش خصوصی را در تصمیماتشان در نظر بگیرند خاطرنشان کرد: فرمانداران در جلسات و تصمیمات خود نباید به‌گونه‌ای عمل کنند که بخش خصوصی فلج شود .
وی در پایان با تأکید بر این باید بر مساجد و نمازخانه‌های بین راهی نیز نظارت دقیقی صورت گیرد، گفت: باید به‌گونه‌ای باشد تا مردم بتوانند به اقامه نماز که جمهوری اسلامی برای اقامه آن برپاشده است، بپردازند .


تاریخ خبر: پنجشنبه 28 دی 1396
ساعت: 2:12:37 PM