آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی
  • پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • Thursday  2  May  2024
  • پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
  • فروش بلیت به ایرانیان خارج از کشور ، پرداخت پول توسط بانک و دریافت آنلاین بلیت
  • مجری مستقیم تور دبی ، رزور بهترین هتلهای دبی در سریعترین زمان و بهترین نرخ
  • صدور بلیت هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی ، بلیتهای داخلی ایران ایر ، ماهان ، آسمان ، آتا ، قشم ، معراج ، تابان ، کارون ، زاگرس
  • خدمات آنلاین مسافرتی ، صدور بلیت هواپیما بصورت اینترنتی و پرداخت از طریق کارتهای شتاب بانکی
  • فروش بلیت خارجی ترکیش ، امارات ، قطری ، چاینا ساترن ، لوفتانزا ، ایر فلوت ، آلیتالیا ، اکراین ، عمان ، ایژین به شهرهای جهان
  • پرداخت از طریق سیستم بانکی و دریافت مدارک بدون مراجعه حضوری
  • مجری مستقیم تور دبی تایلند مالزی ترکیه چین ارمنستان روسیه بالی هند پوکت آنتالیا استانبول
  • اخذ وقت سفارت و وایز فیش بانکی و دریافت پاسپورت بدون حضور مجدد مسافر
  • آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی
X
خرید اینترنتی و آنلاین بلیط هواپیما ، ارزان ، سریع و مطمئن

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور استانبول 3 شب و 4 روز پرواز ترک ترانسفر اختصاصی با صبحانه فقط 10050000 تومان

تور ویژه انتالیا با پرواز مستقیم ترک سرویس uall فقط 24200000 تومان

بوئینگ ۷۷۷؛ نگاهی به تاریخچه پر افتخارترین و بهترین محصول غول هواپیماسازی جهان

   خبر بوئینگ ۷۷۷؛ نگاهی به تاریخچه پر افتخارترین و بهترین محصول غول هواپیماسازی جهان

بوئینگ ۷۷۷؛ نگاهی به تاریخچه پر افتخارترین و بهترین محصول غول هواپیماسازی جهان ...

در سال ۱۹۹۴ و در چنین روزهایی هواپیمای غول پیکر بوئینگ ۷۷۷ اولین پرواز خود را انجام داد و عصری جدید را در دنیای هوانوردی آغاز نمود. هر چند دهه یک بار هواپیمای جدیدی معرفی شده و توانایی های شرکت های سازنده هواپیماهای مسافربری را به رخ می کشد. در سال ۱۹۵۷ شرکت هواپیماسازی بوئینگ با ساخت اولین جت مسافربری ۷۰۷ خود قاعده ی بازی در خطوط هوایی را تغییر داد. در سال ۱۹۶۹، بار دیگر این کمپانی با معرف جمبوجت ۷۴۷ همگان را غافلگیر کرد و در سال ۱۹۹۴ با به پرواز در آمدن اولین هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ بار دیگر همگان خلاقیت و نبوغ مهندسان این شرکت را ستودند.

هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ بعد از گذشت بیش از دو دهه از اولین پرواز خود هنوز هم قابل اطمینان ترین هواپیمای مسافربری برای شرکت های خطوط هوایی در سراسر جهان به شمار می آید. از سال ۱۹۹۴ تا ماه می سال کنونی شرکت بوئینگ توانسته بیش از ۱٫۹۱۱ هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ را به فروش برساند که آن را به پرفروش ترین هواپیمای مسافربری مقیاس بزرگ در تاریخچه ی این کمپانی تبدیل می کند.

در ادامه ی این مطلب قصد داریم نگاهی بیندازیم به تاریخچه ی پرافتخار به شاهکاری که کمپانی بوئینگ به خاطر ساخت آن به خود می بالد.
راه هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ از زمانی آغاز شد که در اکتبر سال ۱۹۹۰ خطوط هواپیمایی یونایتد ایرلاینز سفارش ساخت یک هواپیمای دو موتوره ی بزرگ تر از بوئینگ ۷۶۷ را به مسئولین کمپانی بوئینگ ارائه داد.
مسئولین یونایتد ایرلاینز می خواستند که این هواپیمای سفارشی کوچک تر از جمبوجت ۷۴۷ باشد.طرح ساخت هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ تحت نظر آلن مولالی اجرا شد که در سال ۲۰۰۶ برای به دست گرفتن سمت مدیر عاملی شرکت فورد موتور، بوئینگ را ترک کرددر طول ریاست هشت ساله ی مولالی در کمپانی فورد وی با موفقیت توانست شرکت خود را از بحران های مالی نجات دهد بدون این که نیازی به کمک و وام دولتی داشته باشد. همه او را بهترین مدیر عامل شرکت فورد در طول سال های بعد از هنری فورد می دانند.از همان ابتدا مسئولین شرکت بوئینگ می دانستند که بوئینگ ۷۷۷ محصول ویژه و پرطرفداری خواهد بود. بوئینگ ۷۷۷ اولین هواپیمای مسافربری بود که کاملاً با استفاده از کامپیوتر طراحی می شد.با استفاده از گرافیک های سه بعدی کامپیوتری، مهندسان شرکت بوئینگ توانستند به صورت دیجیتالی قطعات بوئینگ ۷۷۷ را به هم وصل کنند که نیاز به مدل های هزینه بردار و زمان بر گلی را مرتفع می کرد.برای ساخت بوئینگ ۷۷۷، کمپانی بوئینگ واحد خود در اوِرِت واشنگتن را انتخاب کرد.اگر چه مدل ۷۷۷-۲۰۰ از مدل ۷۷۷ کوچک تر است اما با طول تقریبی ۶۴ متر و بال هایی به طول بیش از ۵۸ متر و وزن ۳۰ تن همچنان یک هواپیمای بسیار بزرگ به شمار می آید.موتورهای جت توربوفن این هواپیمای غول پیکر توسط شرکت رولز رویس، پرَت اند ویتنی و جی ای ساخته شده و بزرگ ترین موتورهایی به شمار می آیند که تاکنون روی یک هواپیما نصب شده اند.


تاریخ خبر: سه‌شنبه 30 خرداد 1396
ساعت: 11:52:38 AM