آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • Thursday  2  May  2024
  • پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

شهر زیرزمینی اویی در شمار 10 اثر تاریخی برتر ایران قرار می گیرد

   خبر شهر زیرزمینی اویی در شمار 10 اثر تاریخی برتر ایران قرار می گیرد

شهر زیرزمینی اویی در شمار 10 اثر تاریخی برتر ایران قرار می گیرد ...

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری گفت: شهر زیرزمینی «اویی » در شهرستان آران وبیدگل در شمال استان اصفهان در بین یکی از 10 اثر تاریخی برتر کشور قرار می گیرد. از صندوق احیا و بهره ­برداری از بناها و اماکن تاریخی و فرهنگی، محمدرضا پوینده مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این صندوق و محمدرضا مجیدی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره انجمن همکاری با یونسکو( IACU ) تفاهم‌نامه امضا کردند.
در این تفاهم‌نامه همکاری، بر مشارکت طرفین برای معرفی توانمندی و تجربیات صندوق احیا، درسطوح منطقه ای و بین المللی و اطلاع رسانی برای معرفی بسته های سرمایه گذاری و شناسایی و جذب سرمایه گذاران خارجی در زمینه مشارکت و سرمایه گذاری احیا و بهره برداری بناهای تاریخی تاکید شده است.
طرفین بر اساس این تفاهم‌نامه نسبت به برگزاری گردهمایی‌ها، سمینارها و تهیه مصادیق ترویجی احیای اماکن و بافت های تاریخی به منظور معرفی مزیت‌ها و قابلیت‌های این حوزه در زمینه گردشگری اقدام خواهند کرد.
با امضای تفاهم‌نامه یادشده، طرفین نسبت به معرفی و برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌ها و بازدیدهای علمی و شرکت در نمایشگاه‌ها و سایر امور مرتبط با فعالیت های مشترک خود با صندوق اقدام می کنند.
همکاری‌های لازم برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه مرمت، احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی و شناسایی اماکن تاریخی و فرهنگی واجد ارزش راهبری و هدایت به سمت تعیین کاربری متناسب با هدف جذب سرمایه‌گذار خارجی برای احیا و بهره‌برداری با بهره‌گیری از قابلیت‌های قانونی متقابل نیز از جمله موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.
به گزارش ایرنا، صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، موسسه‌ای غیرانتفاعی و وابسته به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که در زمینه تشویق، هدایت و حمایت از فعالیت‌های قانونی سرمایه گذاران، تعیین کاربری و اعطای مجوز بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور ایران فعالیت می کند.
حمایت از اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با احیای بناها و اماکن تاریخی برای توسعه ظرفیت های فنی و مهندسی در این زمینه و اعطای تسهیلات حمایتی به بهره‌برداران با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از دیگر وظایف و اختیارت این صندوق تخصصی است.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 20 تیر 1396
ساعت: 11:45:52 AM