آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
  • Thursday  9  May  2024
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

سفیر روسیه در تهران: نمی‌توانیم روس‌ها را به‌زور به ایران بفرستیم

   خبر  سفیر روسیه در تهران: نمی‌توانیم روس‌ها را به‌زور به ایران بفرستیم

سفیر روسیه در تهران: نمی‌توانیم روس‌ها را به‌زور به ایران بفرستیم ...

سفیر روسیه در تهران تاکید می‌کند: ‌ما نمی‌توانیم به زور گردشگران (روس) را به ایران بفرستیم، چون در ایران محدودیت‌هایی وجود دارد که روس‌ها ترجیح می‌دهند به جاهای دیگری چون تایلند و امارات بروند.

ایران و روسیه بیشتر از دو سال است توافق رسمی کرده‌اند تا با تسهیل شرایط، راه سفر را برای اتباع‌شان باز کنند. روس‌ها بعد از گسست روابط با ترکیه و تحریم این کشور، دنبال مقاصد جدیدتر بودند، همان موقع با پیش‌قدم شدن آژانس فدرال گردشگری روسیه توافق‌هایی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران شد و بلافاصله هم دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری روسیه در محل سفارتخانه‌ی این کشور در تهران راه‌اندازی شد و پشت‌هم وعده‌ی لغو ویزا دادند. برنده‌ی بازی تا این مرحله روس‌ها بودند که به عنوان مقصدی ارزان در اروپا و آسیا، جای ترکیه را برای ایرانی‌ها پر کردند و خودشان ترجیح دادند به بلغارستان و گرجستان بروند.

سفارت روسیه در ایران روزانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ روادید برای ایرانی‌ها صادر می‌کند، بعضی روزها آن‌قدر درخواست زیاد است که راننده‌ها و بسیاری از دیپلمات‌ها هم به بخش کنسولی کمک می‌کنند.

«لوان جاگاریان»، سفیر روسیه در ایران به ایسنا می‌گوید: بعضی روزها آن‌قدر درخواست صدور روادید زیاد است که راننده‌ها و بسیاری از دیپلمات‌ها را به بخش کنسولی می‌فرستند تا به صدور روادید کمک کنند. ما برخی روزها ۸۰۰ تا ۹۰۰ روادید صادر می‌کنیم که بیشتر گردشگری است و عده‌ای هم تاجر و دانشجو. علاوه بر تهران، در رشت و اصفهان هم برای مسافران ایرانی روادید صادر می‌کنیم.

او اضافه می‌کند: سال گذشته بیش از ۶۳ هزار ایرانی از روسیه بازدید کردند. همه کشورها از حضور گردشگران خارجی استقبال می‌کنند. در روسیه هم نسبت به حضور ایرانی‌ها و چینی‌ها رویکرد مثبتی وجود دارد و به عنوان سفیر روسیه در ایران می‌گویم هر چقدر ایرانی بیش‌تری به روسیه سفر کند، بهتر است.

«جاگاریان» اما درباره‌ی تلاش‌های متقابل روسیه برای فرستادن گردشگرانی از کشورش به ایران، بیان می‌کند: ما نمی‌توانیم به زور گردشگران را به ایران بفرستیم، ایران کشوری باستانی و تاریخی است، ولی اینجا محدودیت‌هایی وجود دارد. این محدودیت‌ها باعث می‌شود که روس‌ها، کشورهایی چون تایلند، امارات، اروپای جنوبی و ترکیه را ترجیح دهند. ما این محدودیت‌ها را درک می‌کنیم و آن را رعایت کرده و به آن احترام می‌گذاریم، ولی گردشگران ما ترجیح می‌دهند به جای دیگری سفر کنند.


تاریخ خبر: یکشنبه 29 امرداد 1396
ساعت: 1:14:12 PM