آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 29 شهریور 1403
  • Thursday  19  September  2024
  • پنجشنبه 29 شهریور 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

سیام پارک اسپانیا بهترین پارک آبی دنیا

   خبر  سیام پارک اسپانیا بهترین پارک آبی دنیا

سیام پارک اسپانیا بهترین پارک آبی دنیا ...

یه پارک رویایی و هیجان انگیز با سرسره های بلند که از یک تونل آکواریوم رد می شن. توی این پارک اونقدر بهتون خوش میگذره که تنها صدایی که می شنوین صدای خنده و شادی مردمه.به جرأت می توان گفت پارک آبی سیام، بهترین پارک آبی دنیاست که در جزیره تنریف کشور اسپانیا قرار دارد و لنگه اش را در هیچ جای دیگری از دنیا نمی توانید پیدا کنید. از زمان افتتاحیه این پارک آبی ۱۸.۵ هکتاری هنوز ۱۰ سالی هم نگذشته و به سرعت شهرتی جهانی پیدا کرده است. پارک آبی سیام به سبک تایلندی ساخته شده و هیجان را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد. در پارک آبی سیام می توانید به بخش خانوادگی بروید و دسته جمعی خاطره ای خوش را برای خود رقم بزنید و یا مرزهای هیجان را در نوردید و به سراغ بخش «آدرنالین» پارک آبی بروید و لحظاتی بی مانند را برای خود به ارمغان بیاورید.

در مجموع ۳ بخش مختلف در پارک آبی سیام وجود دارد:

۱- بخش خانوادگی: سرسره ناگا، سرسره پیچی سواسدی، سرسره مار جنگل، زمین بازی شهر گمشده، قصر موج، سرسره های غول

۲- بخش آدرنالین: سرسره قیفی کیناری، سرسره تیوپی پیچ مکونگ، سرسره اژدها، سقوط آزاد برج قدرت، سرسره آتشفشان و سرسره سینگا

۳- بخش استراحت: ساحل سیام، رودخانه مای تای، بازار شناور، جزیره شیر دریایی، کلبه ها و ...

خوب است بدانید برای استفاده از سرسره های سیام احتیاجی نیست که شنا بلد باشید و در هر صورتی می توانید در بهترین پارک آبی دنیا کیف کنید و لذت ببرید. از امکانات قابل توجه پارک آبی سیام می توان به کلبه ها و آلاچیق ها، رستوران ها و کافه های مختلف، مغازه هدیه، پارکینگ، وایفای رایگان و ... اشاره کرد.

یکی از ویژگی های جالب توجه سیام، دمای آب در این پارک آبی می باشد که به طور ثابت روی ۲۵ درجه سانتیگراد نگه داشته می شود. از همین رو پارک آبی سیام را اولین پارک آبی می دانند که به این فناوری مجهز شده و آب و هوای مجموعه تفریحی روباز خود را کنترل می کند.

جالب است بدانید مجموعه تفریحی سیام نخستین پارک آبی سبز جهان می باشد که به بهترین نحو ممکن از منابع موجود استفاده می کند. به طور مثال برای تأمین آب سرسره ها و تفریحات آبی سیام از آب دریا استفاده شده که پس از طی کردن مرحله نمک زدایی، وارد سیستم پارک آبی می شود. اما نکته جالب توجه درباره این فرآیند آن است که پس از ورود به پارک آبی، برخلاف دیگر مناطق دنیا، آب استفاده شده دور ریخته نمی شود بلکه تصفیه شده و برای آبیاری گیاهان پارک آبی سیام مورد استفاده قرار می گیرد!

در کنار این موارد، پارک آبی سیام رکوردهایی مخصوص به خود دارد که از آن جمله می توان به بزرگ ترین مجسمه اژدها در دنیا، متفاوت ترین رودخانه آرام دنیا که گاه بلندی فراز و نشیبش به ۸ متر می رسد، بزرگ ترین موج دست ساز بشر با ارتفاع ۳.۳ متر، پارکی با متنوع ترین سرسره های آبی جهان، بزرگ ترین سازه تایلندی جهان در خارج از آسیا و البته کسب عنوان بهترین پارک آبی دنیا در چندین سال پیاپی اشاره کرد.

با نگاهی به این افتخارات و رکوردها، دیگر پارک آبی سیام تنها یک مجموعه تفریحی ساده به نظر نمی رسد و وقت آن است که به دل هیجان و شادی برویم و تفریحات این مجموعه را از نزدیک ببینیم و لمس کنیم.


تاریخ خبر: شنبه 14 امرداد 1396
ساعت: 11:15:38 AM