آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • Sunday  5  May  2024
  • یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

ویژه نامه ایران در شماره جدید مجله «سوسایتی» اتریش

   خبر ویژه نامه ایران در شماره جدید مجله «سوسایتی» اتریش

ویژه نامه ایران در شماره جدید مجله «سوسایتی» اتریش ...

دو فصلنامه «سوسایتی» اتریش(Society Magazine) در شماره جدید خود، 20 صفحه گزارش مصور مربوط به حوزه های صنعت گردشگری، معرفی فرهنگ و تمدن غنی ایرانی - اسلامی و همچنین آخرین وضعیت روابط دو کشور ایران و اتریش اختصاص داده است.
در قسمت دیباچه این گزارش متنوع که با تصاویر زیبا از آثار باستانی و اسلامی ایران مزین شده، گزارشی با عنوان «جهانگردی در مسیر ترقی» به قلم مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منتشر شده است.
در این گزارش ضمن معرفی جاذبه های گردشگری ایران، توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف زیر مجموعه صنعت گردشگری تشریح و از حضور طرف های اتریشی برای سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های مهم در این صنعت استقبال شده است.
در ادامه این گزارش طولانی، مروری بر آخرین وضعیت روابط دو کشور در چارچوب مصاحبه با دکتر عبادالله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین و دکتر فریدریش اشتیفت سفیر جمهوری اتریش در تهران صورت گرفته است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش در این مصاحبه با اشاره به پیشینه طولانی و پیوندهای کهن روابط ایران و اتریش، مزایا و امتیازات متعدد جمهوری اسلامی ایران از جمله جایگاه تمدنی و فرهنگی درخشان، موقعیت ژئوپلتیکی برجسته، استقلال سیاسی، ثبات و امنیت پایدار، منابع متنوع طبیعی و گسترده، زیرساخت های صنعتی قابل توجه، دسترسی آسان به بازاهای منطقه، نیروی انسانی جوان، تحصیل کرده و ماهر و تدوین برنامه های توسعه بلند مدت را به عنوان فرصت ها و امکانات کم نظیر جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت بالنده و نوظهور برشمرده و از برداشته شدن گام های بلند در جهت ارتقاء سطح روابط دو کشور در دوره جدید در ابعاد مختلف سخن گفته است.
فردریش اشتیفت سفیر وقت اتریش در تهران نیز در این مصاحبه ضمن برشمردن پیشرفت های عظیم در روابط دو کشور در سطوح مختلف، دیدار رییس جمهوری این کشور از ایران را به عنوان نقطه عطف روابط دوجانبه طی سالهای اخیر برشمرده و از گسترش روابط تجاری دو کشور بویژه بعد از توافق هسته ای و رفع تحریم ها به عنوان مهمترین دستاورد دوره جدید یاد کرده است.
همچنین در این نشریه که روز گذشته(جمعه) انتشار یافته، گزارش هایی به قلم ورنر فاسل آبند وزیر سابق دفاع و رییس انجمن دوستی ایران و اتریش، اشتفان زوتی رییس موسسه همکاری های بین المللی علمی و تحقیقاتی آموزش عالی اتریش و کلاوس داوبک عضو شورای منطقه 13 وین در خصوص ابعاد مختلف روابط دو کشور به رشته تحریر در آمده است.
دو گزارش دیگر با عناوین «گنج های پنهان» و «سرزمین هزار رنگ» با مضامین فرهنگی، تاریخی و تمدنی همراه با مجموعه ای از داده ها و اطلاعات در خصوص وضعیت اقتصادی، تجاری و موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیکی ایران همراه با تصاویر زیبا از میدان امام اصفهان، باغ ارم شیراز، میدان ازادی تهران، کویر لوت، تخت جمشید و ... از دیگر بخش های این مجموعه 20 صفحه ای مجله سوسایتی در خصوص ایران را تشکیل می دهد.
مجله سوسایتی با یکصد هزار شمارگان از روز گذشته علاوه بر فروش در گیشه روزنامه فروشی های سراسر اتریش و بخش هایی از جنوب آلمان بویژه ایالت بایرن، برای ارگان ها، نهادها، موسسات، دانشگاه ها و سازمان های متولی امور فرهنگی، علمی، هنری و جهانگردی اتریش و همچنین نمایندگی های سیاسی و دیپلماتیک مقیم وین ارسال می شود.


تاریخ خبر: شنبه 10 تیر 1396
ساعت: 12:57:29 PM