آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • Monday  29  April  2024
  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

رقابت روس‌ها بر سر ایرانی‌ها

   خبر رقابت روس‌ها بر سر ایرانی‌ها

رقابت روس‌ها بر سر ایرانی‌ها ...

با جدی شدن زمزمه‌ لغو ویزای روسیه و ایران در سال آینده، جمهوری‌های این کشورِ فدرال به تلاطم افتاده‌اند تا از بازاری که در سال گذشته ۹ میلیون گردشگر خروجی داشته، سهمی نصیب خود کنند.

به گزارش ایسنا، داستان تبادل گردشگر میان ایران و روسیه از زمان دعوای سیاسی این کشور با ترکیه آغاز شد، از همان روزها که آژانس فدرال گردشگری روسیه تصمیم گرفت طرح جدیدی را با ایران پیاده کند و روس‌های فرهنگ دوست و نه اهل تفریح را به ایران بفرستد و در رفت‌وآمدهای متعدد با همتایان ایرانی خود نیز لغو روادید بین دو کشور را مطرح کرد؛ طرحی که دو طرف هنوز چراغ‌ سبز به آن نشان نداده‌اند، اما پیش‌بینی‌های اخیر برای اجرای قریب‌الوقوعِ آن، جمهوری‌های روسیه را به تکاپو انداخته تا موجی که از سمت ایران راه افتاده را به سوی خود هدایت کنند.

سفیر روسیه در ایران گفته، بیش از ۶۳ هزار ایرانی سال گذشته به کشورش سفر کردند و خبرگزاری اسپونتیک نیز به نقل از عضو هیات رییسه اتحادیه آژانس‌های توریستی روسیه گزارش داده، «ایرانی‌هایی که از روسیه دیدن می‌کنند، چهار برابر بیشتر از تعداد مسافران روس در ایران هستند.»

سفارت روسیه در تهران نیز تابستان امسال اعلام کرد، روزانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ روادید برای ایرانی‌ها صادر می‌کند که بیشتر آن‌ها گردشگری است، شرایط تا اینجا به نفع روسیه بوده است.

«لوان جاگاریان»، سفیر روسیه در ایران درباره دلیل سفر کمتر مردم کشورش به ایران گفته: «ما نمی‌توانیم به زور گردشگران را به ایران بفرستیم، ایران کشوری باستانی و تاریخی است، ولی اینجا محدودیت‌هایی وجود دارد. این محدودیت‌ها باعث می‌شود که روس‌ها، کشورهایی چون تایلند، امارات، اروپای جنوبی و ترکیه را ترجیح دهند. ما این محدودیت‌ها را درک می‌کنیم و آن را رعایت کرده و به آن احترام می‌گذاریم، ولی گردشگران ما ترجیح می‌دهند به جای دیگری سفر کنند.»

روس‌ها با همین تفکر تصمیم گرفته‌اند در زمین ایران بازی را به نفع خود تمام کنند. هر جمهوری و ایالتِ روسیه می‌خواهد بُرشی از این کیک قسمتش شود. هفته‌ی گذشته هیأت گردشگری باشقیرستان با پشتوانه فرمان دولت روسیه به ایران سفر کرد، پای میز مذاکره با آژانس‌های ایرانی نشست و خیلی واضح اعلام کرد که آمده گردشگران بیشتری از ایران به باشقیرستان ببرد. آمارهای کمیته گردشگری دولت باشقیرستان نیز نشان می‌دهد تا سال پیش یک هزار ایرانی به این منطقه سفر کرده بودند، اما این جمعیت امسال به ۷۰ هزار نفر رسیده است.

جمهوری تاتارستان نیز به تازگی در دیداری که با سرکنسول ایران در این منطقه داشته، از تمایلات‌اش برای توسعه همکاری‌های گردشگری با ایران سخن گفته و برای برقراری خط پروازی مستقیم با ایران و سفر هیأت گردشگری این کشور به منظور گسترش تعاملات خبر داده است.

حرکت روس‌ها در این مسیر آنچنان سرعت گرفته که بیشتر آژانس‌های ایرانی را نیز همراه کرده و آن‌ها را به فکر اجرای تورهای بیشتر در روسیه و جمهوری‌های آن انداخته تا جذب روس‌هایی که محدودیت در ایران را بهانه نیامدن کرده‌اند.


تاریخ خبر: شنبه 18 آذر 1396
ساعت: 12:06:31 PM