آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • Monday  29  April  2024
  • دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

سفر به دبی، سیری از شن‌زار تا کلان‌شهر فوق مدرن

   خبر سفر به دبی، سیری از شن‌زار تا کلان‌شهر فوق مدرن

سفر به دبی، سیری از شن‌زار تا کلان‌شهر فوق مدرن ...

دبی یکی از شیخ‌نشین‌های امارات متحده‌ عربی، امروز به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرسفرترین شهرهای خاور میانه و همچنین یکی از بیست مقصد گران‌قیمت جهان به شمار می‌رود.
شبه جزیره عربستان یک شن‌زار وسیع که از دریاهای مختلف محصور شده است به کشورهای متعددی تقسیم شده، کمتر از دویست سال قبل یکی از شیوخ خاندان آل مکتوم به بخشی از این منطقه که در حاشیه خلیج فارس قرار داشت نام دبی نهاد، خاندانی که تا امروز خلافت این شیخ‌نشین را به عهده دارد.
اما با کشف نفت در دبی شرایط این شیخ‌نشین به کلی تغییر کرد و با استقرار انگلیس و نیروهای کار خارجی جمعیت این ناحیه تا سه برابر افزایش یافت. این روند تا دهه هفتاد میلادی ادامه داشت تا با خروج نیروهای انگلیسی تشکیل هویت جدید دبی آغاز و با هم‌پیمانی چند شیخ‌نشین کشور امارات متحده عربی تشکیل شد.
به دنبال این تحول یک منطقه آزاد تجاری در دبی ایجاد شد که به سرعت به رشد آن کمک کرد و با فراز و فرودهای مختلف تجاری و اقتصادی سال‌های مختلف امروز دبی با تکیه بر فروش ساختمان‌های مسکونی، مراودات بازرگانی و تجاری و همچنین تمرکز بر صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای جهان شناخته می‌شود.
دبی به سبب موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی دارای مزایا و معایبی برای گردشگران سراسر جهان است. شن‌زارها و رمل‌ها از طرفی خود یک جاذبه گردشگری برای توریست‌هایی‌ست که با کویر و رمل‌ها آشنایی ندارند و از جنبه دیگر عدم امکان رشد گیاهان، مهمانان را کمی دچار مشکل می‌کند. همچنین وجود سواحل گرم و آفتاب‌های مناسب یکی دیگر از مزایای دبی برای جذب گردشگران از سراسر جهان است اما دمای متوسط ۴۰ درجه‌ای در تابستان و دمای متوسط ۳۰ درجه‌ای در زمستان این شهر برای بسیاری مشکل‌زا است.
اما دبی با هدف جذب گردشگر، علاوه بر استفاده از مزایای خود در صنعت گردشگری، توانسته با ایجاد امکان جاذبه‌های مصنوعی نه تنها کمبودهای خود را جبران کند بلکه امکاناتی بیش از هر مکان دیگری در دنیا را در خود جا دهد. از این دست موارد پارک‌های مختلف آبی نظیر وایلد وادی، باغ‌های گل نظیر میراکل گاردن، بازارهای خرید، برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها نظیر برج العرب، اکواریوم‌های متعدد در فضاهای بسته و زیر آب و سواحل مختلف با امکاناتی متفاوت و همچنین پیست اسکی دبی اشاره کرد. .
بسیاری از خانواده‌هایی که دارای نوزاد، فرزند خردسال یا کودکان هستند به واسطه مشکلات، خود را از سفر محروم کرده‌اند. اما دبی به واسطه امکانات و جذابیت‌های خود یکی از مقاصد مهمی است که امکان سفر با کودک در آن فراهم است


تاریخ خبر: پنجشنبه 23 شهریور 1396
ساعت: 12:30:35 PM