آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • چهار‌شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • Wednesday  1  May  2024
  • چهار‌شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

برنامه موزه و توسعه گردشگری با حضور برادران امیدوار برگزار می شود

   خبر برنامه موزه و توسعه گردشگری با حضور برادران امیدوار برگزار می شود

برنامه موزه و توسعه گردشگری با حضور برادران امیدوار برگزار می شود ...

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی مجموعه سعدآباد، ویژه برنامه «موزه و توسعه گردشگری» با حضور محمدرضا کارگر مدیرکل اداره موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی و سرپرست مجموعه سعدآباد، محمد عبدالعلی پور رئیس اسبق این مجموعه، عیسی امیدوار یکی از اولین جهانگردان ایرانی، گروه طبیعت گردهای ماجراجو، موتور سواران گروه Iranian Motorcycle traveler ، شاهین تیوای سادات حسینی یکی از جهانگردان ایرانی، جمعی از کارکنان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و علاقه مندان به سفر برگزار خواهد شد.
این برنامه شامل تجلیل از برادران امیدوار اولین جهانگردان ایرانی، گزارش سفر گروه های جهانگردان ایرانی و نمایش کلیپ های سفرشان و نیز آیین چاوشی خوانی به بهانه بازگشت جهانگردان ایرانی از سفر و به منظور حفظ و ترویج این آیین است.
چاووشی‌ یا چاوشی (در زبان محلی چوش)، آواز مخصوص بدرقه یا پیشباز زائران اماکن متبرکه است.
رسم چاوشی‌خوانی برای زائران کربلا یا مشهد از دوره صفویان و قاجاریان مرسوم شده و در سده اخیر مورد توجه فراوان قرار گرفته ‌است و علاوه بر استان بوشهر در استان‌های دیگر مثل خوزستان، هرمزگان و استان‌های شمالی ایران مثل مازندران نیز معمول است.
برادران امیدوار، اولین جهانگردان ایرانی، پس از سه سال مطالعه در سال 1333 هجری شمسی با شور و عشق فراوان سفر خود را به منظور دیدن نادیده های جهان، با مبلغی حدود 90 دلار آغاز کردند.
آنها با برگزاری نمایشگاه هایی از دستاوردهای سفر به نقاط مختلف دنیا، نوشتن مقالات برای نشریات معتبر جهان و برگزاری سخنرانی در بزرگترین دانشگاههای دنیا، بقیه هزینه سفرهای خود را تأمین کردند.
عیسی و عبدالله در هفت سال اول سفر خود، چهار قاره را با دو موتورسیکلت پیمودند و سه سال آخر را با اتومبیلی که کمپانی سیتروئن فرانسه به آنها اهدا کرده بود، مسافرت کردند. حاصل سفر 10 سالۀ آنها به 99 کشور از پنج قارۀ جهان، هزاران عکس، فیلم، صنایع دستی نقاط مختلف جهان و تعداد زیادی مقالات و تحقیقات علمی است.
موزه برادران امیدوار 5 مهرماه 1382 همزمان با آغاز هفته جهانگردی در عمارت کالسکه خانه مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد افتتاح شد.
این موزه از 3 گالری تشکیل شده که آلات و ادوات شکار، حیوانات و حشرات تاکسیدرمی شده، آلات موسیقی، مجسمه های چوبی، جواهرات سنتی، ظروف سفالی، سنگواره ها، صدف ها، مرجان و عکس هایی از اقصی نقاط جهان و مراسم و آداب و رسوم قبایل بدوی و بومیان نقاط گوناگون که توسط عیسی و عبدالله امیدوار جمع آوری شده است را در بر دارد.


تاریخ خبر: چهار‌شنبه 12 مهر 1396
ساعت: 10:56:47 AM