آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • Friday  3  May  2024
  • آدینه 14 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

داستان جذابیت ایران برای ژاپنی‌های تورم ندیده!

   خبر داستان جذابیت ایران برای ژاپنی‌های تورم ندیده!

داستان جذابیت ایران برای ژاپنی‌های تورم ندیده! ...

«سفر ژاپنی‌ها به ایران چند سالی است کمتر شده، اما علت آن راهنماهای ایرانی، گران‌فروشی صنایع دستی در اصفهان و یا هشدار آژانس‌های این کشور نیست، واقعیت آن است که ایران برای ژاپنی‌هایی که نزدیک به ۲۰ سال تورم اقتصادی را تجربه نکرده‌اند، مقصدی گران به شمار می‌آید!»

«چندی پیش تورگردانی ایرانی از بی‌میلی گردشگران ژاپنی به خرید صنایع‌دستی در ایران گفته بود؛ از این که آژانس‌های ژاپنی هموطنان‌شان را از رفتن به فروشگاه‌های صنایع دستی در اصفهان برحذر کرده‌اند و راهنماهای ایرانی را عامل گران‌فروشی سوغات و صنایع‌دستی دانسته‌اند و معتقدند؛ راهنمای ایرانی نرخ تورهای ژاپنی را بالا برده و سبب شده صنایع دستی که می‌خرند، بسیار گران‌تر از حد معمول باشد.»اظهارنظرهایی که از سوی فعالان بازار گردشگری ژاپن کاملا رد شده است.

«محمود بنکدارنیا» اولین‌بار سال ۱۳۶۲ بود که به ژاپن رفت و از سال ۱۳۷۴ هم با این کشور تعاملات گردشگری برقرار کرد و تا امروز، مستمر با تورها و آژانس‌های ژاپنی در ارتباط بوده است. او که عضو جامعه تورگردانان کشور است و به عنوان راهنمای ژاپنی‌زبان نیز فعالیت‌هایی دارد، به ایسنا گفت: در تمام این سال‌ها که با ژاپنی‌ها در ارتباط بودم، نشنیدم آژانس‌های ژاپنی از گردشگران‌شان بخواهند صنایع‌دستی اصفهان و یا ایران را نخرند.

او در ادامه توضیح داد: آژانس‌های ژاپنی یکسری سیاست‌های خاص خود را دارند، مثلا بعضی از آن ها کلا با هدف خرید، برای سفر برنامه‌ریزی می‌کنند که در جریان آن، تورلیدر ژاپنی با مراکز خرید از پیش تعیین شده‌ای مذاکره می‌کند و کمیسیونی را در ازای خرید گردشگران دریافت می‌کند، اما این داستان اصلا به ایران ارتباطی پیدا نمی‌کند، چون مقصد تورهای خرید ژاپنی‌ها ایران نیست. معمولا آنها به کشورهایی سفر می‌کنند که عرضه‌کننده برندهای خاص و معتبری در زمینه ساعت، جواهرات و پوشاک هستند. این تورها درآمدی از محل خرید برای راهنمای گردشگری دارد که حتی راهنمای محلی در کشور مقصد را هم بی‌نصیب نمی‌گذارد.

این تورگردان افزود: از طرفی برخی آژانس‌های ژاپنی قوانین دیگری دارند. آنها به هیچ وجه به راهنما اجازه نمی‌دهند گردشگران را در وقت زنده تور به خرید ببرند. بیشتر آژانس‌هایی که به ایران گردشگر می‌فرستند، از این گونه‌اند. این شیوه سفر بیشتر ژاپنی‌ها است و فقط به ایران، شهر اصفهان و یا راهنمای ایرانی ارتباط پیدا نمی‌کند. بنابراین نسبت دادن خرید نکردن گردشگران ژاپنی از فروشگاه‌های صنایع‌دستی به راهنماهای ایرانی و فروشگاه‌های شهر اصفهان، به سند و مدرک دقیق‌تری نیاز دارد و بهتر است در این‌باره سنجیده ‌تر اظهارنظر شود تا سوءتعبیری نشود.

بنکدارنیا گفت: ما در ایران بهترین و باسوادترین راهنماهای گردشگری را داریم که در زمان‌هایی آن‌ها را از هم می‌قاپیم تا به تورهایمان اعتبار بدهیم. لازم است به این نکته هم توجه شود که بیشتر راهنمای ژاپنی‌زبان، قبل از ورود به این حرفه پولدار بوده‌اند. بیشتر آن‌ها زمانی در ژاپن کسب و کاری داشتند و با سرمایه‌ای سنگین به کشور برگشته‌اند و اصلا اینطور نیست که وابسته حق کمیسیون خرید گردشگر و درآمدهای این چنینی باشند.


تاریخ خبر: شنبه 03 تیر 1396
ساعت: 1:25:22 PM