آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 21 اردیبهشت 1403
  • Friday  10  May  2024
  • آدینه 21 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

رضایتمندی حاجیان از خدمت‎رسانی فرودگاه‎ها

   خبر رضایتمندی حاجیان از خدمت‎رسانی فرودگاه‎ها

رضایتمندی حاجیان از خدمت‎رسانی فرودگاه‎ها ...

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با تاکید بر هماهنگی خوب تمام ارگان‎های خدمت‎رسان در فرودگاه‎های کشور از رضایت حجاج زائران از کیفیت خدمت‎رسانی‎ها و تکریم مسافران خبر داد.
سیدمحمود رضوی گفت: پس از قطعی شدن زمان اعزام حجاج در اوایل اردیبهشت امسال برنامه‎ریزی برای انجام بهینه خدمت‎رسانی به زائران را در شرکت فرودگاه‎ها آغاز کردیم و دستورالعمل‎های متعددی را در زمینه تکریم مسافران، ارزیابی کیفیت خدمات، ایمنی و آتشنشانی، مباحث بهداشتی و غیره به 20 فرودگاه‎ کشور که باید در اعزام زائران مشارکت می‎کردند، ارسال کردیم.
وی با اشاره به اینکه برای هماهنگی بهتر 200 جلسه هماهنگی داخلی در فرودگاه‎ها و 20 جلسه ستادی در سطح شرکت‎های هواپیمایی، حج و زیارت و سایر دستگاه‎های مرتبط برگزار شد، گفت: با وجود اینکه از نظر زمانی با فشردگی روبرو شده بودیم توانستیم با هماهنگی‎های صورت گرفته شاهد رضایتمندی حجاج درپروازهای رفت و برگشت باشیم.
رضوی افزود: با برگزاری جلسات هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف از جمله نیروی انتظامی، گمرک، بهداشت و درمان، سپاه پاسداران، اداره گذرنامه و غیره بسیاری از مشکلات احتمالی رفع شد و با وجود تاخیرها و برخی کمبودها که البته طبیعی است، توانستیم شرایط خوبی را برای پرواز ایمن و تسریع در ترخیص بار و ارائه خدمات فراهم کنیم.
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به طور میانگین از زمان ورود اولین مسافر یک پرواز به سالن تا خروج آخری مسافر 27 دقیقه برای تحویل و کنترل بار، کنترل سلامت و گذرنامه و خدمات گمرک صرف وقت می‎شود.
رضوی با تاکید بر اینکه تاکنون بیماری واگیردار خاص یا خطرناکی در میان حجاج گزارش نشده است، گفت: با هماهنگی انجام شده با ادارات کل بهداشت و درمان استان‎ها کنترل کاملی بر سلامت حاجیان ورودی به کشور صورت گرفته است و ناظران بهداشت در ورودی و خروجی فرودگاه‎ها مستقر و تا پایان عملیات برگشت فعال هستند.
وی با بیان اینکه در پروازهای رفت حاجیان در سال جاری 86هزار مسافر و 1398 تن بار توسط 327 پرواز جابه‎جا شدند، گفت: تا پایان اولین روز مهر درمجموع 279 پرواز برگشت با 76 هزار و 500 زائر داشته‎ایم که تا پایان عملیات به 300 پرواز خواهد رسید.


تاریخ خبر: دوشنبه 03 مهر 1396
ساعت: 12:36:13 PM